ALIAS JARNO

Kako je divno kad cijeli dan ležiš u krevetu a jedini najbolji prijatelj ti je daljinski upravljač ( ili daljenski ?? )? E pa grozno...još da ima nešto zanimljivo na tv-u...ali nema...pa čime se onda okupirati...nemam pojma....imam izrazitu želju da pročitam neku knjigu , ali na svojim policama nisam našla ništa zanimljivo pa sam listala po atlasu svijeta....nadasve jebene slike...
Na subotnji izlazak se neću baš osvrtat, ali evo par sitnica...cuganje u stanu od frendice- fenomenalno....samo mi nije jasno kak sam uspjela u jednoj večeri proliti tri čaše cuge, od toga dvije po mobitelu...purgeraj; koma...gužva, svi te stalno guraju, ne možeš se ni pomaknut...sveukupno raspoloženje koma; uzevši u obzir da sam već tada ziher imala temperaturu; glava puca, želudac se nešto buni i tak...vožnja busom doma, vozač nešto priča, dosadno mu valjda, a ja ga ne kužim ni pet posto, samo se nešto smješkam, bla, bla, bla....dođem doma, legnem u krevet, tresem se do pola osam ujutro da bi si napokon priznala da stvarno imam temperaturu...cijelu noć ne spavam jer čekam da mi dečko pošalje poruku da je stigao doma, a ne pošalje ( e tak je to kad ne možeš naći mobitel s kojeg bi mogao poslati poruku J)...ujutro shvatim da ga zbog te bolesti vjerojatno neću taj dan vidjet pa fino padam u komu...e al onda on dolazi do mene i uljepšava mi dan ( hvala mu na uljepšanom danu, ;) )
Danas me opet cijeli dan drobi ta temperatura, i već mi je više dosta ležanja u krevetu pa sam se, kolko god mi bilo zima, prebacila za komp....i eto tak...pozdraf...
„ ...volim taj dan i sreću što su mi tebe dali, gledaj me dugo i budi tu...sad više nije važno sve što ti moram reći, smo me gledaj i budi tu...“ – idoli- samo me gledaj i budi tu ( super stvar )

07.03.2005. u 21:43 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...