VICEVI > FUN< FUN>FUN

petak, 21.12.2007.

VIC 365


Doživeo informatičar brodolom i našao se na pustom ostrvu.

Dani, meseci su prolazili i vidi on da ga niko neće spasiti, pa počne da gradi nekakvu kolibu. Složio on sebi konačno kolibu, i zaspao... Kad ujutro se probudi, a iznad njega stoji prelepa vitka plavuša ... i kaze mu:


- "Ajde ti dodji kod mene, ja sam tu s druge strane ostrva."


Kad su došli oni kod nje, vidi on, velika kuća, sve sredjeno, šporet, frižider... Pita on nju:
- "Pa otkud ti sve to?"
- "Ma to sam sve pokupila s broda pre nego je potonuo..."


Udje unutra, ona spremi ručak i fino ga nahrani... Kaze mu neka se istušira, jer ona ima i toplu vodu, bojler na generator... Istušira se on, izadje van, a žena se skine i kaze mu:
- "E sad ću ti dati ono sto čekas već 6 meseci."


A informatičar će:
- "Nemoj me zezati da imaš i internet!!!"

- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #