Always turn around

" Because of U "

~ [. Raspoloženje: sretna, vesela] ~
~ [. RazLog: nepoznat. ] ~



musicSLuša se najdraža pjesma.


Amy Winehouse ~ ReHab

boomp3.com

dobar početak kraja... to sam pomislila
prvi puta kad sam otišla od tebe, no sudbina se toliko trudila,
i spajala nas ponovno ispočetka. sve bi završavalo odlaskom.
upoznala sam tvoja različita lica, u različitim situacijama
umjesto da te mrzim zbog toga, tvoje mane su me privlačile,
zavoljela sam te, znala sam, vrag je imao prste u tome.
jedino on može stvoriti nešto tako prokleto.
tako zabranjeno. ljubav. voljeti.
shvatila sam pravo značenje tih riječi.
iako si me lomio, mjesecima mučio..
naučio si me voljeti, naučio si me da prihvatim ljubav,
da shvatim njezino pravo značenje.

Photobucket

(...)
Tebi nije do nikog stalo,
u ozbiljnim stvarima tražiš vic.
po stoti put odlazim, ali ponovno se pojavljuješ,
meni u inat. Dosta je repriza! želim predah.
Borba protiv ljubavi je iscrpljujuća.
Poklekla sam na putu ostvarenja svoga cilja.,
opile me tvoje slatke laži,
tvoja gluma za koju bi trebao dobiti Oscara,
pravi Casanova.
Upoznata sam s porazom; dobri smo si prijatelji.
Potok mojih snova je ispario, nastala je rijeka suza.
Ovo nije bajka, ovo nema sretnog završetka.
Obećajem sebi,
neću plakati, pravit ću se važnom,
kao da nikada nisam bila povrijeđena.
Smijat ću se, kao i onda kad sam bila sretna...*

Photobucket

POzz~ Lada, Dora, Petra, Anamarija, Lorena, Tonka, Seky,
Ena, Iva, Marija, Maja, Irma, Braco.

28.03.2008. u 09:54 | 21 Komentara | Print | # | ^

.jedne noći sam tvoja biLa.

~[. Papa se neka fina čokolada, sluša se neka čudna glazba.] ~

Flyer~ Tragovi u tragu.


otkucaji sata paraju tišinu. sjaj uštapa moćno upravlja nebom.
U tamnom kutu sobe grlim svog Mr.Medu. Misli mi lutaju do tebe.
nije ti stalo, osjećam. ne možeš se nositi s činjenicom da sam još
dijete, željno igre, slobode.
ne mogu se ponašati onako kako ti želiš, i ja imam osjećaje.
Ne želim biti tvoja umjetna lutkica, želim biti JA.
i možda nemam plavu kosu, umjetne sise, operiran nos,
jer ja sam zadovoljna s onime što mi je priroda darovala.
Želim te gledati očima malene djevojčice. Onaj sjaj u mojim očima,
to su dokazi moje ljubavi., moje predanosti tebi, za koju ne znaš.
bit ću tvrdoglava, ne želim se ponašati odraslo, kao ti.

Photobucket

oglušuješ se na moje riječi, ne želiš ih čuti.
jer za tebe su besmislice.
Lako je okrenuti se, otići, to ja činim, jer sam dijete.*
pusti ponos, obrati mi se prvi.
i smijat ću se kao luđakinja, onako bezazleno, onako glasno, bez razloga, tebi u inat,
jer to mrziš.
i fućkat ću kao brđanin, tebi u inat, jer te sramotim.
ponašat ću se kao dijete, jer još uvijek sam to Ja.
želim biti poletna, vrckava, vesela... a na tebi je želiš li me takvu
prihvatiti ili odbaciti...
Pitam se, kada odeš, mislim zauvijek hoće li ti to nedostajati.?

Photobucket
<3 Luw~ Dora.

Pozz~ Lada, Petra, ANAMARIJA, LORENA, Marija, Iva, SeKy, Iwana, Maja, Irma, Jelena, Ena, Braco.(...)

26.03.2008. u 08:58 | 27 Komentara | Print | # | ^

CLosed oFF frOm love.

Sobu je ispunio nježan miris jagoda; (mmm kako volim mirisne svijeće)
Jedem čokoladu, dah, PMS me malo puca; ispijam nes...uživam.
Kopam po svojoj " Kutiji zaborava"
*
( kutija za cipele obljepljena fotkama, posterima; iscrtkana srčekima, smajlićima;
ispisana stihovima, mislima.)
U njoj čuvam neke važne trenutke, predmete koji obilježavaju pojedine događaje
u mom životu.
Sretna sam, zahvaljujući njemu. Podigao mi je raspoloženje. On je onaj čije je ime
ispisano u mojim tekama, na mome zrcalu u sobi. Volim ga, možda i previše. Nema veze
tako je kako je. Preživjet ću. Ali za njega me veže puno stvari, lijepih trenutaka.
Nekako je prirodan i presmiješan.

barton.
But I dont care what they say,
I m in love with U, they try to pull me away but they
don t know the truth.


Lijepo je gledati ga kada mi dokazuje nešto što mu ne vjerujem; jer ne zna da mu vjerujem
na svaku riječ, makar bila laž.
Smiješno je gledati ga kada mi u pripitom stanju objašnjava neke stvari.
ili kada u šali planira naš zajednički život.
ili kada mi počne prijetit, kada ga naživciram.
Umirem od smijeha kada me u društvu potajno gleda, osjetim to;
tad se u inat pravim sretnom, da shvati ono što je izgubio, ali što može
vratiti.
Pijemo da zaboravimo jedno drugo; zajedno.
zašto? premladi za ljubav, preslabi za ljubavnu borbu?!...
to zasad ostaje retoričko pitanje.

simpson.

A tebi My Lover Boy, hvala što postojiš i što me nasmijavaš; volim te.♥

~~~Belj. Bivši i ja idemo na kavicu, a znate, prisjećanje na divnu prošlost; ipak 7
mjeseci je prilično dugo razdoblje.

Love you all, specialy = Dora, Petra, Seky. ♥

24.03.2008. u 10:16 | 33 Komentara | Print | # | ^

Everytime I wanna leave you, just bring me back.

boomp3.com

3 sata su ujutro. Ne mogu spavati. Sjedim zamišljeno u naslonjaču, ispijam nes. Razmišljam o tebi. Tvome osmijehu, pogledu. Ti si onaj kojeg volim, tako prokleto. Težak uzdah. Lomi me svaka sitnica, sjećanje na tebe. Jaka sam, uspjet ću, vjerujem u sebe. Iz slušalica trešti glasna glazba, moj trenutak.
10 dana zabave mi je na raspolaganju.

retro sex.

Posveta: Mom napasnom djevojčetu, Duperu.

Uvijek smo bile korak ispred drugih,
možda čak i prebrzo odrasle,
no mi se tješimo, oni su bili prespori sa odrastanjem.
uvijek smo bile TI i JA, nepokolebljive.
Voljeli su nas i mrzili, nismo se obazirale, imale smo jedna drugu.
Pazile smo se i branile.
Istina, pomalo je to izblijedjelo.
Razdvojila su nas različita društva, različiti svijetovi.
Kajem se što nisam bila uvijek tu., kao ti za mene.
Nadopunjavala si moje nesavršenosti i mane.
osjećala sam ponos, uz tebe.
Bila si mi uzor, poput ljepotice s londonskih pista.
Sjećam se trenutaka
♥kad nas nisu zanimali tuđi komentari,
♥kad smo živjele život po svojim pravilima,
♥kad nam nisu smetali zalutali pogledi
-jer smo se smijale kao luđakinje,
-jer smo plesale kao da nikad nismo bile povrijeđene.
Hvala ti na ljubavi koju si mi pružila.
Oprosti na propustima ( što nisam bila pored tebe kad je bilo potrebno).
♥ 4ever.

20.03.2008. u 03:12 | 34 Komentara | Print | # | ^

Najteže mi pada što nikoga zavoljeti ne mogu, osim tebe.

- CoLonia ~ Ljeto 80- i neke

boomp3.com

Sluša se glazba. Podsjeća me na ljeto. Ljeto 2006. Bude se usnule uspomene.<3 ne želim vraćati prošlost. Zaboli me srce i duša.
Tada sam pustila pravu ljubav. Pustila da ode.

rain


Osjećaji-...

Puštam suzu. Nekako sam usamljena. Kao da sam sama na ovome svijetu. Kao da nema nečije tople ljubavi koja bi me grijala.

U prošlom postu...
Rekla sam borit ću se protiv ljubavi, ali ne mogu. Slaba sam. Rekla sam zaboravit ću ga. ali ne ide. Osjećaji su jači, nažalost. Ponekad ne vjerujem u sebe i svoju snagu, tad nakratko odustanem. Shvatim da nisi vrijedan ljubavi koja gori u meni, zbog tebe. Nastavim, to mi je poticaj. Ponosna sam, nisam pustila ni kap svoje dragocjenosti, suza.

legwarmers

Odlučila sam objaviti jedan text, kojim se ponosim.

Susret s tobom bio je bijeg od okrutne stvarnosti. Veselilie su te šetnje prirodom, zajedno smo slušali pjev ptica. Zračio si optimizmom i neizmjernom energijom. Znao si mi uljepšati dan svojim osmjehom. Kada mi je bilo najteže, ti si mi bio oslonac. Zajedno smo plakali, zajedno smo se smijali.
No, odlaskom u novu školu naglo si se promjenio. Počeo si se družiti s osobama koje su slovile kao dileri. Bili su ogromni. Svi su ih se klonili, svi osim tebe. Moje društvo i brojanje zvijezda zamjenio si drogom. Pokušala sam te odvući od toga, ali ovisnost je pobijedila. Prolazili su dani, a o tebi ni traga ni glasa. Odlučila sam te potražiti. Raspitala sam se, a svi su sa strahom objašnjavali lokaciju toga mjesta. Hrabro sam ustrajala, borila sam se za svoju sreću, tebe. Ušla sam u onu slijepu ulicu. Sve mračno, pomalo zastrašujuće. Beživotna i odsutna tijela ležala su u kutovima,. Prepoznala sam te. Lice ti je bilo blijedo, obrazi hladni. Izgovorio si moje ime istom onom energijom kao i prije. Ljepota je pomalo ishlapila s tvoga lica, ali sjaj u tvojim smeđim očima ostao je isti.
Prošla je godina dana. Bio si na rubu života. Uživam provodeći vrijeme s tobom. Izborila sam se za istinsku sreću. Moja sreća si ti i nada za boljim. Svaki tvoj osmijeh, pogled.
[ U društvu dilera i narkomana...Na rubu života]
(~ Iva.)

17.03.2008. u 08:09 | 23 Komentara | Print | # | ^

? can U please respect my privacy. ?

Gledam s prozora sadašnjosti.
Okrenuta sam vratima budućnosti.
Izlazim iz sobe prošlosti. Ne vraćam se.
(~Baby.)

cutee


Spremam u kovčeg sve stvari, uspomene vezane za tebe.
Stavljam lokot, ustrajem, hrabra sam.
Borba protiv ljubavi?. hmm. bit će teško.
Uspjet ću, govorim si tiho.
Poraze sam spremila s tvojom arogancijom.
Ne volim te. Lažem.
Nastavljam bez tebe, s njima.
Planiram budućnost bez tebe, uz drugog.
Odlazim od tebe, sama.

retro

Sretna sam. Ne patim više, navlačim onaj pravi osmijeh, napokon.
Nije neki poseban razlog. Sitnice su u pitanju.
~ ponosna sam na sebe, napisala sam zadaćnicu koju je nastavnica pohvalila. Sretna sam zbog toga. Škola mi je na prvome mjestu.
~ shvatila sam svoje značenje. dugo mi je trebalo. Obećala sam da se nikad više neću zapitati zašto sam na ovome svijetu. Volim svoj život. Volim ljude koji ga svakodnevno ispunjavaju.
~ neću se više obazirati na riječi izgovorene protiv mene. Takva sam kakva sam. U sebi još uvijek vidim nesigurnu djevojčicu frčkave, smeđe kose. Iako sam u 15. godini ja sam ta djevojčica. To volim biti.
~ Do prije dva dana sve mi se činilo tako okrutnim. Osjećaj da nisam poželjna u ničijem društvu. da me svi izbjegavaju, ne vole. još uvijek to osjećam...?
~ Bezvrijedno biće? Nisam u potpunosti, volim svoje mane, i svoje vrline dakako. Uživam biti ja. Ako se nekom ne sviđa moj karakter, može slobodno otići..
~ 50. post na ovome blogu. Blog je moja terapija protiv svakodnevnog stresa, problema, jada..
~ On? Zaboravila sam ga, okrenuta sam budućnosti. Bez njega nastavljam dalje., polako, ali sigurno. Ipak, Volim ga.

WriTten by: Baby.*

13.03.2008. u 15:46 | 31 Komentara | Print | # | ^

/*/ Words can*t bring me dOwn. /*/

*~*
[ Text NIJE napisan po stvarnom događaju, ali ima elemenata nekih stvarnih događaja te večeri.]

Ispijam gutljaj gorke njemačke kave. Odvratno! Pijem ju u inat. Prisjećam se te večeri. Subota navečer. Ludilo u pubu. Ulazim sa smješkom. One su tu, moj ponos. Do tebe prazan stol. Sjediš s njom, pozdravljaš. Večer se zahuktavala.
Ponos i ja smo pretjerali s pićem. Pjevamo i plešemo.
Svjesna sam tvoje blizine. Gledaš me preko njenog ramena. Ljubiš je, meni u inat. Prolaziš pored mene, slučajno me dodiruješ. treperim. U mračnom dijelu plesnog podija ispijam svoje piće. Prilaziš mi, ne bojiš se, reflektori puba ne dopiru do tog kutka. Odlazim, gledaš za mnom. Skidaš me pogledom. Osjetim-.

