My world 101
27.02.2010.

~Blah_Blah_Blah~


Slušam : Ke$ha - Blah Blah Blah

Prvo bili smo u slastičarni...cerek...Bilo je jebenooo...=D...Jep...čak sam ga slikala s fotićem...stavim sliku u drugom postu! Neće fotić da prebaci!pa ono...al popravit ću! Onda razlog što sam malo ljuta...Ne ide...on je ulg...stvarno neznam...ništa ne poduzima...koliko je bilo prilika...a on kao da je gey...isse...xD...ko zna možda i je...al ak voliš curu kaj je to ne kažeš? ili barem poljubiš...xDDD...OZBILJNO...Neznam kaj da više radim! možda da ga napravim ljubomornim? možda upali nikad neznaš? kaj ne? što mislite recite mi u komovima...oke...Pa neznam kaj da više pišem...stvarno neznam...hvala na komovima...I tak...namcor...OCJENE...Ono ufff...Nemogu vjerovati al toliko mi se sviđa da kad krenem učiti samo mi misli skoču od knjige na njega...kvragu i sve..da mi bar nikad nije ušo u život...cry...I sve ocjene su mi se spustile....ono od 5 na 4/3...isse....DOSTA...neću više pisati moram učit...Sorryte kaj me nie bilo neko vrijeme...al eto...život...Idem...by

Stavila sliku! sad sam tek skužila koliko nisam dugo stavila sliku u post! xD


Image and video hosting by TinyPic
18:36 , Komentiraj { 33 } Print
24.02.2010.

So tell me now If this ain't love then how do we get out?


Hey ljudi... sretan
Ja sam super....Niš novog kod mene...UOPĆE...Alex nije bio u školi.... eek ...Bolestan je jučer i dns...A meni je dosadnoooooo...Jedino me zabavljaju vaši postovi i komovi...Neznam o čemu da pišem...Neću puno duljiti...Bez ideja sam...a i skužila sam da neki uopće ne čitaju postove....Ne puno njih...al neki da...al ak neko ne čita postove zkj onda meni koma pa nisam glupa da to ne kužim...mislim...Ak ne čitate onda ne komajte...kako jadno...mislim...E kad smo kod komanja....WOWWWWW....Preko osamdeset koma u dva dana....TNX ljudi...stvarno...samo da se sad ne ureknem...×D...Eh...što još...pa baš ništa..=P...Ak neko ima Twitter followajte me...~link~...I moj drugi blog sa dizajnevima ~link~...Neznam....Što još....Pa da ja i Alex smo se dogovorili da kad ozdravi idemo u slastičarnu...ja sam se zaželjela muffina! xDD...I to je to...nastavite komati...byyyyyyyy

Nelly

×××

22:00 , Komentiraj { 56 } Print
22.02.2010.

Drink up baby...I made you some fresh blood...=)


Even though you're gone and far away
I feel you all around
I think about it every single day...


Nelly is in DA HOUSE...×D
Nez zkj sam to rekla..Pa da vidimo...Dobit ću LG mob. purple...Jejjjj....Jer sam starog razbila...='(...Što još? Uffff....Moramo za lektiru čitati Romea i Juliju....PFTTTT....Sranje....Ja tu priču mrzim...neznam zašto uvjek mi se činila nerealna i nikad nisam razumjela kako te ljubav može ubiti? Inače volim nesretne završetke...kad se stavim u tu situaciju ja se nebi ubila za Alexa...zvuči kao da ga nevolim,ali da razjasnimo...Isto tako se nebi ubila za nijednog člana obitelji...Ja živim za sebe,a oni su mi ljudi u životu koje volim...ali npr. mama i tata bi definitivno rađe da oni umru...a brat i sestra isto tak....Za Alexa neznam...Pitati ću ga baš me zanima...Njemu se sviđa knjiga...neznam nisam ga pitala zkj...Ovo za roditelje razumijem ni moji nisu presretni kaj se ja i Alx družimo,ali kaj ću im ja? Ma ajmo mi na sretniju temu....Alex me danas poljubio u obraz....... cerek cerek cerek cerek .....JESSSSSSSSSSS...Da,a kad me poljubio ja sam u mislima rekla malo više ljevo...×D....Al ništa od toga samo je bio u obraz...ali i zbog tog sam preprepresretna...cerek...Pa ovak je bilo...Nakon šk...išli mi u šetnju tj. u park...i sam mi počeli bezveze pričat o dijamantima...(besmisleno ×D)...I složili smo se da su crni najljepši rofl....I sjeli mi na neku klupu...on meni ~ajmeee...vidi kako kul cvijet~ a ja njemu ~pa ak ti se sviđa uberi ga~ a on pa neću uništavati još da me netko vidi~ a ja ~o božžže...nitko te neće vidjeti ...daj evo ja ću ''uništiti'' prirodu za tebe~ i uberem ja cvijet i dam mu ga,a on ~aw...tnxxxxxxxx~ I ONDA CMOKKKK....XD...I tak vam je to bilo...a sad ja moram ići...LjUBIM vasssss....


By

×××

21:53 , Komentiraj { 84 } Print
21.02.2010.

My life in the rear view, I'm running from Jesus, Dont know where I'm goin' to. Got nothin' to lose, I'm fightin' my demons, Been lookin' for someone like you, I've been lookin for someone like you...


Been out here too long,
And I've just been lookin' for somewhere to belong
they'll be holdin on..



I'm back...
Tnx na komovima ljudi...Pa za početak...IMAM NOVI BLOG...Da,da znam...Već..tek pobrisala onog i sad opet novo...čini mi se da jedino ovaj opstaje...×D..ali prošli s pričom mi je bio grozan i sad sam otvorila jednog s dizzevima,bannerima,avičima....itd. Pa pogledajte i komajte....Rawr drugi blogaČ....Hehe...nadam se samo da će ovaj trajati više od 2tjedna...×DD
A sad o životu....Paaaaaaaaaaa....jučer ujutro oko 7 ja ljepo spavam i počne meni mob žvoniti kao lud i ja oko ''AHHHHHHH pa ko mi šalje poruke u 7...božee'' i pročitam ja poruku a to Alex meni piše ''Fališ mi...=,('' a ja ''AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...OMG,OMG,OMG,OMG,OMG,OMG! Isuseeeee....JESSSSSSSSS''' I ja njemu napišem....''aw...i ti meni...'' Isuseeee nisam mogla vjerovat....a ja mislila odustat od njega....Božeeeeeee...što mi je bilo...ali još uvjek nije sigurno dali mu se sviđam...=D...Jup...Nemam ništa novo osim toga...Pa čitamo se ljudi mojiiiii.....


