subota, 24.02.2007.

Priprema, pozor, sad! Potrčite u novu stranicu svog života!

Eto me. Pišem novi post, izgleda. Nema mi druge, ionako nemam šta za radit. Sad sam se probudila i odmah išla žderat ko konj. Al dobro bar sam se naspavala, napokon, jer cijeli ovaj tjedan sam se dizala rano, a još sam tako loše spavala, ne znam zašto. Tako da mi je ovo tako dobro došlo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ala čovječe, nemam nikakve inspiracije, ništa mi ne pada pametno na pamet. Samo mi se neke bezvezne stvari vrte u glavi. Jao, jučer mi je dan bio sav neki zeznut, svaka mala zezancija me uspjela malo spustiti. Nisam mogla vjerovati. Mrzim TE dane kad sam sva neka tamo-vamo. Sve uzimam previše k srcu.
Mogu si zamisliti kako je onda ljudima koji su čitav život takvi. Kako ti ljudi uopće opstaju? Kako im se srca čovječe ne slome? Jer nije lako to, nikako. Svaku riječ primit k sebi, a kad je neka zezancija koja vrijeđa, pa ubije te to. Zato treba znati uvidjeti kada je zafrkancija, a kada nije. Ali ljudi se često skrivaju iza te "zezancije". Kažu nešto podrugljivo, a onda se samo nasmiješe i kažu: "Zezam se." Daj molim te! Nije ni čudo kada kažu da je u svakoj šali pola istine. Dobro rečeno. Ali najviše me smeta i boli kada se neka "faca" nađe i počne zezati nekog slabijeg od sebe koji se ne zna braniti. Lako njega zezati. Ispada frajer i fora jer zna da mu ovaj neće vratiti istom mjerom. Nek nađe nekog sebi ravnog i onda njega nek ide sprdat! Da vidimo tko će onda biti faca! Jao, šta ta zezncija zna nekad čovjeka povrijediti. To nije normalno. Jer ljudi jednostavno ne znaju granice, zezaju i zezaju. Ne znam što čekaju. Da ta žrtva pukne i počne plakati? Da ga to dotuče do kraja? Šta stvarno neki ljudi nemaju srca, ne razumijem. Ponekad ne znam da li je lakše prihvatiti neku šalu na svoj račun od neke nepoznate osobe, jer ona nam kao ništa ne treba značiti, ili od neke bliske osobe, jer znaš da ona to ne misli zlonamjerno. Ne znaš što je teže.
Čini mi se da je potrebno znati prihvatiti šalu i ne uzimati je previše k srcu. Ali treba znati uvidjeti kada je prešla granice, ne smije se dati previše zezati i sprdati. Za sve postoje granice. A s druge strane isto postoje granice. Možeš zezati nekoga u nedogled s kim si jako blizak, za koga znaš da se neće naljutiti. Ali neke osobe koje ti znače, s kojima želiš biti blizak, ne valja previše. Pokušaš se našaliti s njim, ali izleti ti kriva riječ, i sve se krivo shvati. Ništa na kraju od velikog prijateljstva. Bolno je kada nekog izgubiš zbog jedne pišljive šale koja je krivo ispala. To boli.
Image Hosted by ImageShack.us
Eh da.
Opet će post biti predugačak. Ma ništa me ne brine kada sam sretna. Ovo ljudi traje! Da, da. Još uvijek. Nikakvi "D dani" i problemi me ne spuštaju i ne muče. I dalje uživam u malim stvarima. Sve ono šta sam pisala u prošli postevima je upalilo. Smiješak, pamet, lijepe riječi, ne zamaranje s glupostima. Druženje s voljenim osobama. Otvorenost. Treba imati dovoljno ljubavi za svakoga, slušati ljude oko sebe, pomoći im. Potrebno je tražiti izlaze jer oni uvijek postoje tu negdje.
Bome je upalilo, i zato uživam. Svi ti navodni problemi su prolazni, ne smiju me oni uništavati jer gdje sam ja još od pravih problema. Uh, sve nas to još čeka. Glavno da imam sad ono što mi je potrebno za sreću. Osobe koje volim, koje su uz mene. Ništa mi drugo ne treba.
¤¤¤
Život.
Pripema, pozor, sad! Kreće još jedan lijepi dio života. Ljudi napravite se sami svoju sreću! Nije teško.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jea! Krećemo. Ponavljajte si jedno jer pomaže:
VOLIM I VOLIM.
/jer stvarno volim/

- 12:27 - Tvoje riječi ( 40 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>