Cijela manifestacija 'Noći gutača reklama' imala je i humanitarni karakter. Naime, istom se trebalo prikupiti milijun i pol kuna za kupnju ultrazvuka za dječju bolnicu Srebrnjak. I tako je krenulo: nezaboravni voditelji koji su manje više isti na svakom eventu, s manje više istim pošalicama ‘zabavljali’ su publiku vrckavim humorom. Reklame su bile izvrsne, posebno one stare gdje je Brad Pitt bio još uvijek zgođušan manekenčić u Levi’sicama a Angelina Jolie nedosanjani san. Pobjedu su odnjele reklame za pivo.
Navijači već davno propalog kluba koji sjede na oronulim tribinama i zazivaju neke davne uspomene kada je ‘je li to moguće’ značilo gol u zadnjoj minuti a ne još jedan poraz pobijedili su utegnute bankare i njihove fleksibilne kredite. Kome trebaju krediti kad imate pivo i navijački ‘corner’.

No nešto mi je odvuklo pažnju, a da nije riječ o zgodnim glumcima i djevojkama utegnutim u uniformu mljekarice. Riječ je o već spomenutom humanitarnom karakteru. Milijun i pol kuna za prosječnog Hrvata čini se užasno puno. Budimo realni - s toliko novaca većina bi obitelji riješila svoju materijalnu budućnost, kupili bi sta i djecu poslali na školovanje u elitne škole. Ja bih osobno otplatila kredite, kupila stani sama otišlau jednu od tih elitnih škola, zatražila posao kod Anne Wintour...ok, ok zanijela sam se, priznajem.
Velike korporacije međutim milijun i pol kuna tretiraju kao da i ne postoje. Naime, u javnost je procurila informacija da je jedna od najvećih telekom kompanija u Europi (i Hrvatskoj), koja je ujedno i sudjelovala na ‘Gutačima’ samo na oglašavanje ove godine potrošila 36 milijuna eura.

36 milijuna eura!

Da se razumijemo, niti ostale kompanije ne zaostaju mnogo za ovim brojkama. Postavlja se stoga pitanje - je li milijun i pol kuna zaista bila toliko velika svota da su jemorali prikupljati prosječni Hrvati zovući dani broj sa svojih telefona. No dobro, barem smo pokazali da je moguće i malim dogurati do nečeg velikog. Oni veliki su pokazali samo da su tipični pripadnici kapitalista novog vremena.

Ovaj je tjedan otpočeo i Cro-a-Porter. Svečano objavljujem kako sam pronašla svoj idealni hrvatski modni brand. Riječ je o Hippy Gardenu pod čijim su imenom stvorene predivne kombinacije kože, satena i vune. Rockerski chic uz zvukove Doorsa i Stonesa nakratko je modnu elitu vratio u doba slobodne ljubavi a ja sam pomislila kako je vrijeme da konačno nabavim taj crveni ruž.

<< Arhiva >>