VICEVI > FUN< FUN>FUN

subota, 27.10.2007.

Sprema se cura....

Sprema se cura iz provincije na studije u Beograd.

Kaže joj brižna majka: ,,Ćerko moja, pazi se tamo, ce da te vidi
neki mangup, pa ce da ti kaze da si lepa, pa da te izvede u grad, pa u
bioskop, pa će da te odvede kod njega na kafu , pa će da skoči na
tebe..., a ja ću onda da ti umrem, tvoja jadna majka. "

"Dobro mama.''- reče ćerka.

Posle dva meseca, dolazi ćerka prvi put kući, i kad su ostale same
pita je majka: ,,Ćero, šta je bilo sa onim što smo pričali?"

"Jao mama, stvarno je bilo kako si rekla. Dodje jedan, pa mi priča
kako sam lepa, pa me izvede u grad, pa u bioskop, pa odosmo kod njega na kafu..."

" I, i šta je onda bilo?''- pita brižna majka.

''E, onda majko, skočim ja na njega, pa nek umre njegova majka!?''

- 17:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #