VICEVI > FUN< FUN>FUN

srijeda, 16.04.2008.

LISTA ZA ODSTREL

Saznale životinje u šumi da meda ima listu za odstrel, i zavlada veliki strah i panika. Kako se to više nije moglo izdržati ohrabri se prvi jelen da ode kod mede i pita ga da li je to istina.
"Medo, čujem da imaš listu za odstrel ?!"
"Imam."
"A jesam li ja na toj listi?"
"Jesi"
I sutradan nadju jelena mrtvog u šumi.

Kako je situacija i dalje bila nepodnošljiva, vuk prikupi snagu i ode kod mede.
"Medo, čuo sam da imaš nekakvu listu za odstrel, jel to istina?"
"Jeste"
"A ima li mene na toj listi?"
"Ima"
I sutra nadju vuka mrtvog u šumi.

Na kraju, podje zeka kod mede i pita ga:
"Medo, jel ti to imaš neku listu za odstrel?"
"Imam"
"A jesam li i ja na toj listi?"
"Jesi."
"A jel možeš da me izbrišeš sa te liste?"
"Mogu zeko, nema problema."

Komunikacija je sve ...

- 10:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #