|
desing by:
dark sword dancer
Him-Funeral Of Hearts
Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom
The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you
She was the sun shining upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was the moon painting you
With its glow so vulnerable and pale
Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom
The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you
She was the wind, carrying in
All the troubles and fears you've for years tried to forget
He was the fire, restless and wild
And you were like a moth to that flame
The heretic seal beyond divine
A prayer to a god who's deaf and blind
The last rites for souls on fire
Three little words and a question: why?
Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom
The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you
The 69 Eyes-Framed In Blood
Would you give me the key to the empire of bliss
Gimme a substance to dismiss
Everybody's searching for a difference
Everybody 's searching for deliverance
Gimme just another reason to live
Things you can resist
Things you cannot
They're just framed in blood
Would you give me redemption in your kiss
Gimme something that I already miss
Everybody's searching for a difference
Everybody is searching for providence
Gimme just another reason to live
Things you can resist
Things you cannot
They're just framed in blood
|
blog jednog gotičara
ponedjeljak, 29.10.2007.
Evo malo povjesti noći vještica uzivajte
Noć vještica, poznatija kao Halloween, obilježava se 31. listopada.
Noć 31. listopada zapravo predstavlja keltski blagdan "Samhain" kojim vještice slave svoja božanstva, božicu u vidu starice i boga u vidu rogatog gospodara smrti. One vjeruju da je te noći veo koji razdvaja svijet mrtvih od svijeta živih najtanji. Tako je noć uoči blagdana "Sviju svetih" postala "Noć vještica", dakako, komercijalizirana.
Halloween ili Noć vještica blagdan je koji se slavi u Americi, a koji se zbog simpatične ikonografije sve više prihvaća i kod nas. Glavni simbol Noći vještica su bundeve, te sve što može uplašiti (kape vještica, metle, pauci, duhovi…).
Proslava Halloween-a ima dvojaki izvor nastanka. Prvi je predkršćanski keltski blagdan povezan s proslavom keltske Nove godine. Drugi je izvor kršćanski blagdan Svih Svetih i Dušnog dana. Na britanskim otocima je blagdan Svih Svetih nazivan All Hallows, a predvečerje blagdana All Hallows Eve, odakle i (spajanjem i kraćenjem) i naziv Halloween.
Sama riječ, "Halloween," svoj izvor je našla u katoličkoj crkvi. Ona dolazi iz sažetka All Hallows Eve. 1. studeni "All Hollows Day" (ili "All Saints Day"), je katolički blagdan u čast Svih Svetih. Ipak, u 5. stoljeću prije nove ere, u Keltskoj Irskoj, ljeto službeno završava 31. listopada praznikom Samhain (sow-en) - Keltskom Novom godinom.
Riječ Halloween ima svoje korijene u Katoličkoj crkvi iz naziva blagdana–Svi Sveti-All Hallows Eve-01.Studenoga, ali običaj potječe iz poganskih vjerovanja.
Jedna stara irska priča govori, da na taj dan duhovi onih koji su umrli protekle godine, traže duhove onih koje će prokleti i opsjedati sljedeće godine.
Živući koji nisu željeli biti opsjednuti, su u noći 31. Listopada, gasili vatre u svojim domovima, kako bi ih učinili hladnim i nepoželjnim. Tada bi se oblačili u svakojake kostime i bučno paradirali po susjedstvu, kako bi bili što destruktivniji, ne bi li tako uplašili duhove koji su tražili tijela za opsjedanje.
Rimljani su prihvatili ovaj keltski običaj kao svoj vlastiti i s vremenom ga ritualizirali, tako da je presvlačenje u kostim vještice, goblina, duhova, i sl. dobilo svoju svjetsku ulogu.
U prvom stoljeću ove ere, Samhain je pretvoren u veličanje za neke od ostalih rimskih običaja koja su se održavala u listopadu, kao njihov dan u čast Pomone, rimske božice voća i drva.
Običaj "trick-or-treat" također potječe od Kelta iz 9. stoljeća.
Na Dan Svih svetih, siromasi su išli od kuće do kuće moleći za "duhovne kolače", izrađene od četvrtastih kruščića. Što je više kruščića dobio, prosjak bi molitvom zagovarao put u raj mrtvoj rodbini darodavca.
Jedna legenda iz keltskog folklora govori i o običaju "Jack-o-lantern" a koja ukazuje na nastanak bundeve kao simbola ove noći.
Čovjek zvan Jack, bio je notorni pijanac i varalica, pobjegao je pred Vragom popevši se na drvo. U krošnji je napravio križ i zarobio njime Vraga koji se popeo za njim. Tada je Jack načinio dogovor sa Vragom obećavajući mu oslobođenje ako ga više ne bude iskušavao.
Kada je umro, Jack nije otišao u raj zbog svog pakta sa Vragom, ali nije dobio ulaznicu ni za pakao, jer je prevario Vraga.
Zbog toga mu je Vrag dao malu žar da mu osvijetli put u vječnom mraku. Žeravicu je stavio u izdubljenu bijelu repu kako bi je sačuvao što duže.
Tako je nastala Jackova lanterna .
Kad su imigranti došli Američanima, otkrili su da obična bundeva puno bolje uspijeva nego bijela repa.
Tako je "Jack-O-Lantern" u Americi postala "hollowed-out pumpkin".
Rimljani su prihvatili ovaj keltski običaj kao svoj vlastiti. U prvom stoljeću ove ere, Samhain je pretvoren u veličanje za neke od ostalih rimskih običaja koja su se održavala u listopadu, kao njihov dan u čast Pomone, rimske božice voća i drva.
Običaj Noći vještica je doveden u Ameriku 1840-ih sa irskim useljenicima koji su iz svoje zemlje bježali radi nestašice krumpira.
Ljepota osvijetljene noći običajima pomalo nalikuje našim Pokladama, odnosno Fašniku (zbog maskiranja, obilaska kuća, darivanja novčićima i slatkišima) te prosinačkom Nikolinju, kada umjesto vještica i duhova djecu plaši strašni Krampus s lancima i šibama. Zanimljivo je da se u našim kontinentalnim krajevima Krampusa darivalo narezanom repom, a da su se o Svim svetima u Dalmaciji pripremali fini bademovi kolačići-bombončići - bobići ili fave dei santi, odnosno fave dei morti (glas mrtvih ili bajke mrtvih).
Današnji Halloween šaljiv je i radostan običaj bez onostranih značenja, a sve naglašenije potrošački. Kupuju se maske i osobito mnoštvo predmeta u obliku bundeva. Kako je baš jesen uistinu njihovo doba, omiljen je i stol s raznovrsnim jelima od tikava.
Iako su mnogi prihvatili kultnu zabavu Halloween kao svoj omiljeni praznik, sama Noć vještica nije izrasla iz vještičarenja, a prokletstvo nije čar te noći.
"Kako bi sve bilo u stilu Noći vještica, najbolje će biti da prostor prigodno ukrasite u stilu vještičjeg bala."
|
četvrtak, 25.10.2007.
Korpiklaani-Biografia
Korpiklaani (Šumski klan na finskom) je folk metal bend iz Finske. Korpiklaani je nastao iz grupe Shaman, osnovao ga je Jonne Järvelä koji je tako postao i čelni čovjek grupe. Preimenovanjem benda došlo je i do promjena u tekstu pjesama, za razliku od Shamana, Korpiklaanijeve pjesme su uglavnom na engleskom jeziku, ali također i sa finskog govornog područja. Stil sviranja se nije mnogo promijenio i bend je nastavio svirati folk, a ponegdje i thrash metal.
2003. Korpiklaani izdaje Spirit Of The Forest, koji je pokupio samo dobre kritike, te je bend dobio status neosporno kvalitetne folk metal grupe. Album su obilježile finske folk melodije. Nakon snimanja novog studijskog albuma Voice Of Wilderness, u siječnju 2005. pušten je u prodaju. Uslijedila je potraga benda za stalnim harmonikašem i našao ga je u liku Juhe Kauppinena. Međutim, u određenom razdoblju postava benda doživjela je još neke promjene.
Korpiklaani se na scenu vratio početkom 2006. godine izdavanjem albuma Tales Along This Road. Najnoviji album, zasad poznat po imenu "Tervaskanto" trebao bi izaći u travnju 2007. godine.
Sastav
Jonne Järvelä - (vokal / gitara)
Kalle "Cane" Savijärvi - (gitara)
Jarkko Aaltonen - (bas)
Jaakko "Hittavainen" Lemmetty - (violina, gajde, frulice)
Juho "JuhoKusti" Kauppinen - (harmonika)
Matti "Matson" Johansson - (bubnjevi)
Diskografija
Spirit Of The Forest (2003)
Voice Of Wilderness (2005)
Tales Along This Road (2006)
Tervaskanto (travanj 2007)
|
ponedjeljak, 22.10.2007.
Za sve Gotičare (neka zna da nas ima jos)
Što zapravo znači gotika? Rijeć
“gothic” – gotika potiće od naziva jednog starog eurpskog plemena –
Vizigota, koji su uživali u pljačkama i silovanjima i bili poznati
po neobrazovanosti i pomanjkanju umjetničkog duha. Ovaj termin je
isto upotrebljavan i za jedan tip arhitektonske gradnje, npr. za
katedralne lukove sa oštrom visokom točkom u centru. Za vrijeme
viktorijanske ere riječ gotika se upotrebljavala i za horor novele
od autora kao što su bili Edgar Allan Poe, Mary Shelly i Bram
Stoker.
Upotrebljavanje riječi gothic u glazbenom smislu i za društvenu
podkulturu počelo je kasnih ‘70tih s punkom i tzv. new romanticom, a
počeci se mogu naći još od egipatskog doba i prije. Gothic
scena je procvala ‘80tih kada su se pojavljivali mnogi hitovi sa
samog vrha top lista od goth bendova kao što su The Sisters of
Mercy, The Mission, All About Eve, The Cure, Siouxsie and The
Banshees, Fields of the Nephilim i Christian Death. Klasični goth
zvuk je onaj iz sredine ‘80tih, a karakterizirale su ga bučne
semi-akustične gitare u stilu mandolina, naprekidne jednonotne bass
dionice, jednostavni, ali brzi ritmovi, velika upotreba sitnesajzera
ili procesiranih efekata i močnih dark vokala. Goth bendovi iz ranih
‘80tih imali su mnogo više punk utjecaja što se i jasno osjetilo u
njihovim pjesmama.
‘80tih godina goth nije samo postao glazbeni stil nego, i stil
oblačenja. Goth look se sastojao od crno obojane duge kose, blijede
kože, uske crne odjeće, čizama na špic i od mnogo srebrenog nakita
(najčešce religijska obilježja od rano-europske i stare egipatske
kulture). Također su i bikerske jakne od crne kože, crne uz tijelo
pripijene jeansice, crne mrežaste čarape i crne pilotske sunčane
naocale postali zaštitni znakovi gotičara.
Ranih ‘90tih se dogodila velika promjena u gothic sceni. Medijska
zainteresiranost za goth glazbu je naglo opala, premda je bilo i
dalje visoko kotiranih pjesama na top listama od velikih imena goth
glazbe iz ‘80tih. Goth glazba ubrzo je u potpunosti skinuta s
medija, novi goth bendovi time su najviše pogođeni, jer su jako
teško dolazili do izražaja pa i do izdavanja albuma. U svakom
slučaju goth podkultura nije nestala nego je čak i ojačala. Iako je
tada bila potpuno underground, bila je još itekako prisutna u
svijetu. Noćni goth klubovi promovirali su mlade bendove koji su
izdavali demo snimke kućne produkcije promjenjive kvalitete, a i
stotine fanova podsjećali su svijet da gothic kao društveni i
glazbeni pokret nije mrtav. Ponovnom rođenju pridonio je uveliko
i veliki broj hollywoodskih victorian-horora, kao npr. “The Crow”,
“Edward Scissorhands” i “Interwiev with the Vampire” davajući novi
interes za goth scenu. Goth moda se u skladu s tim nešto izmjenila,
ali i dalje su najpopularniji goth odijevni predmet ostale tijesne
crne jeansice. Glazba ima manjeg udjela ‘90tih godina za razliku od
‘80tih. Više ne postoji jedinstven goth zvuk iako postoje zajedničke
karakteristike kao što su npr. tzv. haunting vokali i sintesizirani
mračni efekti. ‘90tih je goth podkultura više u vezi sa stilom,
ponašanjem i društvenom scenom. Stil je crn, ponašanje mračno i
društvena scena je bazirana oko ogovaranja i klevetanja.
Postoji nekoliko bendova koji su tokom ‘90tih imali svjetske hitove,
npr. Garbage, Rosetta Stone, Sheep On Drugs, Nick Cave, Nosferatu,
Curve i jos neki. Mnogi od ovih bendova odbija priznati da su
svirali neki oblik goth muzike, ali isto je tako i odbijao i velik
broj goth bendova iz ‘80tih. Počevši od izgleda pa do muzike koja u
mnogo čemu podsjeća na goth bendove iz ‘80tih s mračnim temama i
karakterističnim stilom, najpravilnije ih je upravo i nazvati goth
bendovima. Mnogi od goth bendova imali su svoje fanove i pri tom su
svirali i kvalitetnu glazbu, ali bez značajnijih plasmana na top
listama, a neki od tih su: London After Midnight, Stun, Die
Laughing, Inkubus Sukkubus i Manuskript.
Postoji i veliki broj gotha koji su samo po stilu oblačenja i
razmišljanju gothi, ali slušaju neku drugu vrstu glazbe. Na neki
način sve što je mračno i puno nekog mračnog feelinga se može
smatrati gothic. Goth nije politički, religijski, rasni, seksualni
ni okultni pokret i postoje gotičari svih vjera, rasa, ubjedjenja i
orjentacija. Većina goth bendova su ili nereligijozni ili
antireligijozni, iako možete vidjeti neke od religiskih obilježja na
njima, a naroćito su popularni ona od kršćana (križevi), starih
egipćana (ankhovi) i od pagana (pentakli). Postoje čak i sotonisti
koji su gothi, ali goth nema veze sa sotonizmom u globalu,a naroćito
sa žrtovanjima i nekim ritualima što je čista pogrešna slika
medija.
Najznačajnije vrsta goth glazbe:
Ambientalna goth glazba (Delerium), klasicna (Bach, Vivaldi), dark
wave, death rock (Christian Death), ethereal (Lycia), industrijska
(Die Form), new wave (The Cure), Rock (Sisters Of Mercy, The
Mission, Bauhaus), synth pop, okult.
Kao i kod drugih glazbenih pravaca gotika je našla put i do metala.
Danas ljudi često i griješe i trpaju sve živo u goth metal, samo
neka se upotrebljavaju klavijature i odmah je to gothic. Da ne bi
došlo do zabluda evo par bendova koji sviraju goth-metal: Paradise
Lost, My Dying Bride, To Die For, The Gathering, Within Temptation,
Lacuna Coil, Inkubus Sukkubus, Moonspell, Sentenced, The 69 Eyes…
Evidentno je da su se gothic elementi zavukli i u neke druge metal
žanrove, npr. u black metal (klasični primjer Cradle Of Filth, kod
kojih su osjetni goth elementi).
Kao što ste do sada mogli primjetiti, gothic je poseban glazbeni
pravac. Ako gledate u muzičkom smislu samo su dva prava gothic benda
postojala: The Sisters Of Mercy i The Mission, ali treba naglasiti
da goth nije jedinstvena muzika. Taj originalni gothic je nešto
izmedu rocka, post-punka i popa. Utjecaj gotha na današnju glazbenu
scenu, kako s glazbene tako i s vizualne strane, je veliki.
Image su preuzeli djelomično od punkera, ali ga dalje sami
unaprijedili. Danas taj darkerski image može se primjetiti kako kod
mnogih rock bendova tako i kod mnogih metal benodva koji i ne moraju
imati nikakve veze s gothicom. Gothi su uglavnom mirne i povučene
osobe, ali kao i drugdje i ovdje postoje ekstremi zbog kojih sasvim
neopravdano čitav ovaj pokret dovode u vezu sa sotonizmom i svim
mogućim negativnim stvarima. Ljudi kada vide čovjeka koji se oblači
kao gotičar (što i ne mora značiti da i je jedan, jer mu ne vide
unutrašnjost) gledaju ga ili kao da je s Marsa pao ili sa strahom
kao da je upravo izašao iz pakla. Međutim, kao što ste
mogli i do sada zaključiti iz ovoga teksta, istina je sasvim
suprotna tome.
GOTH IS NOT DEAD!
|
ponedjeljak, 15.10.2007.
Intervju sa Silenozom-Dimmu Borgir nadam se da ce te uzivati
Dimmu Borgir je bend koji od samog početka rasta black metal scene igra jednu od najvažnijih uloga. Počevši kao jedan od mnogih bendova, Dimmu Borgir se počeo isticati unoseći razne elemente u svoj zvuk.
Na scenu su se probili albumom "Enthrone Darkness Triumphant", koji je ovaj bend doveo na sam vrh black metal scene. Mnogi su već tada očekivali veliki dvoboj dva najuspješnija black metal benda na svijetu: Cradle Of Filth vs Dimmu Borgir.
Dan danas ta borba traje i kako vrijeme i albumi prolaze, ova dva benda su si sve bliža. Za neke su bolji jedni, za druge drugi. Najveća radost (ili razočarenje) za neke je bio prelazak Cradle Of Filth bubnjara Nicholas Barker-a u redove Dimmu Borgir-a.
Ali to je bio samo početak, Dimmu Borgir su si osigurali nove članove već poznate sceni. Došao je Galder, vođa benda Old Man's Child, došao je Vortex iz Borknagar-a, a izgubili su Nagash-a, koji je sada u The Kovenant-u.
Dimmu Borgir u ovoj postavi sada izdaje drugi album i ponovo pokušavaju zauzeti prijestolje black metala samo za sebe.
Mi smo razgovarali sa jednim od osnivača benda, gitaristom Silenoz-om o novom albumu, pogledu na svijet, pa i o tome, zašto je diskusija old school vs new school besmislena...
Hi Silenoz, šta ima?
Silenoz: Oh zdravo, evo sjedim u Nuclear Blast-u i radim neke intervjue hahaha. Ali zabavno je. Imaju ovdje oko 25 flipera, tako da čovjeku ne dosadi tako lako hahaha.
Znam, bio sam tu prije nekoliko mjeseci. Bio sam u posjeti Jaap-u i Marcus-u.
Silenoz: Ozbiljno? Cool.
Pa, tu smo da razgovaramo o Dimmu Borgir-u i novom albumu "Death Cult Armageddon". Šta mi možeš reći o novom albumu? Koje su glavne razlike u odnosu na prošli? Šta fanovi mogu da očekuju?
Silenoz: Fanovi mogu očekivati Dimmu Borgir i ono po čemu smo poznati. Melodične i epične stvari. Mogu očekivati mnogo bolju produkciju. Mi se osjećamo kao da smo napravili korak naprijed bez da smo izgubili išta od onoga za šta smo poznati.
Prvo pitanje koje sam pripremio je o omotu novog albuma. Vidio sam ga na interentu… da li je ono stvarno neki točak?
Silenoz: Da. To je jednostavno točak i uzeli smo ga jer smo htjeli da imamo nešto jednostavnije, mračnije i hladnije na omotu, ne kao prije sa puno boja. Točak stoji kao simbol puta ka uništenju.
Novi album se zove "Death Cult Armageddon", znači opet pratite tradiciju imenovanja albuma imenom od tri riječi.
Silenoz: To je tačno.
Zašto to radite? Da li postoji neka filozofija iza toga?
Silenoz: Pa to je jednostavno tradicija za nas. Uostalom, otkrili smo da u te određene tri riječi možemo tačno sabrati sve o čemu je album, tekstualno i muzički. I naravno, tri riječi nakako imaju određenu sličnost broju 666 (šest-šest-šest). Sve ima neku svoju simboliku.
Zadnji album se zvao "Puritanical Euphoric Misanthropia", a to u suštini ne znači ništa…
Silenoz: Mislim da ipak znači hahaha. Zavisi kako gledaš na to…
Da, ali te tri riječi kombinovane nemaju neko određeno značenje, tako da me zanima sta znači "Death Cult Armageddon"?
Silenoz: Za mene je to opis onoga kako ja vidim svijet i kako ja vidim da se čovječanstvo sve više i više uništava, raznim religijama i ostalim negativnim stavkama ljudskog života. Izgleda da smo mi kao ljudska bića opsjednuti smrću i to je ono što pokušavam opisati. Čovječanstvo kao "death cult" (kult smrti) i mi svi zajedno idemo prema totalnom uništenju, koje je naravno Armageddon. Mi to ne možemo zaustaviti, to je u našoj prirodi da uništavamo sve što napravimo."Ja mislim da je religija veliki dio problema na ovom svijetu i da nas upravo ona vodi u totalno uništenje."
Silenoz, Dimmu Borgir
- Analiza svjetske politike a la Silenoz...
Na zadnjem albumu ste imali onu jako uspješnu pjesmu za koju ste snimili spot, a to je "Puritania". Ta pjesma je jako moderna, skoro industial stila. Neki su očekivali da će novi album biti takav… ali nije.
Silenoz: Mi nikada nismo ni namjeravali da bude takav. Ta pjesma je bila čisto eksperimentisanje. Bila je samo jedna od pjesama. Razlog zašto smo snimili spot za nju je taj da nismo imali niti jednu drugu pjesmu koja je tako kratka hahaha. Zaista je to razlog. Mislim, pjesma zaista nije reprezentativna i ne može da stoji za kompletan album.
Na novom albumu imamo sličnu pjesmu… ne zvuči isto, ali definitivno odskače od drugih. Pjesma se zove "Blood Hunger Doctrine".
Hoćete li snimati spot za tu pjesmu ili za neku drugu?
Silenoz: Ne, već smo snimili spot za "Progenies Of The Great Apocalypse". Nije još gotov, ali snimili smo ga sa svim članovima benda i sada režiser radi na njemu i pokušava da doda specijalne efekte, ne bi li spot bio što profesionalniji i što skuplji hahaha.
Da li je spot neka priča ili je jednostavno snimak vas kako svirate?
Silenoz: U suštini je oboje. Ima koncept, vidjećeš to i vidjećeš da ima veze sa čitavim albumom. Nismo samo mi sa instrumentima. Dešava se tu dosta stvari.
Razgovarajmo o muzici albuma. Ja sam ga čuo i bio sam iznenađen koliko thrash riffova koristite…
Silenoz: Istina. Mislim, oboje i Galder (gitara, op.a.) i ja slušamo jako puno thrash metala, mislim da se može reći da obojica volimo Slayer. I druge stare bendove kao Exodus ili Possessed volimo da slušamo. Tako da jeste moguće da imamo dosta thrash metala na albumu, ali mi uvijek pokušavamo da to učinimo na naš način. Pokušavamo da ubacimo neki naš preokret.
Ja bi opisao novi album kao thrash metal sa ogromnim orkestrom...
Silenoz: Pa, za mene to nije loš kompliment. To je još uvijek muzika koja zvuči drugačije od običnog thrash metala i drugačije od običnog orkestra. To je kombinacije te dvije stvari, plus što onda dodamo našeg black metala i sve zajedno to onda zvuči kao Dimmu Borgir.
Svi ti dijelovi orkestra nisu semplovi nego pravi orkestar is Praga. Kako ste stupili u kontakt sa njima?
Silenoz: Naš producent ima svoje veze sa Pragom i onda kada je vidio šta namjeravamo učiniti, predložio nam je da kontaktiramo njihovu filharmoniju. Pokušali smo i sve je ispalo kako treba. Radili smo sa čitavim orkestrom, što prije nismo mogli iz finansijskih razloga.
Ono što sam oduvijek želio znati je to kako funkcioniše ta saradnja sa ljudima iz orkestra. Da li oni čuju kompletnu pjesmu ili samo odsviraju one dijelove koji vama trebaju?
Silenoz: Naš producent je odnio čitav hard disk sa albumom u Prag i orkestar je morao svirati prema klik traci, koja je naravno bazirana na našim bubnjevima, bassu i gitarama, tako da su morali čuti. Mimo toga imaju note. I jako su profesionalni, sve su snimili u jednom danu. Jednostavno uzmu note i odrade posao.
Kada smo se vratili, morali smo isjeći neke stvari jer je bilo problema sa štimanjem i sa timing-om, tako da smo na kraju ipak za neke dijelove upotrijebili keyboard.
Jedno pitanje se samo postavlja kada pričamo o orkestru. Na albumu vam svira filharmonija. Da li je Mustis (klavijaturista, op.a.) tu samo za live nastupe ili je on jedan od kreativaca u bendu?
Silenoz: On je itekako jedan od kompozitra. Za ovaj album smo uradili čitavu predprodukciju u našem studiju i sav orekstar koji je sada na albumu je bio urađen na klavijaturama, tako da smo već znali kako će to zvučati sa orkestrom.
Razgovarajmo o tekstovima albuma. Da li su to čiste black metal pjesme ili je nešto drugačije?
Silenoz: Pa tekstovi su sigurno zrelije pisani nego na starijim albumima. Tekstovi su generalno kritizirajući prema svijetu i prema religijama i drugim besmislicama. Neki su i misantropični.
Možda zvuči glupo kada kažem da imam misantropičan pogled na svijet, ali ja se tako osjećam i imam potrebu da to napišem u tekstovima. To je još uvijek bolje nego da izađem napolje i učinim nešto zbog čega ću se kajati.
Da li se kroz pjesme provlači jedna generalna tema ili su sve pjesme na različitu temu?
Silenoz: Uglavnom je ista tema. Pjesma "Allegiance" je o ratu, a pjesma "Heavenly Perverse" je o svešteniku koji seksualno maltretira djecu, poslije ne može da živi sam sa sobom radi grižnje savjesti, tako da se ubija.
Ostali tekstovi su manje više bazirani na istoj temi. Uglavnom je to kritika prema religiji. Ja mislim da je religija veliki dio problema na ovom svijetu i da nas upravo ona vodi u totalno uništenje.
Na albumu su i dvije pjesme na norveškom jeziku, kao "Vredesbyrd"…
Silenoz: Prevedeno na engleski bi to bilo"Bird Of Wrath" (ptica bijesa, op.a.) ili "Bird Of Anger" (ptica ljutnje, op.a.). Možda je taj norveški jezik nešto što ljude podsjeća na old school. Ipak, ove pjesme su pisane na moderan način. Da su na engleskom bile bi na istom nivou zrelosti kao i ostale. Druga pjesma "Allehelgens Dod I Helveds Rike" je na engleskom "The Death Of Saints In The Kingdom Of Hell" (smrt svetih u kraljevstvu pakla, op.a.). Ta je zaista old school. Mi jednostavno na norveškom jeziku imamo neke riječi koje u engleskom uopšte ne postoje. Radi toga smo se odlučili ostaviti ove dvije pjesme na izvornom norveškom.
Rekao si da su ovi tekstovi bliži old school-u, dok se vaša muzika sve više i više odvaja od toga. Bi li rekao da su vaši tekstovi ono što vas veže za prošlost?
Silenoz: Ja mislim da mi i u muzici imamo dosta jake veze sa našom prošlošću. Imamo mi veze i sa old school-om, pogotovo u tekstovima, iako mislim da su naši tekstovi napisani jako dobro… po nekom mom mišljenju. Nekako su jasniji, tako da ljudi ne moraju tako dugo da razmišljaju. Još uvijek bi trebali, ali ovaj put je jednostavnije dokučiti smisao. Tekstovi su nam nekako kompletniji, ali i ekstremniji.
Od zadnjeg albuma Dimmu Borgir je postao all-star tim. Imate dosta poznatih black metal muzičara u bendu. Imate i dodatnog pjevača u bassisti Vortex-u. Mnogo fanova je očekivalo da ga čuju više na ovom albumu.
Silenoz: Da, ali mi smo se odlučili da nećemo raditi ono što ljudi očekuju od nas hahaha. On ima odličan glas i mi to znamo, ali mi smo zaista htjeli da pažljivo odlučimo gdje taj glas najbolje ide. Htjeli smo da to bude odlično, a ne zagušeno kvantitetom.
Na kraju je njegov glas na samo dvije pjesme, ali mi smo na kraju krajeva ipak black metal bend. Normalan glas je jednostavno dodatni dio našoj originalnosti. Neki drugi imaju umjesto toga ženske glasove.
Upravo smo razgovarali o zvijezdama u vašem bendu. Imate Galder-a na gitari koji je poznat po svom bendu Old Man’s Child. Imate jednog od meni najdražih bubnjara Nicholas Barker-a iz Cradle Of Filth-a. Kako funkcioniše pisanje pjesama u takvom bendu?
Silenoz: Vjerujem da izgleda pomalo teško izvana, ali nas šest zaista odlično funkcionišemo. To je snaga ove postave. Ovo je najbolja postava u kojoj je iko od nas ikada svirao. Kada pišemo onda je to kombinacija kompromisa i međusobnog razumijevanja. Većinom smo to Shagrath (vokal, op.a.), Galder, Mustis i ja koji imaju ideje, a onda Vortex i Nicholas pomažu oko sklapanja ideja u pjesme. To je zajednički proces, iako neki od nas imaju više ideja od drugih.
Kako izlazite na kraj sa svim projektima. Kako na primjer Galder zna, koje ideje da koristi za Old Man’s Child, a koje za Dimmu Borgir?
Silenoz: Pa, ja nemam nikakvih problema sa njihovim projektima dok god se ne sudaraju sa Dimmu Borgir-om. Što se tiče Galder-a, pa Old Man’s Child je samo on, a u Dimmu Borgir-u je on dio benda. Njegov prioritet je sigurno Dimmu Borgir, tako da kada mi završimo, mi mu damo vremena da radi na Old Man’s Child-u. Njemu to jednostavno treba. Mi ga nikada ne guramo tipa: "Ako imaš super riff, čuvaj ga za Dimmu Borgir." hahaha.
Vi ste postali jako uspješni kao bend, pogotovo poslije zadnjeg albuma. Da li ste ikada mogli zamisliti da ova vrsta muzike može biti tako uspješna?
Silenoz: To zavisi o tome kako čovjek definira uspjeh. Mi samo pokušavamo napraviti bolji album od prijašnjeg. Radimo jako puno, imamo dobar odnos sa diskografskom kućom i pokušavamo biti u dodiru sa našim fanovima. Pokušavamo da im pokažemo da smo stvarni i da želimo ostati takvi.
Postoje black metal fanovi koji dijele scenu na old school i na novi pristup black metalu. Vas i Cradle Of Filth nazivaju predvodnicima novog pristupa, koji je za njih prelagan. Šta Ti misliš o tome? Da li uopšte postoji razlika?
Silenoz: Pa, iskreno rečeno, mi nemamo vremena da se svađamo sa tinejdžerima koji to tvrde, jer je zaista smiješno kada neko dijete od 18 godina meni dođe i vrišti "old school". Pa gdje je on bio 1986. kada je počeo Possessed? To je jednostavno jebeno glupo. Oni pokušavaju biti nešto što nisu. Mi smo definitivno inspirisani old school black metalom i sviramo simfonijski black metal, ali mi još uvijek slušamo stare stvari.
Gdje Ti vidiš Dimmu Borgir na današnjoj metal sceni? Da li će vas novi album pogurati naprijed?
Silenoz: Ma mi ne razmišljamo o tome. Mi pokušavamo biti bolji sa svakim albumom, ali želimo i izaći vani i svirati. Želimo pokazati da možemo ovo svirati i na bini, a ne samo u studiju. Dimmu Borgir je bend, kako na albumu tako i na bini.
Album ima i bonus pjesmu. Pjesma je od Bathory i zove se "Satan My Master". Zašto baš ta pjesma?
Silenoz: Bathory je jedan od onih bendova koji nije inspirisao samo nas, nego čitavu black metal scenu. Mi smo ih obradili jer smo odlučili da se ovaj put koncentrišemo na black metal i da pokažemo mlađim fanovima odakle potiče naša inspiracija. Želimo im pokazati naše heroje, bend koji smo mi voljeli kada smo bili mlađi. Zašto ta pjesma? Pa željeli smo obraditi jednu manje-više nepoznatu pjesmu.
Šta misliš o Quorthon-ovim (vođa Bathory-a, op.a.) zadnjim albumima?
Silenoz: Pa, ova dva Nordland albuma su sasvim ok. Bio sam iznenađen, nisam očekivao da će biti tako dobri. Ipak, za mene je Bathory samo prva tri- četiri albuma.
Spomenuo si Dimmu Borgir uživo... Kako mislite transportovati zvuk albuma na binu?
Silenoz: Očigledno je da naš klavijaturista ima samo dvije ruke hahaha. Mislim da je bitno prenijeti agresiju na publiku. Možemo mi svirati po klik traci i sa semplovima, ali to ne bi bilo ono što mi želimo. Neke stvari su bolje kada se sviraju još brže i mi ih želimo svirati na bini onako kako se mi u tom momentu osjećamo. Nećemo zvučati isto kao na albumu i to je razlog zašto bi volio da nas ljudi istraže na oba načina.
Ok, to bi bilo sve. Sretno na turneji i sa novim albumom!
Silenoz: Hvala!
|
subota, 13.10.2007.
Dimmu Borgir-Progenies Of Great Apocalypse
subota, 06.10.2007.
I ONDA KO SLUSA CAJKU JEBEMO MU MAJKU!!?? SRAMOTA ZA ZG
Red cajki, red domaćica. Tako su dinamovci proslavljali pobjedu u avionu, a u euforičnoj atmosferi najbolje je prošao Mandžukić, kojem je Mamić poklonio sat. Video što misle BBB!
