e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

17.11.2011., četvrtak

Razočaravajuće voće mjeseca

Koje je vaše razočaravajuće voće? Ja bih rekao da je meni jebeni kesten.
Neki dan sam u dućanu (Konzum, eto vam na, haha!) kupio nešto kestenja jer mi je cijena bila primamljiva. Nešto u stilu niti 2 kn/kg. Možda više. Nije važno. Znam samo da je bilo jako jeftino... Ispostavilo se da je tako s razlogom.

Nakon stroge primarne inspekcije kupljenog, jer prezirem bilo što migoljavo u hrani, zaključio sam da je gotovo trećina za baciti jer je bilo plijesni, crva ili oboje. Dakle oko dvije trećine završilo je u tavi.

Tijekom pečenja dva-tri komada su detonirala jer se budala koja ovo piše nije sjetila da se trebaju zarezati prije grijanja. Naime kad kesten detonira, onda podigne poklopac i zasere zid instantnim kesten-pireom.

Očita stvar tijekom pečenja bio je nedostatak onog intenzivnog mirisa, pa sam znao da nešto nije u redu.
Nakon što su se ispekli i ohladili na dovoljno nisku temperaturu, uslijedilo je otvaranje i paranoično snifanje svakog naizgled dobrog komada u maniri one vjeveričaste beštije iz Ledenog doba. Na pameti mi je bilo da ću otvarajući komad, zariti prste u ispečene crve. Sjećanja su to traumatične prirode iz djetinjstva.

Da skratim, na kraju je jestivo bilo samo 3 komada. TRI.
Fragment kupljenog. Ostali su bili pljesnivi ili jednostavno truli, a neki su valjda iskusili ono što je autorov iskusan i neugodno osjetljiv nos prepoznao kao fermentaciju.

3 jebena komada. Najeo sam se ko car i ispsovao kao kočijaš.

Kako to da je većina kestenovih plodova kupljenih od pečenjara zapravo dobra? Budu baš veliki, sočni, mirisni... i često ne baš jeftini. Barem su to moja sjećanja otprije par godina kada sam ih kupio od one tete ispod Gričkog topa kojoj je bilo toplije nego meni glupome koji se išao smrzavati da bi hvatao noćne fotografije trešnjevačke toplane iz koje u mrzli zrak kulja vrući dim.
Ovo što sam kupio u Konzumu ne bih dao ni prascu jer previše cijenim sisavce da bih ih tako zajebavao.

- 03:39 - gurni glavu kroz monitor (18) - snimi - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

interferencija on/off

Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

zapamtite!

Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

Sva prava pridržana.