utorak, 28.11.2006.

Osjećam se haj... Glava mi još uvijek prazna... Višak energije...Jao!

Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto me opet.
Šta ima? Sve štima. Danas mi je dan nakon dugog vremena bio dobar. Škola je još uvijek na mjestu, nisam se još uspjela ufurat u sve to. Štrajk me totalno zeznuo! Jbg! Al nema veze, budem ja opet. Danas sam se razveselila jer sam dobila peticu nakon dugog vremena. Trebalo mi je to. Sad već imam više volje za dalje...Matematika me najviše muči, al eto, valjda bude neka dvojka....

E ovih dana najviše razmišljam o Božiću, o snijegu, o praznicima...Jedva čekam! Ne znam za druge, al ja to vrijeme obožavam! Kad snijeg padne, kad se sve bijeli..Idem van se izludirati malo, pa dođem sva mokra doma, pa se grijem u topli kakao..Ala...I onda kad dođe Badnjak! Kad se svi skupimo kod bake, pa uživamo..Baš sam prošle godine stala i zamislila se. Gledam u sestre, buraza, svoje..Svi sa smiješkom na licu, zadovoljni sjede. E to je stvarno trenutak koji bi ja htjela da traje... A ne kad svi budu neki nabrijani, ljuti. Ne volim to. Znam, često i ja znam biti doma takva, al stvarno ne znam što je razlog tomu? Zašto sam takva? U školi je sve uvijek dobro, u društvu sam uvijek dobro raspložena, ali doma...Ne znam zašto je tako? I onda me moji još ispituju zašto ja s njima ne pričam, zašto sam uvijek takva? Najradije bi im rekla da me puste, da ne znam ni ja sama, al ne mogu. Ne želim im to radit. Na kraju svega toga, sve to upućuje na taj mutavi pubertet, na to razdoblje kad smo svi čudni, razdražljivi, promijenjivi. Da, ali to nam razdoblje služi da se oblikujemo kao osoba, da se izgradimo iznutra. Al mnogi odu na krivi put. Nažalost. Ali prije ili kasnije shvate da su krivo skrenuli, te se vrate. Uspiju. No, takvih je malo.... Bude kasno za to! Zato, ne dajte se!

Ma sad bi ja pisala sto godina gluposti, al neću. Ne smijem se sad raspisat. Ispričavam se svima kojima ostavljam duge komenatare!:) A kad ja krenem, ne mogu stat! Tak i kad pričam...Jbg!
Ma, sve je to dobro. Danas je sve dobro. Jer sam baš tudej odlučila gledat sve pozitivno, ali eto neću dugo moći tako. Morat ću se probuditi! Ali treba mi samo malo da se opustim, samo jedan dan! Pogotovo sad kad se velika sranja događaju oko mene... Da.

Sve će nadam se biti dobro! Nije sve crno kako se čini! :)
Ma sva sam neka pametna.:) Čudno. Ma, idem sad.
Neću više ništa reći jer bi bilo to pametnije.
A šta ćeš.
Odo ljudi moji! Sve vas pozdravljam puuno! Sve!
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:29 - Tvoje riječi ( 31 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>