VICEVI > FUN< FUN>FUN

utorak, 13.11.2007.

ODJEĆA JE VAŽAN FAKTOR U SEKSU!

Jedan hipik ulazi u autobus i tamo primjećuje jednu slatku časnu
sestru. Sjeda pored nje i upita ju:

"Hoćeš li voditi ljubav sa mnom?"

"Ne" odgovara časna sestra, "Ja sam udata za Boga", zatim se digne i
izadje na slijedećoj stanici.

Tada progovori vozač autobusa koji je čuo čitavu konverzaciju:

"Ja znam kako možes privoliti časnu sestru da vodi ljubav s tobom?"

"Stvarno? A kako?" upita hipik.

"Svakog utorka točno u ponoć, ona odlazi na groblje da se moli, tako
da jedino sto trebaš učiniti je obući neki dugački ogrtač s
kapuljačom, namazati bradu briljantinom i tvrditi da si Bog".

Hipik se odluči da isproba i pojavi se na groblju u utorak uvečer,
maskiran kako mu je vozač predložio.

"To sam ja, Bog!" predstavi se hipik časnoj sestri povlačeći
kapuljaču dublje prema licu.

"Vodi ljubav sa mnom!"

Časna sestra pristane ne pitajući ništa, ali ga moli da se zadovolji
samo analnim odnosom jer nipošto ne želi izgubiti nevinost.

"Bog" i časna sestra vode ljubav i kada su završili, on se uspravi i
skine kapuljaču s glave govoreći:

"Ha-ha-ha!! To sam ja hipik"

"Ha-ha-ha! uzvraća časna sestra. "To sam ja, vozač autobusa!"

- 09:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #