e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

26.10.2006., četvrtak

PSIhologija. Listopad. Flame.

Evo ga, mjesec dana posla. Za grčko slovo na kalendaru.
To će definitivno ući u anale bloga.

Je, kurac će.
Dakle, sumnjam da ću se ikad više igrati ovim. Prestresno je. Za blog.

Evo ovaj će post biti u stilu popularnih cool bloggerica *weee, cuddle cuddle* koje su sve apsolvirale, imaju kurac/vibrator/whateva, imaju dobro plaćen posao u ovoj tonućoj državi, ali su umislile da im nešto fali zato jer ipak jadne ne žive kao one četiri stare pičke u seriji "Seks i grad".
Također, bit će i u stilu bloggera koji imaju pičku/whateva i koji imaju posao i lijepo zarađuju, ali svejedno kenjaju i seru jer ne znam blablabla Mali je izgubio utakmicu s Haitijem njanjanja _____________ whateva.
Što ću, moram i ja probati takav način pisanja.
Možda me lansira na cool listu. To se traži, to je potrebno, to je popularno...!
*sigh*

Dakle što mi se zanimljivoga dogodilo ovih dana?

1#
Pa, eto, prvi put otkad sam u Zagrebu sam kupio toaletni papir. Ne, nisam išao okolo šporkoguz, nego sam trošio maramice. Ne znam zašto, ali iskreno se sramim kupovati toaletni papir. Ima tako neugodnih ljudi. Ono, vide tipa kako u dućanu drži pakiranje rola i namjeste onaj izraz lica koji podsjeća na male bebe kad im pokušavaš dati EKSTRA EKSTRA EKSTRA REPETE špinjače pa se onako zgroze.
"A vi draga gospođo, što se gadite, je li vi toalet-papirom zamatate darove ili brišete šupak?"
Mpfh, da to kažem, bilo bi zabezeknutih lica.

2#
Ja sam ovisnik. Junkie. Priznajem.
Ovisan sam o Internetu. No neću to samo tako laički reći kako piše u žutom tisku (čokolada diže raspoloženje!, čokolada je smrtonosna!) nego ću pojasniti.
Pa kvragu, kako psihotični psihijatar može sebi pomoći kad ionako sve zna o bolesti?
Naviknuo sam mozak na dnevno podraživanje velikim količinama informacija i ako kratko ostanem na suhom, nije mi dobro i živčan sam.
Internetska ovisnost nije ništa novo. Već postoje klinike.
Doduše, ne kod nas.
I zato bi bilo lijepo kad bih jednog dana otvorio kliniku za net-junkieje.

Pokušao sam se malo trgnuti. Presnažno, doduše, i to nije dobro.
Dao sam prijatelju strujni kabel. I dva dana sam ostao na izuzetno suhom terenu. Bilo je u krajnju ruku...



Neugodno.



Nije mi pomoglo oko učenja. Opet sam se vrtio po sobi. Da mi je netko tada dao cigarete, možda bih se i navukao. Ja, puritanac. I cigarete. Ha-ha.
I tako sam, sám htjedoći izlječenje, činio sve u svojoj moći da to upropastim. Sjetio sam se WAP-a na mobitelu.
Ali WAP košta 5.96 lp/kB, a ja na mobitelu nemam Operu Mini (i ne mogu je staviti jer nemam strujni kabel) koja bi reducirala promet.
I odem ja na blog, jedva! Jedva sam našao način kako izloadati blog. Ležao sam u fetalnom položaju na krevetu i kreveljio se samom sebi kako sam sam sebe uspio prevariti.
I vidim da je navalila hrpa ljudi na članak o Pirahama i da par ljudi melje svašta. Moram reagirati.
Stišćem "komentiraj".
Pišem, na mobitelu, ogromni komentar. 15 min piskaranja po mobitelu. I idem poslati, kad ono NEMA TIPKE za slanje.

OOOOOHHHHHHHH JEBEM TI ODINA NA STABLU

I onda mi nije bilo najbolje. Pa sam išao jesti (ajde, BAR se nešto dobro izrodilo iz toga). I apetit mi je porastao i veoma sam mnogo srećan zbog toga.

Zatim sam tražio nekakav strujni kabel po stanu. I našao sam ga. "Posudio" sam ga od stanodavke. Nije ni skužila. I sav sretan sam ga ukopčao.
Mislim, moram se liječiti. Ali to je skupo. Skuplje od potrošenih impulsa.

3#
Sve se čini da mi je MP3 player riknuo. OPET.
Kurčevo kinesko smeće. Iskreno, stvarno jesam pacifist i antišovinist i antirasist, ali taj narod ŠTANCA JEFTINO SMEĆE. Štancaju smeće i uništavaju ekonomiju drugih država.
Ovo je drugi put što je riknuo. Prvi put je riknuo tako što se stalno gasio, pa se na kraju nije mogao više ni upaliti. Pa sam dobio drugi.
Sad se ovo smeće ne može više spojiti na PC. Ponaša se kao da sam ga ukopčao u izvor struje, a ne stvar koja ga prepoznaje.

I to je tako na svakom kompjuteru.
Iskreno ne znam što se može pokvariti kod MP3 playera. To je komad plastike. Nema pokretnih dijelova.
Držim ga kao jaje. Kokošje.
Ako ga još jednom vidim, razbit ću ga macom. Ako macu nađem.
Sad zvati svoje doma da pošalju kutiju i garanciju, pa ići kod onih nesposobnih u dućan, aaaaajmeeeee.
Navodno ne daju povrat novca nego dobiješ isti player ili dodaš love i kupiš nešto drugo. Pitam se koliko nas je ovakvih s robom koja rikne sama od sebe jer je kineska.

4#
Tramvajski pokaz je ovu godinu besplatan. Bandić je kriv.
No morao sam se ići slikati, s tonom gela koji mi drži ove muževne vlasi na glavi na neki prihvatljiv način jer inače imam nešto slično onome što sam kao mali u Klaiću vidio opis - bubikopf.
Nisam oprao kosu već 4 dana ali je svejedno krasna.
Und I luuk leeke-a a Sveedeesh system edmeenistretur frum a mooseec feedeu thet is plunneeng tu bloo up hees ooffffeece-a.

5#
Gdje u ovoj prokletoj državi ima kupiti male baterije za laser!?
Ne želim srebrove baterije koje traju 10 godina i koštaju 70 kn.
Želim zdravo seljačke, alkalne, koje traju kao i svaka druga seljačka baterija.
Molim vas, udijelite znanje.


Ovdje prestaje kenjanje u stilu opisanom u predgovoru.



6#
OVO JE VAŽNO I MORATE PROČITATI.
Saznao sam za stranicu
explosm.net
Tu imate dnevni strip. Cyanide and Happiness
Izlazi već godinu-dvije i sve sam ih pogledao. Ima stvarno, ali stvarno urnebesnih.
Svakako pogledajte. Preporučam od početka, jer postoji mala evolucija likova.
I tako sam napravio svojih 11 stripova pod nazivom "tribute to C&H" koje ću ovdje stavljati. Rekli su mi da su dobri...

Otvaram sezonu stripova originalnim stripom s njihove stranice.
Uživajte.




UPDATE:
Jučer, 25.10. u ranojutarnjim satima, probudila me jaka zubobolja. Do 15 sati popodne je već bila neizdrživa, i to toliko da sam jaukao u lupao glavom i trzao se. Sasvim je moguće da je to najjača bol u glavi koju sam ikad osjetio.
Onda sam popio Brufen 600. Značajno mi je bolje. I od tada, pa sve do sad (podne, 26.10.) sam na Ibuprofenu. Vjerojatno imam granulom. Jako se bojim, što boli koju sam sakrio ovim lijekom koji oštećuje jetru i bubrege, što komplicirane operacije vađenja zuba, koja je vjerojatna.
Molite za mene, jer ja neću. :)

- 01:00 - gurni glavu kroz monitor (25) - snimi - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

interferencija on/off

Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

zapamtite!

Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

Sva prava pridržana.