Voc ap??

.......... ..........
Nate kaj...? Ja sam veoma smotana osoba. Da, to je definitivno i to je tako, jebiga. Danas sam baš super. Ne znam zakaj sam se živcirala zbog gluposti?! Nut..! Ionako ništa neće bit s onim tipom pa nema smisla, tako da – od sad prestajem pisat o bezveznim stvarima.
Jebote, škola završi, a ja se bediram! Treba da se opustim i uživam!! Danas počinjem s misijom: PUSTI BRIGU NA VESELJE! (i zapij se što prije...!).
Danas idemo malo van, moje djevojčice i ja s njima! Jeah... Bila sam s Čikitom na probi za Cicibane (nemojte se smijat, to je jako lijepo od nas!). Slave 25. obljetnicu pa rade koncert, a budući da smo moja Čikitica i ja prije jedno 5 godina bile veoma i mnogo ponosne na to što pjevamo u tom zboru, sada idemo na probe i tako. Heheheheee... Veri fani!!!
Btw, počele nove sezone Zakona braće!! Weee!!!
.......... ..........

Sretan Uskrs svima!!!

06.04.2007. u 16:10
° 11 thoughts of the world ° Print ° # °