_često kreativna. ne uvijek shvatljiva. zasebna. jedinstvena. osjećajna. zaljubljiva. željna. sanjar. jednostavno komplicirana. tiha. mirna. totalno izgubljena. zbunjena. voljena osoba._ - My world 101 - Blog.hr
12.02.2010.

_često kreativna. ne uvijek shvatljiva. zasebna. jedinstvena. osjećajna. zaljubljiva. željna. sanjar. jednostavno komplicirana. tiha. mirna. totalno izgubljena. zbunjena. voljena osoba._

"A friend is always good to have, but a lover's kiss is better than angels raining down on me."



NEW...
Prvo...Malo o meni...Nisam bila u školi danas...bila sam bolesna...bolila ne je glava...ali sad mi je već bolje...Alex me pitao preko poruke što mi je pa sam mu rekla da sam bolesna...i onda mi je obećao da ako ozdravim sutra me vodi negdje...hmmmm...ja bi da me vodi u neki kafić s extra velikim milkshakeovilma...mmmmmmmmm...njanjam..... fino .... njami .... ×D ali iskreno nemam pojma di me vodi...dosadno mi jeeeeeeee...i neznam kaj da pišem....hmmmmmmm...O avatarima...jejjjjjjjj...naučila sam ih raditi....jejjjj ja...×D...a naučila me je OVA CURA...Thanxxxxxxxxxx...punooo hvala na tome... cerek ... cerek ... cerek .... Na kraju posta vam pokazujem aviče koje sam JA napravila....Hmhm...O čemu da pišem??? tamtamtam *mystery music* ×D....E stvarno neznam...×D...paffft.... lud .... LJUDIIIIIIII...Meni fali idejaaaaa...='(....Evo jedne pjesme koju obožavam slušati...I skroz se slaže s mojim životom...=)


Eminem-Beautiful (Lyrics)

Da...Obožavam Eminema...On je jedan od rijetkih repera koji se nije prodao niti usrao pjesme tokom karijere isto tako mislim i za 2paca...i njega volim slušati...vjerojatno se ne činim kao da slušam njih dvoje,ali eto...meni su oni zkn...I to što se nisu prodali i ukenjali pjesme tokom karijere je zdrav razum...i meni su oni uzori...a na primjer 50cent...On me živcira...njegove pjesme kao candy shop i ta sranja su posrano smeće i meni se on gadi je ne piše pjesme iz duše nego ko neka curica zajebe sve žive pjesme...i kao neka sponzorušica se prodaje...Meni se od njega diže želudac...Što se ljudi neće učiniti za novac...A npr. sad sam se sjetila Boba Marleya on mi je isto prezkn jer fura tj. furao je svoj film i jebalo mu se za sve živo...zato je i postao poznat...a Ziggy Marley mu je sin koji je nastavio tradiciju...Što se tiče njih dvoje pre kul...Da i slušam ponekad reggae...Ako neznate 2pac i Bob Marley su prešli na drugu stranu...Znate u raj....Ili bar se tako kaže...ja npr. nevjerujem u raj...i ono nakon života nije moje stanje...kad budem mrtva bit ću...jer je tako suđeno...a što se tiče raja i pakla ako to uopće postoji samo daj...svejedno mi je...nek bog odluči...ako bog postoji...ali ja jesam vijernik...nemojte se prevariti...ali vjerujem u neku višu silu...i ne u boga....mislim...ja neznam u što vjerujem...kao i svi ljudi nikad nisam svjedočila bogu...nikad ga nisam vidjela,pomirisala,dotakla,čula...nikad nisam svijedočila božijem čudu...a na neki način ipak imam tu vjeru...da će mi jednog dana možda pomoći..Neznam...ali znam da mi je DOSADNO pisati i da idemmmm....Sad avatari...×D

AviČi napravljeni by MEEEEE...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

I jedna slika =D

Naruto Fan

I još jedna: ×D

Image and video hosting by TinyPic

Sliku sam stavila od Naruto Shippuden jer mi je prva došla pod ruku...×D
I to je to...
Ako nešto uzmete...javite (sumljam da ćete uzeti!)
I to je praktički to...
I da za naruto sliku sam stavila link je mi je velika pa bi usrala cijeli post...×D

By: Nelly

Lubimmm vas



22:28 , Komentiraj { 32 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (18)
Siječanj 2010 (7)
Listopad 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...^^
~ Sluša se Rock < 3
~ Godina 14
~ (ponosna) Brineta
~ Zelenkasto plave oke =)
~ Nelly je ime....Moje..a nego čije.×D
~ Čitaju se knjige
~ Gledaju filmovi
~ Cilj života...To mi netreba xD
~ Moje srce pripada samo meni...×D
razmisliti ću još o tome...=P
~ Slobodna ...
~ Realni optimist =)
~ Me...=)
~ Nevolim cajke (aj nisu sve loše...sad
mi je žao što sam to rekla...xD)
~ Nevolim tintu...uvjek je razmazam po majci...xD
~ Nespretna cura
~ Volim školu
~ Nevolim ljude baš...
~ Prvi dojam mi je jako važan...
~ Naj boja...Valjda crna i plava..neznam...
~ dosta je bilo ak hoćeš znat više pitaj...=)

Uživajte u blogu!

A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust...

A hero of war
Is that what they see
Just medals and scars
So damn proud of me
And I brought home that flag
Now it gathers dust
But it's a flag that I love
It's the only flag I trust...



Gluposti
Ajde...svi imaju pravila...pa ću i ja:

~Ne kradi...NIŠTA...×D
~ako ti se nesviđa blog ostavi kom zašto ti se nesviđa
~Komajte mi
....e ja stvarno neznam kaj da napišem...×D

Moj banner:


Image and video hosting by TinyPic




Ljubim ×××

Random pics....^^
Slike su u linkovima jer su dosta velike...

JAAA..POGLEDAJTE MI PRAMEN < 3
JAAAA
Meee
Me 43v3r
Me..^^
Još malo mene
JA...=P
Moj presladak Alex
Me
Ja u mojoj školskoj uniformi


Budem stavila još slika! <33



Kako do mene +linkovi ^^ :

credits
Alice Greene. - x x x