Veselo je bilo u avionu koji je iz Amsterdama vraćao Dinamo nakon velike pobjede ostvarene na Areni. Pjevalo se, plesalo, pilo, a neki su čak zavirivali u pilotsku kabinu gdje su glumili glazbene urednike (srećom, nije im se pilotiralo, op.a.).
Tako se u jednom trenutku iz zvučnika zaorila i Dara Bubamara, folk zvijezda, čije pjesme teško da se mogu ugurati u kontekst Dinama i Sjevera.
Dio putnika zato je negodovao, pa se raspjevana gomila ipak prebacila na daleko smisleniji repertoar, na "Popevke", "Nikom nije lepše", "Lijepa li si", "Vraćam se, Zagrebe, tebi"...
U toj je atmosferi najbolje prošao Mario Mandžukić, jedan od junaka utakmice, kojemu je euforični Zdravko Mamić poklonio sat.
"Svatko tko dobije sveti sat s moje desne ruke, u životu zaradi milijune! Je li tako, Bole?", obratio se Bošku Balabanu Mamić, koji je nedugo potom pobrao i ovacije.
Zdravko, majstore, ne damo te nikome!, skandirali su mu igrači, koji su također počastili i Luku Modrića s Luka ostani, te trenera Branka Ivankovića s Tanac, mi te volimo.
Donekle ih je ražalostila zanosna Lana Baneli, koja je odbila sjediti s njima u prednjem dijelu aviona, te se vratila na mjesto pored Silvija Marića, kolege s kojim vodi emisiju TV Dinamo, prenosi Večernji list.
preuzeto sa net.hr portala
|
utorak, 02.10.2007.
Murderdolls-Biografia
Some consider the Murderdolls history to go back as far as 1994 to a Des Moines, Iowa based band Joey Jordison played in, named The Rejects, which was fronted by vocalist Dizzy Draztik. The sound of the band was somewhat comparable to what the Murderdolls would later develop, minus the horror themed lyrics.
The Rejects split up as Jordison's "other band" Slipknot were signed to a major label. During the 1999 Ozzfest tour, Jordison met Tripp Eisen and asked him if he was interested in a project he had in mind; the reforming of the Rejects with Draztik. Eisen agreed to join the project and a friend of his from the band Dope and previously the Genitorturers, Racci Shay played drums with them. Also a bassist named Ian, who had played in New York based band the Vampire Love Dolls (fronted by Acey Slade who was known as J at the time), played with them live.
Ironically, Dizzy Draztik introduced Joey Jordison to the music of the Frankenstein Drag Queens From Planet 13, a horror rock band from Charlotte, North Carolina, fronted by vocalist Wednesday 13. Eisen persuaded the band to invite the Drag Queens frontman to play with the Rejects, the two had previously considered bringing 13 into the band before Eisen joined. Wednesday joined them on November 2001, where he was brought into the Rejects as a bassist. Tripp Eisen has claimed that he suggested that his friend Acey Slade was brought into the band around this time, but was turned down.
Soon, Wednesday 13 was moved to the frontman position and Draztik was taken out of the project. The band changed their name to the Murderdolls (which Jordison came up with) and would soon adopt a horror themed approach. In fact, in terms of material used Wednesday 13 became the driving force for it. Most of the tracks on the Murderdolls debut album came from his previous band Frankenstein Drag Queens From Planet 13, which would later introduce a whole new audience to the past music of Wednesday 13.
13, Jordison, and Eisen went into the recording studio to record an album of material. Which because of the association of Eisen and Jordison's other bands, was to be released on Roadrunner Records. Primarily the recording features Wednesday 13 and Joey Jordison playing all of the instruments and vocals, however Eisen recorded some of the guitar solos on it.
Around this time in late March 2002, Ben Graves and Eric Griffin, two musicians native of Boston, Massachusetts but were living in Hollywood, California at the time joined the Murderdolls. They were brought in after Eisen showed Jordison a video of himself jamming with the pair, they decided the duo would be right for the band. And although they would feature on the debut album artwork, they did not actually play on the album itself. The band played their first show together as the Murderdolls on July 30, 2002 at San Diego's Epicenter club.
An EP was released in early 2002 named "Right to Remain Violent" and featured some tracks from the forthcoming album. The full length album soon followed, titled; "Beyond the Valley of the Murderdolls", the initial release featured fifteen tracks; twelve in total had previously been recorded by 13 with Frankenstein Drag Queens From Planet 13 and one from an earlier band Maniac Spider Trash 13 did however write all of the aforementioned tracks himself.
Upon its release the Murderdolls album was promoted to the public as the "other band" of Joey Jordison, the drummer of Slipknot, or a "collaboration" between Jordison and Tripp Eisen. At the time 13's importance wasn't known by the public, but fans later discovered the history. The lead off single from the album was titled "Dead In Hollywood", the promotional video featured a guest appearance by industrial rocker Marilyn Manson, who had previously become friends with Jordison and was returning the favour of him earlier appearing in the video for "Tainted Love".
After only playing two live shows with the Murderdolls, Eisen returned to his main band Static-X as they were due to record a new album at the time. A friend of Eisen's Acey Slade was brought in to replace him on guitar.
Touring
The first tour dates took the band through parts of the United States including; Los Angeles, Detroit, Chicago and Jordison's native Iowa. Their first major date was at the Summer Sonic Festival in Tokyo, Japan during August 18, 2002, two days before their debut album was released. This helped them gain a fanbase in Japan.
Following this they played some dates in Europe, including a tour of the United Kingdom and Ireland. At the time, there were no similar acts combining elements of punk and trashy glam for them to tour with, so the band toured with label mates and friends of Jordison's Papa Roach.