emo

[ suza krene sama od sebe, kad te netko spomene.]
Tražiš izgovor, slijediš me. Plačem u wc-u, dolaziš, ljubiš me, opirem se. Odlazi k njoj.! Nju nemoraš pijanu vući doma., nju nemoraš silom odvlačiti s plesnog podija u kasne sate, ona ne pleše po šankovima, njoj nikada nije razmazana maskara kao meni sada dok plačem, ona je uvijek lijepa, ona ne nosi home-made nakit ni krpice svoje starije sestre. Ona je tvoja budućnost, a ne ja. Ona je tvoja ljubav, a ne ja.
[ Nisi me voljela u ono vrijeme, ono vrijeme kad sam htio ja.]

Bubble

mržnja je samo nepriznana ljubav. ♥ (~ Baby.)

za njega te vežu debeli, čelični lanci. Ne možeš pobjeći od ljubavi. Postavi svoje uvjete. ne daj mu da bježi, ne daj mu da te ponovno povrijedi. 2 godine tražili ste svoju ljubav. i sada, on se prestrašio. znam zašto. prelijepa si, boji te se izgubiti, kukavica. nemoj željeti drukčiji život, život na nebu.
potrebna si nam ovdje. njega probaj zaboravit. Pomoći ću ti. bit ću ovdje. budi sigurna. dečki ne zaslužuju ljubav. on ne zaslužuje ljubav. Slomio te, zgazio te. Draga si mu, znam to. u istoj smo situaciji. budi jaka. bit ćemo ti oslonac. nije te vrijedan, s tobom mu je sreća zajamčena. s tobom može imati ono što nijedna druga mu neće pružiti, neizmjernu ljubav, i potpunu predanost. mi te volimo. ja te volim.

[ ~ za osobu koja mi se svojim karakterom u vrlo kratkom roku zavukla pod kožu.~ ]

Bubble Girl


Poljupce šaljem:Šepcu,Jeleni, Ladi, Dori, Petri, Anamariji, Mateji, Loreni, Šmucki, Irmi, Ivi, Mariji, Anđelini, Eni, Petri, Maji, Luciji. ( i svim ostalima koje sam zaboravila.´)


~ Written by: Baby.

10.03.2008. u 13:24 | 28 Komentara | Print | # | ^

.Ponor vremena.*

[Dok pola zemlje spava, ja razmišljam o tebi.]

Nina Badrić ~ Da se opet tebi vratim.
boomp3.com

Ležim u krevetu. U ušima mp4 i moje najdraže pjesme. Na ruci tetoviram srce. Trgam se od smijeha.
Naporan dan. Naporan tjedan. Umorna sam.
Samo me smijeh drži na životu. :D

smoke

S daškom vjetra osjetim tvoje poljupce.
Daleko si. Nedostaje mi tvoja blizina.
Neka stane cijeli svijet, samo na tren.
Neka vrijeme ne bude mjeritelj naše sreće.
Dotakni me, onako, slučajno da nitko ne vidi.
Stalo ti je, malo, do mene.
Osjetim, duboko u srcu, još uvijek sam ti draga,.
Potajno mi pogledom mrsiš kosu.
dodiruješ obraze...
Priznat ću ti.
nee, ipak neću.
Odbacit ćeš moje srce, zgazit ga kao nevinu travku.
Plakat ću. Zidovi znaju.
Mokri su od mojih suza.
Rekao si, bit ću uvijek tu?!

05.03.2008. u 20:49 | 54 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Endless story ...

She has no regrets
She accepts the past
She's been lost and found
And she's still around


<3

There's a reason for everything
Try to make me weak,
But I still stay strong.
Put my life all up in these songs
Jus so you can feel me.
so you can get the real me

♥ of a fighter

summer icons Pictures, Images and Photos


> Ljeto, more, izlaske
> Svoje Prijateljice
> Njega
> Mamu
> Tequiluuuu

summer icons Pictures, Images and Photos

[ ♥ ]

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

love Pictures, Images and Photos

Voli me iz inata, voli me bez ostatka,
Voli me gdje jesam. voli me takvu kakva jesam.
Ponovo.


lust Pictures, Images and Photos

Ljubav je jedina koja se množi kada se dijeli

can hold.


fashion icons Pictures, Images and Photos

Lakše je biti netko drugi.
Svaka maska se može kupiti, i na kraju izgled nije bitan.
Bitna je unutarnja snaga koju posjedujemo.

(Predrasude)