The whole purpose of education is to turn mirrors into windows! - My world 101 - Blog.hr
01.02.2010.

The whole purpose of education is to turn mirrors into windows!


Evo me s novim...
Jutros sam bila u NOVOJ školi...WOW...
A sad kako je bilo:

Prvo smo ja braco i seka svi skupa otišli na bus...
U busu sam sjedila sama....Kad smo stigli ja sam
morala ići svojim putem i ostaviti braca i seku!
Onda sam se malo izgubila...Pa sam napokon našla
ormarić...Ehhhh...Dok sam ja to sve otvorila...Skužila kak radi
prošlo je dosta...(OMG znate kak je čudno kad su svi u uniformama...xD)
Onda je zvonilo i u sekundi svi su nestali iz hodnika!
A JA ONO WTF???
A škola je EXSTRAAAAA velika!
I sad ja trebam skužit di ići...Hvala bogu nisam zaboravila raspored!
I našla ja učionicu,ali već je bilo zvonilo davno!
I napokon ja skupim hrabrosti i uđem!
A učiteljica me pogleda ono grrrrr...I pita me ''Pa znaš li ti kad je zvonilo???''
A ja....''Ummmm...Pa i ne baš...Ovo mi je prvi dan''...A ona...''Oh...Oprosti nisam znala,
evo sjedni tamo iza!''
I odem ja i sjednem...a cura (neka preppy) ispred mene...''vidi ovu...bože što majka rodi!''
I svi počeli crkavat od smjeha...A ja pala u BED...I od jednom neko se javlja od iza i govori
ovoj preppy curi: ''Prava se javila...Daj Maja pusti ju na miru...Tek je došla''
I ona se okrene i onak...grrr...Ja pogledam iza..a tamo...OMG...Najljepši dečko kojeg
sam IKAD vidjela...Crna kosa...Slušalice na ušima...Smeđa majca...itd...
Ja onak SMJEŠAK!....
I da skratim priču....Nakon škole vidim ga kako ide sam prema cesti!
A ja TRKKKK prema njemu!
I dođem do njega i kažem '' Ummm bok...Samo sam se htjela zahvaliti za ono
na prvom satu,ako se sjećaš?''
A on..''Ahhh...da ma nema na čemu...ona je uvjek takva...=D''
Ja...''uhhh...okei.........o.0''
*ČUDNA TIŠINA*
.....................................................
..............................................................
...................................................................
I odjedamput on meni...''Ti ideš na bus ili?''
Ja...''DA''
On...''Aha...Okej...Ja ne idem...blizu živim......ali mogu te otpratiti
ako hoćeš...ionako nemam ništa pametnije u planu!''
Ja...''Ok...super...Usput mi možeš reći di je bus jer sam zaboravila...xDD''
Onda smo krenuli i pratio me sve do kuće onda je otišao doma!
Bilo je ful zabavno...O svemu smo pričali...I dao mi je broj moba...=D
Ali vjerojatno ga upoće ne zanimam na taj način...Pa neću o tome ni razmišljati!
Ah...dobro...Uffff da zove se Alex....

E da ako tko od vas ima Twitter addajte me...tek sam ga napravila prekjučer!
TWITTER
Super je...<33
Eh da...Slikala sam sebe u uniformi...Evo slikeee:

Image and video hosting by TinyPic

Vam se sviđa?
Meni je okei...

Što je još novo?

HMMMMM...

O komovima...Pa nemogu reći da nisam zadovoljna...Jer jesam...
ali bi htjela da me više blogera čita i koma...Ako vi znate neke blogere
koji ČITAJU...postove i komaju...Pa mi ih preporučite!
Okei?
I ako neko od vas hoće u linkove javite!

Image and video hosting by TinyPic

Mislim da bi to bilo to...
Sad ću u boxeve staviti svoje slike!
Puffaaaa....

By : Nelly
xoxo

16:31 , Komentiraj { 12 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (18)
Siječanj 2010 (7)
Listopad 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...^^
~ Sluša se Rock < 3
~ Godina 14
~ (ponosna) Brineta
~ Zelenkasto plave oke =)
~ Nelly je ime....Moje..a nego čije.×D
~ Čitaju se knjige
~ Gledaju filmovi
~ Cilj života...To mi netreba xD
~ Moje srce pripada samo meni...×D
razmisliti ću još o tome...=P
~ Slobodna ...
~ Realni optimist =)
~ Me...=)
~ Nevolim cajke (aj nisu sve loše...sad
mi je žao što sam to rekla...xD)
~ Nevolim tintu...uvjek je razmazam po majci...xD
~ Nespretna cura
~ Volim školu
~ Nevolim ljude baš...
~ Prvi dojam mi je jako važan...
~ Naj boja...Valjda crna i plava..neznam...
~ dosta je bilo ak hoćeš znat više pitaj...=)

Uživajte u blogu!

A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust...

A hero of war
Is that what they see
Just medals and scars
So damn proud of me
And I brought home that flag
Now it gathers dust
But it's a flag that I love
It's the only flag I trust...



Gluposti
Ajde...svi imaju pravila...pa ću i ja:

~Ne kradi...NIŠTA...×D
~ako ti se nesviđa blog ostavi kom zašto ti se nesviđa
~Komajte mi
....e ja stvarno neznam kaj da napišem...×D

Moj banner:


Image and video hosting by TinyPic




Ljubim ×××

Random pics....^^
Slike su u linkovima jer su dosta velike...

JAAA..POGLEDAJTE MI PRAMEN < 3
JAAAA
Meee
Me 43v3r
Me..^^
Još malo mene
JA...=P
Moj presladak Alex
Me
Ja u mojoj školskoj uniformi


Budem stavila još slika! <33



Kako do mene +linkovi ^^ :

credits
Alice Greene. - x x x