Their restless touring continued throughout 2002 into 2003 where they played several major Festivals, first in Australia they played at the Big Day Out where Murderdolls went on after Queens of the Stone Age and Foo Fighters headlined the event. They were received favourably and one reviewer commented on the band's performance as a "mangled, choked and psychotic version of the Sex Pistols."[3] The other major festival dates during this time were Download Festival and Rock am Ring, Iron Maiden headlined both of the festivals.
Special Edition 2002 cover of "Beyond the Valley..."
Together the band recorded a cover version of Billy Idol's "White Wedding", a promotional video was recorded for it, in which they mocked popstar singing contests such as the Idol series. It was released as a single in the United Kingdom and they even performed it on the premier UK chart show; Top of the Pops.
Murderdolls toured at the end of 2003 in support of the single and the re-release of their debut, with six added bonus tracks, as well as their Billy Idol cover, other bonus tracks included; "Let's Fuck", "I Take Drugs", "Crash Crash", "Welcome to the Strange" and "I Love to Say Fuck". The latter two had previously been recorded by 13 with the Frankenstein Drag Queens From Planet 13. Their tour in support of this went through many European countries including Spain, Italy, Croatia, Scandinavia before ending with a four date tour of the UK supported by English psychobilly band the Eighties Matchbox B-Line Disaster.
Hiatus
Murderdolls played their most recent show on January 17, 2004 in Corona, California. After this they went on a hiatus with Jordison returning to Slipknot. Since this hiatus begun, both 13 and Jordison have maintained that the band have not split up for good, and that they would return to record a second album together in the future.
Since the Murderdolls have been on a break the members have worked on various projects such as:
Wednesday 13 recording under the Wednesday 13 name, as well as resurrecting the Frankenstein Drag Queens From Planet 13.
Joey Jordison continued to drum for Slipknot, as well as live guest stints with other bands, such as Ministry and Satyricon. Jordison recently finished a tour with Korn as a substitute for the group's drummer, and is now working on Slipknot's fourth studio album.
Acey Slade performs as vocalist and guitarist with sleaze rock band Trashlight Vision.
Eric Griffin has toured as guitarist with Faster Pussycat, The Napoleon Blownaparts and Roxy Saint. During 2006 he joined up with the Murderdolls frontman as lead guitarist for the Wednesday 13 band.
Ben Graves filled in as drummer on the Japanese tour for the band Dope and has played with AntiProduct and industrial rock act Nocturne.
|
|
|
< |
listopad, 2007 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (30)
Srpanj 2007 (94)
Dnevnik.hr Gol.hr Zadovoljna.hr Novaplus.hr NovaTV.hr DomaTV.hr Mojamini.tv |
Opis bloga
Counters sve o metalu i sranja i sranja i sranja
Him-Vampire Heart klikni ovo nista ti nece bit e da nije bitefight http://blue-max.myminicity.com/
You can't escape the wrath of my heart
Beating to your funeral song
All faith is lust for hell regained
And love dust in the hands of shame
Let me bleed you this song of my heart deformed
And lead you along this path in the dark
Where I belong until I feel your warmth
Hold me like you held on to life
When all fears came alive and entombed me
Love me like you loved the sun
Scorching the blood in my vampire heart
I am the thorns in every rose, you've been sent by hope
I am the nightmare waking you up from the dream of a dream of love
Let me weep you this poem as heaven's gates close
And paint you my soul scarred and alone
Waiting for your kiss to take me back home
Hold me like you held on to life
When all fears came alive and entombed me
Love me like you loved the sun
Scorching the blood in my vampire heart
Misfits-Dig Up Her Bones
Anything is what she is
Anywhere is where she's from
Anything is what she'll be
Anything as long as it's mine
And the door it opens is the way back in
Or is it the way back out?
Anyplace is where she'll be
Anyplace, she'll see you from
Lies and secrets become your world
Anytime, anywhere she takes me away
And death climbs up the steps one by one
To give you the rose that's been burnt by her son
Point me to the sky above
I can't get there on my own
Walk me to the graveyard
Dig up her bones
I have seen the demon's face
I have heard of her death place
I fall down on my knees in praise of the
Horrible things that took her away
And death climbs up the steps one by one
To give you the rose that's been burnt by her son
Point me to the sky above
I can't get there on my own
Walk me to the graveyard
Dig up her bones
http://cdnll.img1.imagechef.com/w/071023/sampafa475244bbea809.jpgsrc="http://www.metrolyrics.com/scroller/scroller2.swf?lyricid=2147467564&border=2&bordert=80&bgfont=0xC0C0C0&bg=http://www.metrolyrics.com/scroller/bgpic/bluedisco.jpg&filter=0x000000&filtert=25&txt=0xFFFFFF&fontname=arial&fontsize=11&speed=2" quality="high" width="180" height="210" name="scroll" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> Bullet For My Valentine LyricsWaking The Demon Lyrics
Him-Sweet Six Six Six
There are things you should know
The distance between us seems to grow
But you're holding on strong
Oh how hard it's to let go, oh so hard to let go
I'm waiting for your call and I'm ready to take your
six six six in my heart
I'm longing for your touch and I welcome your sweet
six six six in my heart
I'm losing my faith in you
You don't want it to be true
But there's nothing you can do
There's nothing you can do - Yes, I've lost my faith in
you
I'm waiting for your call and I'm ready to take your
six six six in my heart
I'm longing for your touch and I welcome your sweet
six six six in my heart
How long we have to wait
For love is fading so slowly
I know it's too late
Oh my god you're so lonely
I'm waiting for your call and I'm ready to take your
six six six in my heart
I'm longing for your touch and I welcome your sweet
six six six in my heart
I'm ready for your call and I'm ready to take your six
six six in my heart
I'm longing for your touch and I welcome your sweet
six six six in my heart
In my heart
In my heart
In my heart
|
|