Byyyyy


Nelly

×××

17:47 , Komentiraj { 15 } Print
21.02.2010.

My life in the rear view, I'm running from Jesus, Dont know where I'm goin' to. Got nothin' to lose, I'm fightin' my demons, Been lookin' for someone like you, I've been lookin for someone like you...


Been out here too long,
And I've just been lookin' for somewhere to belong
they'll be holdin on..



I'm back...
Tnx na komovima ljudi...Pa za početak...IMAM NOVI BLOG...Da,da znam...Već..tek pobrisala onog i sad opet novo...čini mi se da jedino ovaj opstaje...×D..ali prošli s pričom mi je bio grozan i sad sam otvorila jednog s dizzevima,bannerima,avičima....itd. Pa pogledajte i komajte....Rawr drugi blogaČ....Hehe...nadam se samo da će ovaj trajati više od 2tjedna...×DD
A sad o životu....Paaaaaaaaaaa....jučer ujutro oko 7 ja ljepo spavam i počne meni mob žvoniti kao lud i ja oko ''AHHHHHHH pa ko mi šalje poruke u 7...božee'' i pročitam ja poruku a to Alex meni piše ''Fališ mi...=,('' a ja ''AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...OMG,OMG,OMG,OMG,OMG,OMG! Isuseeeee....JESSSSSSSSS''' I ja njemu napišem....''aw...i ti meni...'' Isuseeee nisam mogla vjerovat....a ja mislila odustat od njega....Božeeeeeee...što mi je bilo...ali još uvjek nije sigurno dali mu se sviđam...=D...Jup...Nemam ništa novo osim toga...Pa čitamo se ljudi mojiiiii.....


Byyyyy


Nelly

×××

17:47 , Komentiraj { 15 } Print
19.02.2010.

~°×°¤°Qweqweqwe°¤°×°~


WHO IS OUT THERE?


Prvo jedan video...slučajno sam našla video...ali potaknulo me na jednu temu...NLO...Jesmo li sami,ima li još nekog,gledaju li nas,Kakvi su,Jesu li pametni,žele li mir,jeli to izmišljeno,tko radi krugove u žitu,jeli ih netko ZAPRAVO vidio,jesu li u ljudskom obliku,jesu li prozirni,vole li nas?...itd.
Moje mišljenje...Iskreno...neznam...Činjenica je da ih nismo vidjeli ako ih ima...To što ih nismo vidjeli je njihova želja...ako bude promjene vidjet ćemo ih...rekaciju neznam...ni sama neznam kako bih reagirala da ih vidim...to je nepoznato i toga se bojimo...nemožete reći da se nebiste bojali da ih vidite...to nam je u prirodi...jednostavno nam nebi bilo svejedno...jer neke stvari se nikada neće promijeniti...tako da netko kaže...''baš me briga za njih,uopće me nije strah''...to je LAŽ...ako to netko misli laže...jednostavno nije svejedno...NEMOŽE biti...ako su oni stvarno tu negdje...Nebi nam bilo svejedno...Image and video hosting by TinyPic...Većina ljudi misli da je to sve NASA izmislila i da krugove u žitu rade seljaci pa da im NASA plati...ja u tome nevidim logiku...Zašto bi to NASA htijela? I povrh toga zašto bi plaćala seljacima...Mislim da je to netko bezveze izmislio...a što se tiče polja...pisala sam referat o tome u 7 raz.! Ako su to NLO-i napravili...zašto ljudi misle da su oni čudovišta...Očito je da se ne radi o tome....radi se o nečemu što mi nerazumijemo...ja vjerujem da nismo sami...I briga me što mi drugi kažu... Image and video hosting by TinyPic...a vi što vi mislite...postoje li mali zeleni? Image and video hosting by TinyPic ........
Evo par slika:

NLO
UFO
NLO

Druga tema...
anoreksija...Mrzim ju...ali barem 10 osoba u danu koje vidim na ulici su anoreksične...a većina ih je manja od 15godina...To je bolest...Nemogu vjerovati da netko može misliti da je privlačan onak košćast...ew...meni se to gadi...uništavaju svoje živote zbog ljepote...a ona niti ne traje vječno...isse...FUJJJ...Imala sam prijateljicu koja je patila od bulimije u selu...ta je jela sve što je mogla a onda žurno na zahod sve to ispovraćati...a fejsbuk...OMG...tamo možete naću 10000000 ćura koje se polugole slikaju onda to stavljaju na fejs i nemisleći i neznajući prodaju svoje tijelo...kako može djete od 12 godina npr. (ima i mlađih) stavljat svoje polugole slike na fejs? Pa HALO...Di su ti roditelji??? Mislim...GLUPOST...Ajde slikaš si lice i s frendovima i tak...ali di se ideš slikivat polugola...toga je sve više i više...grozota...NIKAD...ali nikad to nebi napravila...i nerazumijem kako to mogu...SRAMOTA...

Ova cura možda ima 14 godina...ako
anoreksija
SICKna granici anoreksije

I to je to...
Neznam što više da napišem... zubo
Malo ću mjenjat blog...mislim uredit...kao što vidite danas sam i novi dizz stavila...i TAK...iDEM JA...Byyyyy

Post by: Nelly

×××

10:38 , Komentiraj { 29 } Print
18.02.2010.

I remember every look upon your face, The way you roll your eyes, the way you taste You make it hard for breathing Coz when I close my eyes and drift away I think of you and everythings okay And finally now, were leaving...


Maybe its true, that I cant live without you
Well maybe two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And Im thinking two, is better than one..



Sorryte kaj me nije bilo jučer,ali bila sam u bolnici prebila sam ruku u zglobu... lud ... bang ...Hvala bogu nije lakat...samo zglob pa mogu pisati,ali neću u školu sutra,a ni danas nisam bila...Zato sam bila vani danas s Alexom...Bili smo u kafiću i šoping centru...bilo je super... cerek ...Jedino ne kužim što on hoće od mene... no ...mislim ono... eek ...Nekad je frend,a nekad više....NEKUŽIM... namcor ...I odustadoh...od sad ću ga sam smatrati frendom...Neću očekivati bajku...nikad nisam htjela više nego što znam da mogu dobiti...tako neću ni sada... nono ....e da... komove vraćem nakon što napišem ovaj post...I budem pročitala sveee postove koje sam možda propustila... yes ....a sad....kakao sam slomila zglob...pa...trčala sam po stepenicama u zgradi jer mi se nije dalo čekati lift (kasnila sam na bus) i poskliznula sam se...onda sam se digla i bez ikakvog znanja da sam je slomila išla ja u školu....i nisam mogla podnijet tu bol i na 3 satu sam išla doma...kad sam došla primjetila sam da je cijeli zglob okružen ogromnom plavicom onda sam otrčala doma i mama me odvela doktoru...i sad je zagipsana....ehh...


