VICEVI > FUN< FUN>FUN

ponedjeljak, 17.03.2008.

ZAGREBČANEC

Izadem vjutro iz stana i krenem na posel, a u glavi kino. Ma kaj kino. Multipleks.
Nis cudno. Decki su si pogledali tekmu pa se prevec potegnulo. Jebi ga, piva i
nogomet. To dvoje ide skup. Krenem na trajvan i taman da bum se popel nutra, al evo
ti jednog od onih tipova. Vazan sam sebi, ima poseban izraz prezira u ocima. Gleda
na tebe ko na nizu vrstu. Jer gosponu je auto na generalki, pa je prisiljen vozit
se stocnim prijevozom. Naravno da je videl prazan stolac jos izvan tramvaja, pa se
potrudil da se na njega i sedne. Kak sam mu ja bil na putu, tip mi bubne lakat u
rebra. Ko fol slucajno. Nije me skuzil. Pa nisam bas tak mali. Da nisam bil mamuran
i da nisam drmnul glavom u vrata od tramvaja, mozda bi i presutil. Ne volim se
kacit. Ovak nisam mogel pa smo si malo popricali. Ja s njim na "vi" on sa mnom na
"ti". Nije bitno kak je to zvucalo. Na kraju se ja odmaknem prije nego krenem
sakom. A malo mi je falilo. Ipak je dobil jezikovu juhu i malo se smiril. Nabijem
ga. I tak se ja vozim prema gradu i malo si razmisljam:

MRZIM:

1. Babe od 60 godina kojima nije tesko trcat na tramvaj, al ne mogu stajat dve
stanice do placa.

2. Umirovljenike koji idu negdje rano ujutro kad su tramvaji puni ljudi koji idu na
posel. Znam da se voze mukte, al imaju celi dan, kam se rivaju vjutro?

3. Celavce s kockastim glavama i zlatnim lancugama oko vrata.

4. Ljude koji su s tobom na "ti" u roku odmah, bez obzira na razlog konverzacije.

5. Kabriolete iz kojih tresti cirilica ili tehno.

6. Desnicare.

7. Ljevicare.

8. Zelene koji vriste o pravima zivotinja, a ne postuju moje pravo na mir i
vlastito misljenje. Skinite mi se. Bog ili evolucija (kak ko gleda) su me napravili
svezderom. Jedem meso. I tocka.

9. Jehovine svjedoke koji mi zvone vikendom u osam ujutro i nose mi radosni glas.
Hvala. Ne, hvala.

10. Ljude bez stava, beskicmenjake koji dozvoljavaju da ih se gazi, pa poslije dave
okolo sa svojim zivotnim nedacama.

11. Profesionalne zicare koji mi nagrduju grad.

12. Svakog ko mi se unosi u lice kad mi pokusava nekaj objasnit.

13. One koji su od glave do pete obuceni u "marke", a smrde po ustajalom znoju. Kad
ste vec u sopingu, kupite si gel za tusiranje. I Fendi se pere u vesmasini ko i
roba s placa.

14. Ljude koji od knjiga citaju samo ljubavne romane i vesterne. "Koji Cesaric?
Onaj s Jaruna kaj dolazi petkom u Papayu?"

15. 74 izbora ljepote godisnje, s ljepoticama koje ne znaju slozit recenicu.
Prosecite malo gradom, koliko lijepih i inteligentnih cura.

16. TV-intervjue s ljudima koji za sve optuzuju vlast (ovu ili onu, to nije bitno),
a nisu napravili nista da se nesto pokrene ili promijeni.

17. Ljude koji o sebi govore u trecem licu.

18. One koji ce pregaziti preko vlastitog oca da bi dosli do onoga sto zele.

19. Dotepence koji su dosli u moj grad i ocekuju da se ja promijenim i budem ko
oni, jer se zele osjecati ko da su jos uvijek u nekoj Pripizdini Gornjoj. Odjebite!

20. Poriluk!



ETO TAK! :))

- 14:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #