Always turn around

I dok živim smijat ću se sama sebi; koja budala sam ispala.

Jučerašnja proslava bila je najbolja dosad; puno se toga popilo, a previše napravilo. Uglavnom posljedice su vidljive i danas.

Kao nekad~ Baruni

boomp3.com

Prije točno 15 godina na svijet je stigla djevojčica zelenih očiju,
rumenih obraza. Odrastajući u obitelji koja joj je pružala svu moguću ljubav naučila je živjeti.
I kad bi mislila da je sve krenulo ka savršenstvu to bi se srušilo i ponovno bi
dotakla dno. Dizala se, ponovno i ponovno...porazi su postajali pobjede, a
ona sve jača.
Njezino srce je kao ocean prepun skrivenih tajni. Pruža ljubav i onima koji su je razočarali. Voljeti nije grijeh...
♥Njezino srce je veliko, svima dostupno
naravno onima koji će se znati ponašati prema njemu.

Photobucket

Prije su je lomile svakakve sitnice, plakala bi, shvatila da život nema nikakvog smisla, ali bila je uvjerena da je snažna i da može uspijeti.
Dopustila je ljudima da misle i izmišljaju laži jer ona zna pravu istinu, shvatit će na kraju. Istina je njezin životni put. Taj put ne prelazi sama.
Oslanja se na prijatelje; njima vjeruje. Razni događaji obilježili su njezin život. Stvarali osobu drukčiju od drugih; posebnu. Time se ponosi. Samostalna je, sreću gradi sama s ponosom. Iako ponekad pušta trenutke da odlaze, ne žali, sudbina je tako htjela. Sudbini je prepustila život da ga vodi. I kad je tužna teško je doprijeti do prave Ive. No ona se želi odmoriti, družiti sama sa sobom. Izlasci i druženja su njezina relaksacija. Ples je bijeg od preurbanog svijeta.
Smijeh liječi sve rane
.~ tako ona misli.
Nikad ne dopusti da te strah od ispadanja spriječi u igranju.~ vodi kroz život.

girl

Poljupce šalje svojim prijateljima; svima onima koji se takvim smatraju.:)

25.05.2008. u 17:18 | 18 Komentara | Print | # | ^

Feel the rain on your skin, no one else can feel it for you.

...Za tvoje dodire, tijelo mi umire.
~ Naporan dan u školi, odmaram se ispijajući topli kakao.
Uzimam stanku. Preumorna sam. Od svih laži i prijevara, lažnih smješaka
Ne mogu, nisam jaka. Šta je teško izreći istinu.? Ah...
Prepuštam svoj život sudbini, ona će ga znati voditi. Uskoro je krizma.
Približava se i dan kad ću postati velika cura. Kalendarski, ali ne i mentalno.
Još uvijek sam ona malena djevojčica željna igre i bezbrižnosti s pokojom pjegicom na licu.
boomp3.com
~ Slušam pjesmu Unwritten. Prisjećam se ljeta, onih ljetnih pljusaka.
Ah... želim proživjeti ljeto. Ponovno, da se ponovi ista stara priča.
Jer vrijedna je sjećanja. Kažu u prošlosti se ne živi i ne može se vratiti,
khem?.

hearrt.

Uglavnom, ja sam dobro. Uživam, nekako mi je lakše ustat ujutro.
S osmijehom na licu., u nadi za boljim sutra. Veselim se svakom susretu.
Jer ONE ih čine. Moje predivne ljubice. A volim ih. ♥


Ljubav?! heh, malo neshvatljivo. I meni i ostalima. Ne mogu se vezati za osobu,nitko nema ono nešto. Želim biti slobodna, disati punim plućima, a e imati daveža oko vrata. DD

Sjećaš li se one zimske noći?
Sjećaš li se onog sponatanog poljupca.
Nevinog, a tako iskrenog.
Sjećaš li se naše prve svađe?
Kada sam vikala na tebe, gledajući u pod.
Smijao si mi se. Bila sam i sama sebi smiješna.
zadržala sam osmijeh, izustila sam one riječi koje su me
gušile. Koje mi nisu dale disati,.
Bilo ti stalo. Došao si za mnom. Hodao si uz mene.
Neprestano govorio da me voliš. Jesi li doista mislio to?
Natjerao si me da te zavolim. Nisam se odupirala.
Voljela sam te. Pazila sam te.
gdje li je nestalo to?

ilu.

...pjesma je napisana u naletu inspiracije...nema veze s trenutnim životom
ove malde dame... svaka sličnost s likovima je slučajna...neka se to uzme u obzir...


Šaljem poljupce:
~ svojim vjernim čitateljima.
~ svojim tukama.
~ svome malome Braci.



19.05.2008. u 14:21 | 18 Komentara | Print | # | ^

Magic woman. She s got something.

Sretna sam, priznajem, bez razloga., ali uživam.
Život je kratak, kud bi stigla da sam non-stop u bedu.
Okrenula sam novu stranicu, ponosna..*<3



~ Pjesma je napisana davno, jedne zime, kada su ljubav i mržnja vodile
bitku između dviju duša... Nema veze sa sadašnjošću, svaka sličnost
s likovima je slučajna.


boomp3.com

...meni ne treba s tvoga stola mrva..
ja sam rođena da budem prva..
i to što sam dala i ljubav i dom.
nije pomoglo ti radiš po svom.
i to što sam dala za tebe baš sve
ti si bacio na putu do nje.


[ Seve & Lana~ Rodjena da budem prva.]

Dovoljan mi je život sa svojim mislima.
jedan trenutak me povrijedio..
i tako lako promjenio.
porazi su me gradili..
i izgradili djevojku željnu života,
ali ipak preslabu za borbu.
šutim, i kad trebam govoriti, šutim..
riječi se skrivaju u ispucalim usnama.
gledam, razmišljam o nebitnim stvarima
koji me tako guše...
lutam svojim sivim svijetom.
nitko me ne traži... samo moje misli i ja.
sreća se izgubila na putu do mene.

Photobucket

ne vraćam se tebi.iako te volim.
u inat te neću ljubiti, nisi me znao cijeniti.
nismo se voljeli u isto vrijeme.
ne želim prevrtiti prošlost.
nije vrijedna sjećanja.
iako sam uživala.
Tvoj pogled je tako iskren, nevin.
A iza njega se skriva lažljiva duša.
Nikad si znao cijeniti moju ljubav.
Gazio si je. Polako, ali okrutno.

Poljupci; svima onima koji su uvijek uz mene, u dobru i zlu.
Volim vas.

14.05.2008. u 09:13 | 22 Komentara | Print | # | ^

Amigos 4 ever.<3 Lie or truth?

Feel the morning on my lips.
~ Dobro sam...

I Miss You

Ponos mi ne dopušta tvoju blizinu.
Osjećaji čekaju trenutak erupcije.
Toliko toga sam ti htjela reći;
ipak, riječi su se zavukle u pukotine usana.
Vape za tvojim dodirima, poljupcima.
I one mrvice ljubavi kojima me hraniš.
Željela sam te zvati, ali glas te nije zazivao.
Željela sam da ostaneš, ali riječi su te tjerale od mene.
Željela sam vrisnuti koliko mi je bilo stalo, ali
vrisak je odzvanjao otkucajima srca.
Željela sam pobjeći... ali srce nije htjelo.
Željela sam nestati... ali razum nije htio.
Željela sam umrijeti... da vidim osmijeh na tvome licu.
Želje se ne ostvaruju...

08.05.2008. u 13:22 | 23 Komentara | Print | # | ^

Oprosti, srce drugog neće...

Znam, da ranili su tebe svi. Znam što misliš o ljubavi...da taj osjećaj ne postoji i da je umro u tebi..

...boomp3.com

~ Što napraviti kada vam se sviđa jedna osoba, ali srce jednostavno (nesretno) pripada
drugome. Želite se maknuti od te druge osobe, zavoljeti nekako osobu koja vam se sviđa...Ali ne ide... Tražim odgovore, ali niže se sve više pitanja. Shvatila sam da moj život nije tako jako s***an, i da bih trebala biti zadovoljna onime što imam.
Ali nisam. Suze, plač, dosta mi je toga. Želim zaboraviti na njega, izbrisati ga iz pamćenja ali ne ide. ZAšto? grr,...

Photobucket

Život nas uči da budemo kuje, da slamamo srca... nismo mi krive., mi to ne želimo.
Ali moramo, kako bi preživjele u ovom vrtlogu laži. DA, sve su to laži, nema istine.
A tek ljubav? postoji li taj pojam.? ma dd..rijetko kad se javlja. I još nas osuđujete.
Kuje ćemo morati biti cijeli život. Boriti se protiv vaših šovinističkih ispada. Upravo su grube riječi rezultat naše bezosjećajnosti. Ono što se kaže u efektu, ono nakon čega tražite oprost, a i sami znate da ste sve izgubili time. Želite li nas imati, pustite ponos...jeste li dorasli tome.?

love.

Srce drugog neće.
Ono te voli, ne ja. Ono što svaki put zatitra
kada ugleda tvoj lik, čuje tvoje ime.
Ono što kuca ubrzano u tvojoj blizini.
Ono koje je trpilo sve tvoje laži.
Ono koje je mislilo da je tvoje.
Ono od kojeg sam skrivala sve tvoje cure,
kako ne bi osjetilo bol.
Ono koje je plakalo za tobom.
Ono koje boli svaki puta kada odeš
bez pozdrava.
Ono koje se lomi svakom tvojom grubom riječi.
Ono što će uvijek biti tvoje...♥

Written by; ~ Baby~ heartless bitch

02.05.2008. u 09:56 | 20 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Endless story ...

She has no regrets
She accepts the past
She's been lost and found
And she's still around


<3

There's a reason for everything
Try to make me weak,
But I still stay strong.
Put my life all up in these songs
Jus so you can feel me.
so you can get the real me

♥ of a fighter

summer icons Pictures, Images and Photos


> Ljeto, more, izlaske
> Svoje Prijateljice
> Njega
> Mamu
> Tequiluuuu

summer icons Pictures, Images and Photos

[ ♥ ]

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

love Pictures, Images and Photos

Voli me iz inata, voli me bez ostatka,
Voli me gdje jesam. voli me takvu kakva jesam.
Ponovo.


lust Pictures, Images and Photos

Ljubav je jedina koja se množi kada se dijeli

can hold.


fashion icons Pictures, Images and Photos

Lakše je biti netko drugi.
Svaka maska se može kupiti, i na kraju izgled nije bitan.
Bitna je unutarnja snaga koju posjedujemo.

(Predrasude)