Image and video hosting by TinyPic

nemam ništa više za reći... nono ...ehhhh....evo jedne smješne slike...

Image and video hosting by TinyPic

OBOŽAVAM simsoniče... cerek


byyyy

16:53 , Komentiraj { 13 } Print
16.02.2010.

RawR nEw...=)


Ewo...
Biti će ovo kraći post samo da kažem da ....Zapravo nemam ništa važno za reći...U školi je bilo oke..Dobila sam 4 iz povjesti...pitao me...ali mogla sam dobiti 5...grrrr...nego sam glopa....='(...Baš me briga...nego...neznam što bi rekla...da...Hm...Pa evo naišla sam na youtubeu jedna cura je pjevala pjesmu by Owl City- Fireflies inače ja obožavam tu pjesmu,ali ova cura me nije impresionirala...ima dobar glas,ali ima čudno s...neznam kao da s govori nekako bledunjavo...i čudno joj usnice stoje...inače nije loša...evo (Link) i ljepo svira klavir...=3 kako vama ona zvuči jel oke,bezveze,nije loše,super...itd. Što još? Pa ako ste primjetili napravila sam si avatar sa svojim slikama...×D...e da evo (OVE) cure su mi super...stvarno ljepo pjevaju...kaj ne?
I ako ste čuli za Shane Dawsona...Jojjj...mene on nasmije uvijek...kad sam tužna...bilo koliko on me uvijek nasmije... cerek ....Evo jednog funny videa (SD)....Lubim vas svihhhhh....
Par avatara made by meeee:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

by

Post: Nelly

×××

13:05 , Komentiraj { 12 } Print
15.02.2010.

i cant deny your eyes, you i tried to read between the lines, i saw a warning sign



"i got my hands n my pockets and my head in a cloud, this is how i do, when i think about you"



Elouuuu...Opet sam tu...sorryte kaj nisam bila u subotu i nedjelju...SRETNO valentinovo...iako ja imam svoje razloge da nevjerujem u valentinovo...ipak...Da...Alex me vodio u bibliotekuuuuu...jejjjj...da znam u biblioteku...×D...ali ja vam obožavam knjige i on je to zapamtio i eto...Bila sam very hepi...Kupila sam 3 knjige... ''Izumi - Leonardo da Vinci'',''Izgubljeni svjetovi'',''Magic Book - 1400s–1950s'',a on je kupio...''Tumačenje zime'',''Priručnik za ratnika svjetlosti''....Bilo je zakon...vidjeli smo punno knjiga...zkn su...=3...u knjižari smo bili jakko dugo..Onda smo otišli u kafić do knjižare...Pa smo pili neke ČUDNE sokove...fine,ali čudne...Onda smo otišli šetati...Pa do parka...ali se onda počelo mračiti...I onda smo se negdje pola puta vozili busom zajedno pa je on morao sići...i ja doma...to je bilo to...a u nedjelju smo se dosađivali i pričali preko maila...Ništa drugo...i za valentinovo mi je mama dala ČOKOLADUUUUU....JEJJJJJ...njammm...ali čokolada je prošlost....mmmmmm...×D....Što još...HVALA na toliko komova...više od 20 dobivam po postu....to mi je super...TNXXXXX......Ništa više jel?....Pa dobro...Eh...Evo neke slike koje sam napravila ja...Od hayley williams...volim juuuu...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Znam...velike su...ali nije mi se dalo smanjivati ih...×D....A sad idemmmmm...Više mi se neda...Idem jesti ICE CREAMMM...
Kad smo kod toga...Evo par avatara novih koje sam napravila...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Svi su napravljeni by ME...

OK...Byyyy

Post by: Nelly

××××

18:19 , Komentiraj { 11 } Print
12.02.2010.

_često kreativna. ne uvijek shvatljiva. zasebna. jedinstvena. osjećajna. zaljubljiva. željna. sanjar. jednostavno komplicirana. tiha. mirna. totalno izgubljena. zbunjena. voljena osoba._

"A friend is always good to have, but a lover's kiss is better than angels raining down on me."



NEW...
Prvo...Malo o meni...Nisam bila u školi danas...bila sam bolesna...bolila ne je glava...ali sad mi je već bolje...Alex me pitao preko poruke što mi je pa sam mu rekla da sam bolesna...i onda mi je obećao da ako ozdravim sutra me vodi negdje...hmmmm...ja bi da me vodi u neki kafić s extra velikim milkshakeovilma...mmmmmmmmm...njanjam..... fino .... njami .... ×D ali iskreno nemam pojma di me vodi...dosadno mi jeeeeeeee...i neznam kaj da pišem....hmmmmmmm...O avatarima...jejjjjjjjj...naučila sam ih raditi....jejjjj ja...×D...a naučila me je OVA CURA...Thanxxxxxxxxxx...punooo hvala na tome... cerek ... cerek ... cerek .... Na kraju posta vam pokazujem aviče koje sam JA napravila....Hmhm...O čemu da pišem??? tamtamtam *mystery music* ×D....E stvarno neznam...×D...paffft.... lud .... LJUDIIIIIIII...Meni fali idejaaaaa...='(....Evo jedne pjesme koju obožavam slušati...I skroz se slaže s mojim životom...=)


Eminem-Beautiful (Lyrics)

