ALIAS JARNO

Kad si sretan lupi dlanom ti o dlaaan...

Koji daaaaan...presavršeno prejeben...i iskoristila sam ga...uživala sam u njemu svaku sekundu; još uvijek uživam...mogla bi sad vrištati od sreće...dovoljan mi je samo takav dan i odma sam sretna...uopće ne mogu opisati kak se sad osjećam...ali oni koji to doživljavaju na taj način znaju na kaj mislim...totalno sam sad napaljena na to vrijeme...ne znam kaj će biti sa mnom kad dođe proljeće, svaka čast onome ko će me trpiti, već sam sad luda, ludaaaa, kaj će tek onda biti....kent vejt....napravit ćemo si mi i piknik i čajanku na nekoj livadi pa da onda vidimo jel može netko bolje uživati, hihihihi....a i napaljena sam i na vožnju biciklom po nasipu, samo kad malo ovo blato nestane....juuuuuuhuuuuu i´m so happy today !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
np aerosmith- sunshine

15.03.2005. u 21:06 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...