Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Antigua: Land of Sea and Sun... - Fear of Flying - Blog.hr

Fear of Flying

04.02.2007., nedjelja

Antigua: Land of Sea and Sun...

Već nekoliko dana razmišljam o tome kako napisati taj Prvi Post. Zaključila sam da prvi post može biti jedino...početnički.

Već se dva tjedna nalazim na Antigvi i Babudi (Antigua & Barbuda), jednoj od brojnih karipskih zemalja. Glavni razlog mog puta nije sunčani odmor usred zime, već posao, što cijeli put čini manje bezbrižnim, ali i zanimljivijim. Naime, radim za medijsku agenciju i priroda posla me slili na svakodnevne intezivne kontakte s lokalnim političarima, poslovnim ljudima, običnim ljudima...

Blog sam počela pisati jer je Antigua sedma država u kojoj živim i radim u posljednjih 3-4 godine, i zato što, osim hrpe lijepih fotografija, uspomena i ponekog suvenira, svoja prošla putovanja nisam zabilježila na način koji bi omogućio da ih uvijek iznova proživim - nisam ih zapisala.

Prije točno godinu dana radila sam u Bugarskoj i u jednoj prilično hladnoj i vjetrovitoj noći kolegica i ja smo letjele Hemus Airom u Varnu na Crnom moru. Pri pokušaju slijetanja, avion je udario bočni vjetar i nakon vrlo dugih 10 minuta backanja, turbulencija i propadanja, ponovno se dignuo u zrak i sletio u drugu zračnu luku. Zbog tih sam 10 minuta napustila posao koji sam tad radila i koji sam ponovno počela raditi prije dva tjedna. Tih je 10 minuta prouzrokovalo vrlo jak Strah od Letenja zbog kojeg sam se na godinu dana začahurila u Zagrebu i ozbiljno razmišljala o tome da više nikad nigdje ne letim, tj. više nikad ne vidim egzotična mjesta, ne upoznam nove ljude, ne doživim stvari koje mogu doživjeti samo kad iščupam većinu svojih korijena i nakratko ih presadim u neko novo nepoznato tlo.

Nakon nekoliko sati provedenih u fotelji vrlo dobre psihologinje, nakon bezbroj Fear of Flying online programa, puno puno "autosugestije" te "Pa dobro u čemu je problem, zar ti ne znaš da je to najsigurniji način putovanja?!" pitanja, prije dva tjedna našla sam se na Drniku u Ljubljani, s boarding kartom za London Gatwick i Antigua Bird International u jednoj ruci i pola Diapazema u drugoj. The rest is history....

A sad... Antigua. Sve su fotografije u headeru moje, što znači da ocean zaista jest tirkizne boje, nebo svjetloplave, a pijesak, kojeg ovdje zovu crystal powder sand zaista blještavo bijele boje. Antigua je bivša britanska kolonija koja se osamostalila 1981., ima oko 80,000 lokalnih stanovnika i oko 35,000 turista u svakom trenutku tijekom cijele godine. Stanovništo se sastoji uglavnom od potomaka afričkih doseljenika (čitaj: bivši robovi) i potomaka engleske aristokracije (čitaj: bivši kolonizatori) i premda je otok vrlo mali, i premda smo moj kolega i ja provozali barem polovicom otoka i jeli u većini lokalnih restorana, sinoć sam po prvi puta vidjela mulatkinju. What does that tell you?

Ne želim vam davati dosadne detalje koje možete naći na internetu, već dojmove i iskustva koja nemaju nikakve veze s brošurama o Karibima. Pričat ću vam o rupama u cestama, nedostatku prometnih znakova i signalizacije, nakošenim električnim vodovima, lokalnim stanovnicima, britanskim i talijanskim turistima, bolesno visokim cijenama, mojoj vožnji japanskog auta bez vozačke, lijevom stanom ceste po našem dijelu otoka, ali i o... predivnim plažama, duhovitim i srdačnim ljudima koje susrećemo svaki dan, povijesnim znamenitostima otoka, noćnom životu (ako postoji, nisam ga još otkrila) and dat Kareebean feeelin' I get svaki put kad čujem valove, cvrčke i zvukove calypso bendova u daljini.

A do drugog posta, pišite kako je doma. wink




- 22:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Karta Antigue