Da...Obožavam Eminema...On je jedan od rijetkih repera koji se nije prodao niti usrao pjesme tokom karijere isto tako mislim i za 2paca...i njega volim slušati...vjerojatno se ne činim kao da slušam njih dvoje,ali eto...meni su oni zkn...I to što se nisu prodali i ukenjali pjesme tokom karijere je zdrav razum...i meni su oni uzori...a na primjer 50cent...On me živcira...njegove pjesme kao candy shop i ta sranja su posrano smeće i meni se on gadi je ne piše pjesme iz duše nego ko neka curica zajebe sve žive pjesme...i kao neka sponzorušica se prodaje...Meni se od njega diže želudac...Što se ljudi neće učiniti za novac...A npr. sad sam se sjetila Boba Marleya on mi je isto prezkn jer fura tj. furao je svoj film i jebalo mu se za sve živo...zato je i postao poznat...a Ziggy Marley mu je sin koji je nastavio tradiciju...Što se tiče njih dvoje pre kul...Da i slušam ponekad reggae...Ako neznate 2pac i Bob Marley su prešli na drugu stranu...Znate u raj....Ili bar se tako kaže...ja npr. nevjerujem u raj...i ono nakon života nije moje stanje...kad budem mrtva bit ću...jer je tako suđeno...a što se tiče raja i pakla ako to uopće postoji samo daj...svejedno mi je...nek bog odluči...ako bog postoji...ali ja jesam vijernik...nemojte se prevariti...ali vjerujem u neku višu silu...i ne u boga....mislim...ja neznam u što vjerujem...kao i svi ljudi nikad nisam svjedočila bogu...nikad ga nisam vidjela,pomirisala,dotakla,čula...nikad nisam svijedočila božijem čudu...a na neki način ipak imam tu vjeru...da će mi jednog dana možda pomoći..Neznam...ali znam da mi je DOSADNO pisati i da idemmmm....Sad avatari...×D

AviČi napravljeni by MEEEEE...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

I jedna slika =D

Naruto Fan

I još jedna: ×D

Image and video hosting by TinyPic

Sliku sam stavila od Naruto Shippuden jer mi je prva došla pod ruku...×D
I to je to...
Ako nešto uzmete...javite (sumljam da ćete uzeti!)
I to je praktički to...
I da za naruto sliku sam stavila link je mi je velika pa bi usrala cijeli post...×D

By: Nelly

Lubimmm vas



22:28 , Komentiraj { 32 } Print
11.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic


"The longer the life the more the offense, the more the offense the more the pain, the more the pain the less defense and the less defense the less the gain."



Evo me...Ovaj post ću pokušati skratiti...jer uvjek pišem neke kilometar duge postove... yes ...Da....Hmhmhmhmhmhm...Pa moj drugi blog mijenjam.... OVAJ ...Vidjet ćete kad ga dovršim mjenjati! Znam tek sam ga napravila već ga mijenjam...ali eto ga...tako je kako je...×D...Da.....Pa ja nemam ništa novog za napisati...nema zanimljivog kod mene...idem...WAHOOOOO...Već...isse...ovo mora da mi je najkraći post IKAD...Bože...aj...možda budem imala štogod za reći sutra...neznam....ČEKAJJJJ...Imam pitanje...ako netko zna raditi animirane avatare ili obične..nie važno...javite mi htjela bih naučiti...=3

Pozzz

Image and video hosting by TinyPic

POST BY: Nelly


××××

20:45 , Komentiraj { 25 } Print
11.02.2010.

No...This isnt much...But its my opinion...It might not be the lifes point...But its my point...The one i learnd about...My life my rules they say....WRONG...They are wrong...


Usually when people are sad, they don't do anything. They just cry over their condition. But when they get angry, they bring about a change.


Kako život zna biti sjeban nekada...Da znam pitate se...Što je zaboga sad! Pa ništa baš ništa...To je i problem...Ne radi se o Alexu...Ni o ničemu određenome...Radi se o mojim uvjerenjima...Ja sam iskrena osoba i ne lažem sebi ni nikome drugome...Moj život nije bio lak...Ne...nije bio ni težak,ali bio je zbunjujuć,tužan,usamljen,bezbojan,hladan,brutalan,hladnokrvan...Da ja ovo ne izmišljam...Dok sam rasla na selu...Starci bi mene slali kod bake i djeda...Nisu oni živjeli daleko...u selu do mojeg...Ja sam bila najmanja pa bi me tamo znali ostaviti par mjeseci,a moji brat i seka bi išli s starcima doma...Nitko nije znao što sam ja proživljaval na tom selu...Moji baka i djed nisu bili krivi...Oni nisu znali drukčije...S 8 god. ubila sam svoju prvu kokoš...s 10 prvo janje itd. Nije mi to jako teško padalo...to je najgore...ali ono što me ranjivalo iznutra je bilo upravo to...nisam imala pojma da bih zbog nečeg takvom mogla ubiti ljudsko biće bez da trepnem...NE...Nikad nisam ubila...ranila ...DA...ubila ...NE...Dogodilo se to kad sam imala 12 god. Išla sam s djedom kod krava i došli su neki ljudi i počeli naguravati mog djeda...ja sam bila dosta daleko,ali vidjela sam...Neznam ni dan danas zašto,ali naguravali su ga...Vidjela sam pušku na travi....Uzela sam je i u trku počela pucati u čisti zrak...Oni su se prepali i otišli,a moj djed me gledao i počeo se derati na mene zašto...zašto to radim...ja sam u strahu od same sebe bacila pušku na pod i pogodila je djeda u nogu...Nazvala sam baku i sve je bilo ok...samo površna rana...Ali u mom srcu bila je to rana koja je ostavila ožiljak...Ja i djed nikad to nikome nismo rekli...Izmislili smo neku priču...i to je bilo to...Vi ćete reći...ali nisi ti kriva...Da možda ste u pravu....Ali da znate moje druge traume iz ranog djetinjstva....Razmislili biste o vašrm odgovoru! Ja se ubiti ne bojim...Išla sam puno puta u lov znajući da ću ubiti...ali kao da uzimanje života...životinjskih ili ljudskih...ne dopire do mog srca...pošto životinje smatram ravnopravne ljudima...nije mi teško reći da možda jednog dana...I ja uzmem život...ljudski...Ali tome se ne radujem....Ali nije me ni strah...neželim biti ubojica...ali neželim provesti život zavaravajući se da su ljudi plemenita bića....jer nismo mi smo smeće...I gadi mi se svaki jebeni dan...gledati ljude kako uništavju živote sebi a i drugima...ja maštam...sanjam...o boljem mjestu...NE...to nije raj....niti pakao...U te stvari ne vjerujem...Nije mi glava u oblacima...Ne gledam na svijet kroz ružičaste naočale...nikad nisam...nikad neću...Ja sam realna...vjerujem u ono što vidim...ne što želim da vidim...ja imam maštu,ali je u mojoj glavi i znam da će tamo i ostati!

