VICEVI > FUN< FUN>FUN

srijeda, 14.05.2008.

MOLITVA NA POSLU

Daj mi spokojnost da prihvatim
stvari koje ne mogu da promenim, hrabrost da promenim stvari koje ne mogu prihvatiti, i mudrost da sakrijem tela ljudi koje sam danas morao da ubijem jer su me iznervirali.





Takođe, pomozi mi da pazim
na noge na koje stajem danas, pošto iste mogu biti povezane na
guzicu koju ću možda sutra morati da "ljubim".





Pomozi mi da na poslu uvek dam
100 % od sebe i to:


12% ponedeljkom
23% utorkom
40% sredom
20% četvrtkom
5% petkom







I pomozi da se setim…





Kada imam zaista loš dan i ljudi se trude da me zajebavaju,
da je potrebno upotrebiti 42 mišića da bi se namrštio, a samo 4 da bi im pokazao srednji prst i rekao im da mi popuše i da se teraju u 3 lepe materine!






Amin!

- 16:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #