petak, 27.06.2008.

trideset i drugi post - potreban je cijeli proces da bi doslo do greske, ali samo sekunda da ju odlucimo napraviti...

iz noci u noc sanjam isti san
poplava
puno vode
ljudi bjeze, pokusavamo i mi
vode je sve vise
ja, sestra, mama i tata sjedamo u auto
nailazi ogroman val
ostajem sama...


razmisljam
volim
ljubim
cinim
crtam
plesem
gledam
disem
slusam
pjevam
dodirujem
podizem
sjedam
grabim
strepim
pitam se
zadirkujem
govorim
smijem se
tipkam
fotografiram
uzimam
djelujem
sumnjam
brinem se
sjecam se
predpostavljam
zivim
ja osjecam!

jos oblak jedan
i dvije, tri
suncane zrake
u sjecanje moje daleko
sada da me vrate...


23:10 | Komentari (64) | Print | ^ |

nedjelja, 22.06.2008.

trideset i prvi post - nista posebno samo sretni praznici, upisi i all that shit svima...e da i novi nastavak price

Prošlo je tri dana otkad su se Kyno i Yakasi odvojili u različite razrede, otkad je Yakashi saznao da ima posebne sposobnosti. Još uvijek se pribojavao da ga novi razred neće prihvatiti, no, po svemu sudeći dešavalo se upravo suprotno. Koliko god su se svi u razredu razlikovali toliko su bili jednako zbunjeni i preplašeni. Nitko u biti nije još naučio kako rukovoditi sa svojim moćima niti je itko od njih još otkrio koje su zapravo sve njegove moći.
,,U redu razrede, današnja tema na kojoj ćemo raditi je otkrivanje vašeg elementa. Vjerujem da je većini poznato da svaki junin (početnik) može vladati samo jednim elementom. Rijetko se dešava da osoba posjeduje moć nad 2 elementa, a i ako se to desi onda jedan od tih elemenata nije sposoban razviti u njegovoj punoj veličini i moći. Izvoli Mae.,,
,,Profesorice da li postoji junin koji ima ovlast nad 3 ili više elemenata?,,
,,Ne. Ovlast nad 3 elementa se može steći tek na rangu chunina.,,
,,A četiri elementa profesorice?,,
,,Ja vjerujem da bi onda to značilo da je ta osoba avatar, ako se ne varam.,,
Cijeli razred se smijao dok se Mae crvenila od srama. Yakashi ju pogleda i došapne: ,,Ma ne brini, ni ja nisam znao.,,
,,Dosta smijeha. Prelazimo na praktičnio dio. Slijedite me.,,
Cijeli razred se ustane i krene za profesoricom. Prolazili su kroz nekakav uski hodnik širok dovoljno za jednu osobu, a mračan toliko da nisi vidio ni prst pred nosom. Među učenicima se čulo lagano došaptavanje: ,,Kamo nas vodi? Kakav uopče praktični dio? Gdje idemo?,,
,,Razrede ne bojte se. Iako je mračno hodnik ide samo u jednom pravcu tako da se ne možete izgubiti.,,
Nakon dobrih 5 minuta hodanja kroz mračni hodnik ugledaše svijetlo. Ispostavilo se da je hodnik vodio do prekrasne livade usred malog šumarka. Učenici su predspostavljali da se nalaze negdje iznad škole ili barem oko nje iako nitko nije bio sto posto siguran. Netko iz grupe upita:
,,Profesorice, gdje smo mi točno?,,
,,U šumarku Lee-Roy.,,
,,Mislio sam u odnosu na školu gdje se nalazimo, tj. koliko daleko od nje?,,
,,Nalazimo se nekih desetak metara od škole.,,
,,Ali, kako? Škola bi se na tih deset metara trebala vidjeti odavdje.,,
,,Vjerujem da se ne vidi zato što smo ispod nje.,,
Razred ostane sav u čudu. Profesorica Kalype je bila gospođa vrlo jednostavnih metoda i pristupa svojim učenicima, s tim i vrlo objektiva. Često se ljudima činila hladna i bezobrazna, ali takva je bila samo na satu kada je učenike trebalo nešto podučiti. Smatrala je da je njezina dužnost vođenja razreda sa posebnim sposobnostima vrlo važna i da će znanje koje oni upiju od nje jednoga dana presuditi o tome kakvi će postati. Inače, bila je vrlo dobra i draga osoba. Pošto nikada nije imala svoju vlastitu djecu posvećivala je svojim učenicima više vremena nego sebi. Znala je više ona o njima nego oni sami o sebi.
,,Kako sam već prije u učionici rekla vaš današnji zadatak je otkriti svoj element.,,
Učenici se osvrnu oko sebe očekujući da će pronaći nekakvu poruku ili znak prema kojem će se orjentirati, ali sve što su vidjeli je prekrasan vrt, u njemu jedno malo jezerce i na sredini livade pokal iz kojeg je gorjela vatra.
,,A kako bi smo mi to trebali točno učiniti?,, upita netko iz grupe.
,,Za to sam ja ovdje da vam objasnim. Ako se malo osvrnete oko sebe i bolje pogledate što se sve oko nas nalazi naći ćete sva četiri elementa.,,
I uistinu stajali su na zemlji, voda se nalazila u jezercu, vjetar je lagano puhao, a vatra je gorjela u pokalu. Yakashi je sve ovo užasno zbunjivalo. Ono što je napravio Aaronu neki dan nije spadalo ni pod jedan od ovih elemenata, a ipak su ga primili. Počela ga je hvatati mučnina. Nije valjda da će se sada ocrniti pred svima, a Kyno ga je toliko nahvalio okolo.

