četvrtak, 15.02.2007.

"Muka po studentu"

Tuzna sam…
A mozda ipak sretna…
Tko zna…
Tuzna sam, jer sam, trazeci svoje ime na popisu kraj mnogih vidjela da nije…
A ipak sretna jer znam da zivot je tek prolazna stvar…
Glupi kolegij kojeg ismijavat' pokusah tek je tuzni vapaj…
Ceznja profesora osujecenog da nam zivot za pravo ne da…

I sad se sigurno pitate zbog cega ovako tuzna , a ujedno sarkasticna pjesma… Cemu i zbog koga sipam rijeci u vjetar… Jednom, prije nekoliko mjeseci (jos na starom blogu) pisala sam o profesoru koji me svojim ponasanjem razocarao, bacio najgore svjetlo na Bolonj(sku)u (deklaraciju) i jednostavno pokolebao po pitanju ovog fakulteta…
Ja ne vjerujem u promjenu. Caksto, Bolonjska deklaracija i sva ta sranja nece nista promijeniti… Hrvatsko skolstvo je u najmanju ruku u ***** (sami stavite rijec po zelji)! Najgore je to sto nitko ne mari kakvi ljudi rade u hrvatskim skolama, tko predaje na fakultetima, koliko profesora pijanih dodje na nastavu, a koliko je onih koji ti na pitanje sto treba znati na ispitu kazu SVE i vise od toga!! Nikada se nece cuti rijec studenata, jer se svi boje progovoriti znajuci sto ih ceka na slijedecem roku (zbog istog, ne usudjujem se ici pogledati ispit), a glasovi tek nekolicine utisat ce gomila! I sve one glupe ankete o profesorima, kao teznja skolstva da se nesto promijeni… Ne vjerujem ja u to, jer nitko profesorima nece prigovoriti! Cak ponekad mislim, cilj im je otici u mirovinu, pa profesori jedni druge podrzavaju… A onda opet, vidim jednog Metuzalema (profesora koji je na faksu sigurno 100 godina) i onda se pitam cemu?? Bit je cini se u velikim primanjima… Nikad nitko nikome nece prigovoriti jer svi su jednaki (cast iznimkama, a vjerujte, znam i jako dobre profesore)… A za navedenog profesora, mogu reci samo jedno: da ponekad, kad mu studenti dodju na konzultacije digne pogled iznad monitora (gdje igra briđ) mozda bi u necijim ocima ugledao prezir koji osjecamo prema njemu, strah od njegovih izjava i ISPITA, a prvenstveno pitanje zbog cega uziva drzati studente u neznanju!?!
Sad mogu samo jos jednom ponoviti svoju staru izjavu: PLJUJEM VAM JA NA OVAKVU BOLONJU!!



14:14 - Komentari (8) - Isprintaj

<< Arhiva >>