Image and video hosting by TinyPic

P.s. Ja i Alex...Ništa novo...Škola...Pisali test iz glazbenog i fizike...biologiju me pitala dobila 5...jesss...×D....itd.
E da....Ja kad idem staviti novi dizz ono free user piše mi error...zkj????
*ljubim vas*

Post by: Nelly

xoxo

00:08 , Komentiraj { 18 } Print
09.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic


Ja došla....DAAAAAAAAAA...Sretna sam....AHHHHH...Nemogu se suzdržatiiiiii....Pa da počnemo...Kad sam došla na dvorište...srela sam Lily na ulazu..Skupa smo ušle u školu...I vidjela Alexa...Čekao me nagnut na moj ormarić...Gledao u pod...Ja sam stala i odmaknula se dva koraka unatrag a Lily mi je rekla da to moram više riješiti jer da me ona neželi gledati ovakvu...Ja sam rekla ok...mogu ja to...jednostavno ću ga gurnuti da se makne s mog ormarića....ufff....uzdahnula ja i krenula on me vidi i sam se makne i krene niz hodnik ja onak ostanem O.O...I vrati se on odmah i počne razgovor...''Uhhh...Neznam..kak da ti kažem ovo...Prvo ona cura nije moja cura....moja sestra se našalila...'' a ja ''da,da...Pa što je onda radila kod tebe?'' a on ''Jer mi je prva rođica...'' A JA ONo JESSSSSSSSSSSSSSSS...WOHOOOOOO...JEJJJJ....I samo ga pogledam...ono...kao da me uopće nije briga...I rečem mu...''aha...ok...vidimo se ...bok'' a on meni...''čekaj...Što je to s tobom...samo tako...kao da ništa nije bilo?'' a ja....''Pa što još? Ja neznam za ništa drugo'' A on...''A ono s tobom da si loše da se rušiš i da ništa ne jedeš....?'' Ja...''Kaj tebe uopće briga za to?'' on...''Naravno da me briga...Pa....uhhh...BRIGA ME JE...'' Ja...''nema veze...Mene nije...To nije ništa...samo jedan dan...okei?'' On...''si sigurna?'' ja ''DA''....On je došao blizu mene... i pitao me...''PRIJATELJI?'' A što bi drugo rekla nego ''DAA''....Iako sam mu htijela reći...NE...Nego više od prijatelja...ali nemogu vam se snovi uvjek ostvariti...zar ne?.... cerek .....
Uglavnom bila sam presretna...i pisali smo test iz eng.,jejjj...sve sam znala...jedva čekam da vidim koliko sam dobila! Uglavnom...nakon škole krenula ja doma...I vidim Alexa...Kako PUŠI s nekim frendovima iza škole.... ...a ja vam MRZIM pušenje....I on me vidi i s cigarom dotrči do mene...I kaže...''Hoćeš do mene...moram ti pokazati neku kul pjesmu koju sam naučio svirati!'' a ja ono...''hmmm...ok valjda'' On me gledao ''Ummm...jel sve ok...'' A ja ''Pa da...malo me smeta cigareta...al ok'' a on ''STVARNO? o moj bože...Ma nije ti to ništa...popušim tu i tam...već od 12 god.'' a ja ono 12 jbt....kaj je njemu...božeeee...Uglavnom...kad smo došli kod njega...I sad...Otišli mi u njegovu sobu...I sjeli jedan nasuprot drugog...I on ti meni počne svirati gitaru i pjevati ''Big City Dreams'' budem stavila video na kraju...OMG...Prvi put sam ga čula da pjeva...predivnooo..Stvarno ima predivan glas...I završi on...A ja ono O.O Buljim u njega očarana...On krene prema meni...i skoro me poljubi i njegova sestra skroz otvori vrata...I počne se derat NELLY+ALEX,NELLY+ALEX,NELLY+ALEX....A on LJUT....Bjesan...''ODI VANNNNN,BJEŽIIIIII...'' I ode ona...On me pogleda upitno...a ja pras u smijeh....Počinje mi se činiti da me njegova sister uopće nevoli... ×D...uffffff...Onda sam otišla...Nisam htijela puno kasniti jer bi mi starci poludili! I da...Neznam zašto,ali još ništa ne jedem...Već se počinjem polako zabrinjavati....Slaba sam i uopće nemogu trčati...Neznam što mi je...bljeda sam...ufff...Već se počinje primjećivati... cry ...ja hoću jesti...ali nemogu...Kad kušam nekaj....Počne mi se povraćati! Neznam....


Image and video hosting by TinyPic


Evo link od pjesme Big City Dreams.... KliKaČ ....

By: Nelly...×D

XOXO
22:50 , Komentiraj { 23 } Print
08.02.2010.

Behind my smile is a hurting heart.Behind my laugh,i'm falling apart.Look closely at me and you will see,the person i am....isnt me....


Novo...Pa da...
Sorryte kaj nisam bila na blogu jučer ni prekjučer...ali nemam volje...Tužna sam...neznam kaj da radim više...evo oni koji hoće čuti o mom jadnom životu! U ned. sam bila skroz tužna...i nisam znala što da radim....Danas u školi sam buljila u pod....I učiteljica mi je rekla da se ode osvježiti jer da sam jako bljeda...Inače imam bljedu kožu,ali ovo nije prirodno...bljeda sam je nisam ništa jela od ned. navečer...a što je najgore...uopće nisam gladna...Prije odmora sam srela Lily....Po odmoru smo se družile i nekako sprijateljile...onda sam joj rekla za Alexa....Naravno bila je tužna i puna podrške...a kad sam joj rekla da sam se jutros srušila...da...pala u nesvjest na par sekundi...To je najgori osjećaj na svijetu...Ali ipak nije gori od neuzvraćene ljubavi! To vam je grozno... Koljena vam počnu klecati....Sve vam se zamrači...Nemožete stajati...slabi ste...Čini vam se da umirete...a i tad jedino na što sam mislila je on...I nisam htjela da mi nitko pomogne...htjela sam pasti....napokon kraj mislila sam...ali onda sam otvorila oči....ležala sam na hodniku...ugledala na stropu pauka...i nisam se dizala sljedećih 5minuta....molila sam da umrem...da to napokon bude kraj mojih muka...ali očito bog za mene ima nešto drugo isplanirano....Lily je poludila kad je to čula...uzela je krafnu i natjerala me da je pojedem...onda mi je bilo loše...Išle smo na wc....naravo ispovraćala sam krafnu i ona me samo gledala sa nekom tugom u očima dok sam prala ruke...Rekla mi je da će pričati s njim...Ja sam se počela derati i moliti da to ne napravi....Nije me slušala...Kad smo išle staviti knjige u ormariće Alex mi je došao s leđa i dotaknuo mi rame....kao da sam znala da je on okrenula sam se i sve počela brzo kupiti da sam što kraće s njim...On me pitao :''jesi ok? ne izgledaš baš dobro...si bolesna...ha? kaj je....juhuuuu....zar sam nevidljiv?'' a onda je Lily upala u razgovor i ja sam se nekako izgubila u gužvi i otišla na sat...Nakon škole sam oprezno bježala na bus...i prije sat dva...on me zvao barem 4 puta i onda sam se napokon javila....On je rekao da zna sve.....nisam htjela da dovrši poklopila sam....Više me nije zvao.....Uffff....zašto život ne dođe s upozorenjem ''Borit ćeš se iz dana u dan....sve će biti gore....sranja će te tjerati da umreš...''......Želim plakati,ali on tog nije vrijedan.....A on je sve na što mislim.....SVE....O bože....znam...znam....zvuči depresivno...žao mi je što uopće pišem ova sranja...glupi postovi da nemože biti gore....ali.....što mogu kao šrto piše u naslovu...''Behind my smile is a hurting heart.Behind my laugh,i'm falling apart.Look closely at me and you will see,the person i am....isnt me....''...A sad mi se više neda...idem...P.S. Ništa od fejsa za sad....sorryte...ali možda neki drugi put...neda mi ga se sad raditi....
E da....Našla sam jednu sliku... OVU....Pa sam od nje napravila ... OVO ....Koja vam je bolja???

Image and video hosting by TinyPic

Lubim vas...

Vaša: Nelly

20:50 , Komentiraj { 13 } Print
06.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic


Prvo sretna vjest!
Napravila sam blog sa pričom...Još nisam ništa počela pisati,ali vjerojatno ću ubrzo! Možda čak danas...Evo link: Klikni!...a sad TUŽNA vjest! Evo što se jučer dogodilo! Pa prvo sam bila u šopingu...I nakupovala puno stvari i onda sam prolazila kraj Alexove kuće i odlučila ga posjetiti....Pozvonila sam barem 5 puta na vrata i nitko se nije javljao! Ja već mislila otići i otvori neka cura vrata...Ja je gledam začuđeno i pitam ''di je Alex?'' Ona meni ''u sobi je da idem po njega???'' ja kažem ''može'' i ode ona gore na kat...
i dođe meni njegova sestra (mislim da ima 11 god.) i kaže mi ''ti se sviđa njegova cura?'' a ja je pitam ''c...cura?'' a ona ''pa da,što bi inače tako ljepa cura radila tu a da mu nije cura''...a meni suze i onda sam pobjegla na bus...Nisam ga htjela vidjeti...ne ovakva... cry cry cry A ja se već ponadala da mu se JA sviđam... no ....Kako sam glupa...pa naravno da ima curu...pa predivan je na sve moguće načine... cry ...Ja nisam ni blizu ljepa kao njegova cura! O bože upoće mi se neda pistai ništa danas...sorryite...ali idem...



Poz


By: SaD NeLlY


cry
11:51 , Komentiraj { 45 } Print
05.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic


Newww.... Image and video hosting by TinyPic
Pa da kao što piše new....Da vidimo prvo za fejs...Razmišljam da ga napravim,ali još nisam sigurna! Javim vam u drugom postu...Okei? A sad...Danas je bilo..............Zanimljivo! Image and video hosting by TinyPic Mislim...bilo je fora! Kad sam se dizala...nisam se mogla nikako stat na noge...kao da sam pijana...bila sam skroooz umorna jer smo se ja i Ale× jučer navečer dopisivali do 02:30 tak nešto...Između ostalog mi je poslao da poslušam OVOOO....Meni je super pjesma! a vama??? Uglavnom na drugom satu me stavila učiteljica iz matematike da sjedim u srednjoj klupi...sve bi to bilo okei da tamo ne sjedi neki šminker...ali poslje smo se sprijateljili i on uopće nije loš...Nakon škole smo se zapričali dok smo čekali bus (jessss sad opet mogu s busom doma ×D) i bilo je kulll...Onda smo u busu pričali i zapravo smo jako slični...a izvana se činimo TAKO drukčiji! ČUDNO...On se zove Marko... Image and video hosting by TinyPic Hmmmm...što još...da...Ja i Alex smo se dogovorili da idemo večeras u neku šetnju.....A SUTRA...pošto nema škole...idem sama u shoppinggg...Možda povedem i Alexa...ali sumljam...Znate kakvi su dečki i shopping...×D....

Image and video hosting by TinyPic

Al okei...ja ionako volim biti sama...a možda tak i dovršim knjigu koju trenutno čitam! Sve u svemu živim normalan život...Što bi još mogla natipkati? Nekako mi se ovo čini premalo? Ili sam možda ja navikla na pisanje nekih PREdugih postova pa mi je sad čudno! Pa dobro...Ako me hoćete pratiti na twitteru: Nelly twitter i jedna cura koja ima blog Ovaj ima isto twitter pa pratite i nju =3 JexySceneKid....Ona ima super blog i počela je zakon priču pa pogledajte ako već niste! I....I....I...I...I....I NEZNAM ŠTO VIŠE PISATI!

Image and video hosting by TinyPic

Baš kao što i piše... Vjerujete li vi u ljubav na prvi pogled? Ja stvarno neznam...I nekužim kako se nektko može zaljubiti na prvi pogled...jer onda to nije baš prava ljubav to je kad te osoba privuče vanjskim izgledom...a koliko ja znam...ljubav bi trebala biti da ti se sviđa unutarnji izgled...i pri tome nemislim na unutarnje organe nego osjećaje,dobrota,ljubav,sreća,nesebičnost...itd. I tak da ja uopće ne razumijem tu poslovicu ''ljubav na prvi pogled''........Image and video hosting by TinyPic

Gle sad mi je došla ideja!
Volite li vi Hello kitty ??? Meni je kul...A hello kitty DARK? OMG ona mi je isto kjuttt....Imam temu na mobitelu na hello kitty dark...ovakva je kao na slici koju ću staviti!

