VICEVI > FUN< FUN>FUN

subota, 31.05.2008.

Jedna istinita priča

Jednog dana čovek uđe u restoran u pratnji ogromnog noja. Konobarica ihupita šta žele naručiti.Tip reče:- Hamburger, pomfrit i kokakolu - a onda se okrene prema noju:-A ti?-Ja cu isto ! - odgovori Noj.
Nakon nekog vremena konobarica se vrati s narudžbom.-To bi bilo 2832,55 din. - reče.Tip posegnu u džep i izvuče tačno toliki
iznos.Sledećeg dana tip s nojem opet uđe u restoran i ponovno naruči:- Hamburger, pomfrit i kolu - a onda se okrenu prema noju:- A ti?- Ja ću isto ! - odgovori noj.Nakon nekog vremena konobarica se vrati s narudžbom.
- To bi bilo 2832,55 din. - reče.Tip posegnu u džep i izvuče tačno toliki iznos.I tako je sve preraslo u rutinu.Prođe nekoliko dana. Čovek i noj, kao i obično, uđoše u restoran.- Uobičajeno? - upita konobarica.
- Ne, danas je petak ! Uzeću lignje, salatu i pivo - reče tip.- Ja ću isto ! - odgovori noj.Ubrzo, konobarica se vrati s narudžbom.- To bi bilo 4332,20 din. - reče.Tip posegnu u džep i izvuče tačno toliki iznos. Ovoga puta konobarica nije
mogla odoleti radoznalosti.- Oprostite, ali kako to da uvek u džepu imate tačno toliko novaca kolikoiznosi račun?- Pre nekoliko godina čistio sam tavan i našao staru lampu.
Protrljao sam jei iz nje je izašao duh i rekao da će mi ispuniti dve želje. Moja prva željabila je da u džepu uvek imam tačno onoliko novca koliko mi treba da bihplatio račun. I želja se ostvarila... Svaki put kad nešto kupujem, u džepu
se pojavi tačno onoliko novca koliko mi treba.- Pa to je izvanredno ! - uzviknu konobarica. - Većina ljudi tražila bimilijune, ali vi ćete ovako biti bogati do kraja života!- Upravo tako ! Zatražim li litru mlijeka ili najskuplji automobil, uvek ću
to moći platiti.- A zašto vas uvek prati noj?Čovek duboko uzdahnu i reče:- E, tu je fora... Moja druga želja bila je da uz mene do kraja života budepilence dugih nogu i velike guze, koje će se uvek složiti sa svime što
kažem!

- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #