VICEVI > FUN< FUN>FUN

četvrtak, 20.03.2008.

JEDAN POLITIČKI

Dosao Sanader u posjetu Britanskoj kraljici i postavio joj pitanje kako joj je uspjelo da tako dugo i uspjesno vlada i kako joj je uspjelo da bude k tome i omiljena medju Britancima.
- "Pa to je doista jednostavno."- rece kraljica."Okruzena sam inteligentnim savjetnicima."
Sanader se zamisli: "A kako znate da je savjetnik inteligentan?"
- "Ah, postavim im zagonetku i ako odgovore na nju onda su u redu."- kaze kraljica i pozove batlera: "Pozovite mi Georga Browna, molim vas."
Nakon par minuta pojavi se Sir George Brown.
- " Izvolite Vase Visocanstvo..."
- " Odgovorite mi George: Vasi roditelji imaju dijete. Ono nije vas brat niti vasa sestra. Tko je to?"
- "To sam ja Vase Visocanstvo."- odgovori George.
- "Izvrsno, George! Hvala Vam George."
- "Eto, vidite gospodine Sanader.To radim jednom mjesecno sa svima. To je tajna mog uspjeha."

Sanader se zamisljen vrati u Zagreb, pozove Luku Bebića i upita ga:
-"Recite mi Luka: Vasi roditelji imaju dijete ali ono nije vas brat nit vasa sestra. Ko je to?"
Luka Bebić se zamisli i nakon pet minuta kaze Sanaderu: - "Mozete li mi dati nekoliko sati da razmislim, premijeru?"
- "O da, svakako!"
Luka Bebić se povuce u kancelariju , nazove Šeksa i pita ga.
- " Vasi roditelji imaju dijete ali ono nije vas brat nit vasa sestra. Ko je to?"
- "Pa to sam ja!"-kaze Šeks.
Luka Bebić odmah ode kod Sanadera i kaze mu:
- "To je Šeks, premijeru!"
- "Ne Luka. To je George Brown!"

- 15:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #