Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moj V-dan - Fear of Flying - Blog.hr

Fear of Flying

15.02.2007., četvrtak

Moj V-dan


Kolega s kojim dijelim nedaće i blagodati ove karipske zemljice je Španjolac, porijeklom Kubanac. Zove se Fernando i ima između 40 i 50 godina (ne želi mi reći koliko točno, previše je tašt) i ogromno iskustvo u putovanjima. Prošlo je ljetom s majkom, koja je prema njegovim riječima prava Bree van den Kamp (za one koji ne gledaju Kućanice, this comparison will be lost) i velika katolkinja, posjetio Međugorje. Majka je tamo ostala punih 7 dana, a on je za to vrijeme pročešljao južni dio Bosne i Hrvatske. Kad je opisivao svoje dogodovštine rekao je da je primijetio da smo mi Hrvati veliki nacionalisti; šahovnice i zastave posvuda, te ljudi koji su mu se neprestano obraćali samo na hrvatskom, bez obzira što je i rukama i nogama pokušavao objasniti da ne govori hrvatski. Ja sam se/nas odmah počela braniti, da si je on to umislio, da svaka zemlja za vrijeme turističke sezone prodaje suvenirčiće s nacionalnim obilježjima, da neki ljudi misle da ako ponove nešto na svom jeziku glasnije i sporije, da će ih stranac ipak razumjeti itd. itd.

Onda sjednem pred kompjuter i pogledam komentare na prošli blog. Na početku ću ovog posta pojasniti nešto što sam možda trebala pojasniti već u prvom postu. Dakle, volim engleski jezik i služim se engleskim jezikom u tolikoj mjeri da je pola svega u mojoj glavi samo i isključivo na engleskom. Jednako toliko volim i hrvatski, jer mi je materinji jezik. Nekim se ljudima to sviđa i mogu se poistovjetiti s tim „problemom“, nekima se to ne sviđa iz raznoraznih razloga. Kao što je dobronamjerni Viggo napisao u svom komentaru, blog pišem ja, a čitatelji ga mogu čitati, ili otvoriti bilo koji od 239.803 blogova na hrvatskoj domeni. Naravno, svi pozdravi, poruke, čestitke, preporuke i konstruktivne, dobro argumentirane kritike su i dalje dobrodošle!

O čarima i mukama prevođenja te svim pitanjima vezanim uz jezični identitet morate čitati našu jednu i jedinu translatoricu na translator.blog.hr.

Dakle, Valentinovo… šta ste radili na Valentinovo? Kad sam u ovo doba godine u Zagrebu, strašno mi idu na živce sva ta srca i crvena boja, i moje prijateljice, one koje imaju dečke, kad mi kažu da su cijeli dan provele mazeći se sa svojim dečkima (I mean really?!) ili u grad dođu s novom crvenom Salvatore Feragamo torbom i kažu: „Ah, iznenadio me“. (Ma nemoj…)

Valentinova sam se sjetila u 10 ujutro, dok smo u maloj luci Shoal Point čekali vrlo mali trajekt da nas preveze na privatni otok kojim upravlja Rosewood grupa hotela, takozvani Jumby Beach Island. Pored nas je sjedila Amerikanka s teksaškim naglaskom i dvoje simpatične djece i u ruci je držala veliku crvenu bombonjeru u obliku srca. It suddenly hit me, pa danas je Valentinovo. Možda danas upoznam Jamesa Bonda … ja ću se šetati po toj ekskluzivnoj plaži bosa, sa štiklama u rukama, a on će izaći iz mora i tako…

Na trajektu su nas pitali kako se zovemo i tko nas je pozvao na otok i morali smo se upisati u njihovu Big Black Book. Imali smo intervju s direktorom tog hotela-resorta, vrlo simpatičnim Meksikancem. On i Fernando su odmah raspalili pričati španjolski Hola! Que tal? Mucho gusto, Paco, Pepe, Tiyo, a ja sam se smješkala i zaštićena sunčanim naočalama škicala okolno područje. Žmarci su me prolazili od same pomisli da ću, čim završi intervju, skočiti u ocean i izvaliti se na zamamne ležaljke prekrivene famoznim, beloved bež jumbo ručnicima.

I stvarno, čim smo završili s intervjuom, izuli smo se krenuli u šetnju i istraživanje. Ali, Jamesa Bonda nigdje, ni da mi život ovisi o tome hoće ili on izroniti iz mora.

Image Hosted by ImageShack.us


Ali zato ovdje nije nedostajao, potpuno sam uživala u samoći, čak nisam niti čula kolegu kad mi se prišuljao iz leđa. Mogu reći samo - Gracias Fernando!

Image Hosted by ImageShack.us

U povratku prema trajektiću naletjeli smo na trgovinu kupaćim kostimima, i to kojim kupaćim kostimima! Ja sam odmah utrčala unutra, a i Fernando je iskoristio priliku da uđe u klimatiziranu prostoriju. Skoro sam, u naletu blesavosti i munjenosti, potrošila 150 dolara na novi badić. Opila me vlastita iluzija o mogućnosti susreta s Jamesom Bondom na plaži. Fernando me spasio u zadnji tren. Dotrčao je do mene, otrgnuo mi badić iz ruke i rekao: "K… we are leaving, now!" Ja sam se sva zbunila i spetljala, počela se natezati s njim oko tog badića, dok mi je ljubazna prodavačica, koja je naravno pretpostavila da smo mi je on suprug, šaptala u uho. „Leave it now, come later, I can tell you how to trick him, I have a lot of experience…“

Kasnije, kad mi se glava ohladila od cijelog tog iskustva, kolega i ja smo umirali od smijeha.
Za kraj, 007 nisam našla, vjerojatno su ga spriječili važni špijunski poslovi, ali izronit će on već negdje…

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Karta Antigue