Ovakva:
Image and video hosting by TinyPic

Ili možda vi preferirate ovu:
Image and video hosting by TinyPic

Javite...Mislim da je ovo dosta...Izgubila sam želju...×D...Ah dobro idem ja...Ljubim vas svih i...i...i puno pozdrava iz Zagreba i...i Nešto sam još htjela reći,ali sam zaboravila! Nema veze....Idem ja...PUSSAAAAA....


Post by: Nelly

xoxo
15:10 , Komentiraj { 13 } Print
04.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic Evo new...Kod mene Image and video hosting by TinyPic
Evo me...Sorryte kaj jučer nisam pisala,ali bila sam u kazni! Da...s razlogom...Hoćete znat? Ma što ja to pitam...Ionako ću vam sve reći! ×D Ajmo počet...U da thanx svima na komovima,ako vam se nedaju čitat predugi postovi što ću vam ja! ×D ...Šalim se naravno! Vratimo se na temu! Ovak: Jučer u školi smo se ja i Alex dogovorili da idemo negdje nakon škole...A nakon trećeg sata kad sam išla zamijeniti knjige u ormarić cura do mene i ja smo se upoznale! Zove se Lily...Fora je cura....Nadam se da ćemo se dobro sprijateljiti! Uglavnom...Kad je završila škola ja i Alex smo otišli u THE MALL ×D ja to obožavam izgovarati...THE MALL,THE MALL,THE MALL...Okeiii dosta sad...=P...Pa onda smo se zezali i išli gore dolje na onim stubama koje se miču (neznam kak se to zove...×D) Onda smo trčali po dućanima i skrivali se jedno drugom....(tamo se stvarno teško se orjentirati...×D sad znam kako se lako izgube mala djeca u americi...×D...)...I onda sam ja skoro pala par puta...×D...I gledali smo neke gluposti!Onak bezveze...Onda kad je bilo negdje 18:00 sati krenuli mi u kino i dok smo prolazili pored neke grupice vršnjaka u THE MALLU (okei presat ću to govoriti...×DD) On me primio za ruku.... cerek cerek cerek ....OMG ja sam sva bila sretna...skoro da nisam počela skakat od sreće...xDD.. yes rofl cerek nut ....Onda smo išli u kino...Gledali smo neki friki film toliko je bio gluppp...Onda oko 20:00 smo krenuli kod njega i dođemo mi u njegovu kuću i on odjedamput meni: ''Amo to obavit na stolu...odmah''...a ja ono O.O....On meni:''Pa gladan sam! znaš ti kuhat ×D''....Ufff olakšanje ×D....I NE...ja uopće neznam kuhat...Nažalost ni on...Bolje da neznate što smo mi skuhali! Ipak ću vam reći:
Skuhali smo paštu i unutra stavili čokoladu,puding od vanilije,šećer,sol,papar,nasijekli bananu,kivii i vegetu! I kad smo kušali smo odmah odjurili i ispljucali to sve u koš...ewwwww...to vam je recept ako neki anoreksičar ili bulimičar čita ovo,toplo mu preporučam da si ovo skuha i imat će savršeno zdravu rigoletu!
×D
A onda smo se smijali i taman kad je stavio ruke na šank oko mene i počeo mi se približavati cerek Vrata od kuće se otvore i njegovi se vratili doma (PA NORMALNO TAMAN NA TAJ TRENUTAK NI PRIJE NI KASNIJE... burninmad headbang mad)
A on brzinom svjetlosti se odmakne od mene na drugu stranu! GRRRR...Koji BED...Ali onda sam ih upoznala i nisu loši...I oko 21:40 ja morala već krenuti doma!

Image and video hosting by TinyPic

I kad sam došla doma oko 23:00 starci i brat i sestra svi na mene
''ŠTO JE TEBI DI SI BILA...S KIM...ZNAŠ KAKO SMO SE BRINULI...'' I te spike...a ja sam rekla pa već ionako sve 100% znate...I onda su mi zabranili izlaske i morala sam se ići presuću jer sam još bila u uniformi! A danas su me starci pokupili da ne idem van s njim opet! Već smo se mi dopisivali na mejlu danas...i sve sam mu objasnila! ALI KAZNE NISU VJEČNE... rofl ...Uglavnom sad čitam neku novu knjigu koju sam kupila ''The Alchemyst; the secrets of the immortal Nicholas Flamel'' by Michael Scott...Knjiga je kul...OP,OP nestalo čaja moram ići napuniti ×D...Pussim vas svihhhhhhh...

Your's allways: Nelly

xoxo

14:04 , Komentiraj { 14 } Print
02.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic

Hellouuu...
Evo došla sam i ja.Da vidimo danas se u školi ništa zabavno nije dogodilo...Ali dobila sam 5 iz fizike i matematike!!!! Jeeeejjj...HmHm...Nakon škole sam srela Alexa i on me pitao: ''Ideš na bus ili?'' Ja sam rekla:''NE (lagala sam ×D)'' On mi je rekao:''Super onda imaš vremena za mene =)...'' A ja :''DA baš za to...×D''.....Uglavnom pokazao mi je park blizu škole i klupicu di on uvjek sjedi...Bilo je super...Samo je bio problem sa starcima kad sam došla doma...Prvo su me pitali di sam bila (Jer sam trebala doći s busom oko 14:30,a ja sam došla u 16:30...) A brat i sestra su im rekli da su me vidjeli kako idem s nekim emo frikom iz škole...Ja sam postala tak bjesna...arrrrgggghhhh...Prvo sam se izderala da Alex NIJE frik ni emo (zapravo je emo ali samo se oblači i sluša emo mjuzu...i to je to) ...Onda sam pobjegla u sobu i išla na twitter i ostavila groznu poruku o njima...=,(...Nazvala sam Alexa i rekla da me čeka kod klupice...(ali nikad nije kao u filmovima on nije mogao doći) Ovako je bilo: DRIN,DRIN....Alex: ''Halo''...Ja: ''Ej možeš me pliz čekati kod one klupice???''
Alex: ''Pa kaj baš sad...Nešto radim...Nemogu!'' Ja: ''Aha...Okei..Kužim...'' Alex: ''Jesi dobro ne žvučiš baš...Ummm''...Ja: ''Ma ne sve okei!'' Alex: ''Aha...Dobro,Bok!'' Ja: ''Vidimo se sutra.........××××××''
I to je bilo to...=.(...Onda sam Išla na komp i dosađivala se...Sad sam ovo napisala...Ufffff...NIJE BIO NEKI DAN...Ali evo slikala sam ga u parku dok se naginjao i išao vezati cipelu...×D....

Image and video hosting by TinyPic

Neznam...Sutra ćemo valjda ići negdje...I baš me briga još ću kasnije doći doma...BOLI ME...Mrzim kad mi se netko tak peklja u život...=,,,(...TO ME TAK ŽIVCIRA...Ahh...Ali on mi je stvarno kul frend...Budem ga još pitala da se večeras mejlamo! Ma on vam je super...Iako sam ga tek jučer upoznala već smo se toliko zbližili...A samnom moraš biti baš jakoooo drukčiji od drugih da se sprijateljimo! ×D...Ozbiljno nisam imala bliskog frenda ili frendicu od 5 godine jer mi je ta frendica bila otišla.I tako...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Što još?
Ummmm...Pa baš ništa...×D
Idem ja...Puffaaaa


Nelly:

xo
xo
20:21 , Komentiraj { 15 } Print
01.02.2010.

The whole purpose of education is to turn mirrors into windows!


Evo me s novim...
Jutros sam bila u NOVOJ školi...WOW...
A sad kako je bilo:

Prvo smo ja braco i seka svi skupa otišli na bus...
U busu sam sjedila sama....Kad smo stigli ja sam
morala ići svojim putem i ostaviti braca i seku!
Onda sam se malo izgubila...Pa sam napokon našla
ormarić...Ehhhh...Dok sam ja to sve otvorila...Skužila kak radi
prošlo je dosta...(OMG znate kak je čudno kad su svi u uniformama...xD)
Onda je zvonilo i u sekundi svi su nestali iz hodnika!
A JA ONO WTF???
A škola je EXSTRAAAAA velika!
I sad ja trebam skužit di ići...Hvala bogu nisam zaboravila raspored!
I našla ja učionicu,ali već je bilo zvonilo davno!
I napokon ja skupim hrabrosti i uđem!
A učiteljica me pogleda ono grrrrr...I pita me ''Pa znaš li ti kad je zvonilo???''
A ja....''Ummmm...Pa i ne baš...Ovo mi je prvi dan''...A ona...''Oh...Oprosti nisam znala,
evo sjedni tamo iza!''
I odem ja i sjednem...a cura (neka preppy) ispred mene...''vidi ovu...bože što majka rodi!''
I svi počeli crkavat od smjeha...A ja pala u BED...I od jednom neko se javlja od iza i govori
ovoj preppy curi: ''Prava se javila...Daj Maja pusti ju na miru...Tek je došla''
I ona se okrene i onak...grrr...Ja pogledam iza..a tamo...OMG...Najljepši dečko kojeg
sam IKAD vidjela...Crna kosa...Slušalice na ušima...Smeđa majca...itd...
Ja onak SMJEŠAK!....
I da skratim priču....Nakon škole vidim ga kako ide sam prema cesti!
A ja TRKKKK prema njemu!
I dođem do njega i kažem '' Ummm bok...Samo sam se htjela zahvaliti za ono
na prvom satu,ako se sjećaš?''
A on..''Ahhh...da ma nema na čemu...ona je uvjek takva...=D''
Ja...''uhhh...okei.........o.0''
*ČUDNA TIŠINA*
.....................................................
..............................................................
...................................................................
I odjedamput on meni...''Ti ideš na bus ili?''
Ja...''DA''
On...''Aha...Okej...Ja ne idem...blizu živim......ali mogu te otpratiti
ako hoćeš...ionako nemam ništa pametnije u planu!''
Ja...''Ok...super...Usput mi možeš reći di je bus jer sam zaboravila...xDD''
Onda smo krenuli i pratio me sve do kuće onda je otišao doma!
Bilo je ful zabavno...O svemu smo pričali...I dao mi je broj moba...=D
Ali vjerojatno ga upoće ne zanimam na taj način...Pa neću o tome ni razmišljati!
Ah...dobro...Uffff da zove se Alex....

E da ako tko od vas ima Twitter addajte me...tek sam ga napravila prekjučer!
TWITTER
Super je...<33
Eh da...Slikala sam sebe u uniformi...Evo slikeee:

Image and video hosting by TinyPic

Vam se sviđa?
Meni je okei...

Što je još novo?

HMMMMM...

O komovima...Pa nemogu reći da nisam zadovoljna...Jer jesam...
ali bi htjela da me više blogera čita i koma...Ako vi znate neke blogere
koji ČITAJU...postove i komaju...Pa mi ih preporučite!
Okei?
I ako neko od vas hoće u linkove javite!

Image and video hosting by TinyPic

Mislim da bi to bilo to...
Sad ću u boxeve staviti svoje slike!
Puffaaaa....

By : Nelly
xoxo

16:31 , Komentiraj { 12 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (18)
Siječanj 2010 (7)
Listopad 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...^^
~ Sluša se Rock < 3
~ Godina 14
~ (ponosna) Brineta
~ Zelenkasto plave oke =)
~ Nelly je ime....Moje..a nego čije.×D
~ Čitaju se knjige
~ Gledaju filmovi
~ Cilj života...To mi netreba xD
~ Moje srce pripada samo meni...×D
razmisliti ću još o tome...=P
~ Slobodna ...
~ Realni optimist =)
~ Me...=)
~ Nevolim cajke (aj nisu sve loše...sad
mi je žao što sam to rekla...xD)
~ Nevolim tintu...uvjek je razmazam po majci...xD
~ Nespretna cura
~ Volim školu
~ Nevolim ljude baš...
~ Prvi dojam mi je jako važan...
~ Naj boja...Valjda crna i plava..neznam...
~ dosta je bilo ak hoćeš znat više pitaj...=)

Uživajte u blogu!

A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust...

A hero of war
Is that what they see
Just medals and scars
So damn proud of me
And I brought home that flag
Now it gathers dust
But it's a flag that I love
It's the only flag I trust...



Gluposti
Ajde...svi imaju pravila...pa ću i ja:

~Ne kradi...NIŠTA...×D
~ako ti se nesviđa blog ostavi kom zašto ti se nesviđa
~Komajte mi
....e ja stvarno neznam kaj da napišem...×D

Moj banner:


Image and video hosting by TinyPic




Ljubim ×××

Random pics....^^
Slike su u linkovima jer su dosta velike...

JAAA..POGLEDAJTE MI PRAMEN < 3
JAAAA
Meee
Me 43v3r
Me..^^
Još malo mene
JA...=P
Moj presladak Alex
Me
Ja u mojoj školskoj uniformi


Budem stavila još slika! <33




credits