Image Hosted by ImageShack.us


,,Želim da se rasporedite u četiri grupe po troje učenika u svakoj.,,
Učenici brzo formiraše četiri grupe držeći se skupa. Yakashi je bio u grupi sa Mae i još jednim dječakom.
,,Sada prva grupa neka ode do vode, druga do vatre, treća neka ode do onog velikom stabla, a četvrta neka ostane ovdje gdje je. Vaš zadatak je probati svladati određen element na kojem se nalazite. Nakon 10-tak minuta grupe će izmjeniti mjesta. Oni koji uspiju savladati određeni element će me pozvati na provjeru a nakon toga mogu odmarati sa strane. Počnite!,,
Nije prošlo dugo, a već se javilo troje učenika da je uspijelo sa savladavanjem elementa. Vrijeme je brzo prolazilo a Yakashi je sve više paničario jer je ostao još samo jedan element a on nije nijednog savladao. Uz njega je ostalo još četvero učenika dok su se drugi odmarali u hladovini ispod bora.
,,Tooo! Uspijela sam!,, poviče Mae.
,,Bravo Mae. Čini se da je tvoj element voda.,, oduševljeno odvrati porfesorica.
Vrijeme je isteklo i svi su učenici završili sa otkrivanjem svoga elementa osim Yakashija. Učiteljica ih postroji čestita svakome na uspijehu.
,,Bravo učenici moji! Ove godine imamo 5 vatri, 3 zemlje, 2 zraka i jednu vodu.,,
Yakashi nije mogao vjerovati! Pričala je na način kao da on nije tu, kao da uopče ne postoji. Još si je jednom provrtio film u glavi: 5 vatri, 3 zemlje, 2 zraka i jedna voda. Pa to je 11, a on je ovdje dvanaesti!
,,Na žalost moram vas razočarati ali još nismo gotovi sa nastavom.,,
Nasta lagano negodovanje među učenicima.
,,Dosta razrede! Ako niste primjetili ostao nam je još jedan učenik kojem moramo potvrditi element. On je već otkrio da ima parapsihološke sposobnosti, pa sam ga baš zbog toga stavila da ide s vama na testiranje na 4 osnovna elementa. Dragi moji, u većini slučajeva junin koji je posjedovao 2 elementa je primarno bio ili zrak i parapsiholog.,,
,,Znači profesorice, parapsihologija ipak spada pod elemente?,, upita Yakashi.
,,Ne, ali je ja osobno volim smatrati petim elementom. Ne spada iz razloga što ne pripada prirodnim elementima već ljudskim, ali ne znači da je manje vrijedna.,,
Yakashiju počne lupati srce od uzbuđenja.
,,Zamolila bi ostatak razreda da sjedne i promatra, a tebe Yakashi da se udaljiš malo od mene.,,
Yakashi se udalji nekih 10-tak metara i stane čekajući što će biti dalje.
Profesorica podigne 5 gromadi zemlje s lakoćom ih balansirajući u zraku.
,,Ok. Da vidimo sada koliko si sposoban.,, progovori Kalype i pošalje one gromade na Yakashija. Yakashi razrogači oči ne znajući što učiniti. Bilo je očigledno da će ga gromade pogoditi. Od straha podigne ruke iznad glave kako bi se zaštitio. Među ostatkom razreda netko poviče: ,,Što vam je, pa on neće ostati živ!,,
Odjednom se začuje gromoglasni prasak i veliki oblak prašine prekrije liv


12:45 | Komentari (15) | Print | ^ |

utorak, 10.06.2008.

trideseti post - jucer sam bio pametan stoga sam mjenjao svijet, danas sam mudar pa mjenjam sebe

evo ljudi moji ja tako sretna ovih dana
joj wiii
imam odlicnu novost

dobit cu pierc bez obzira hocu li proc s 5 ili 4. to mi je mama veceras rekla jer smatra da sam se trudila ovu godinu i da me treba nagraditi...wiii!!
super..jedino sta cu morat cekat do kraja 7.mj kad mi prodje logor da mi se ne bi inficiralo tamo negdje bogu iza nogu u divljini

Image Hosted by ImageShack.us


sad da nastavim stafetu (iako ih bas ne prakticiram al eto):
1. NAJBOLJA ZIVOTNA IZREKA:
,,patnje u covjeku izdube rupe bas kao one na flauti, ali iz njih izlazi melodiozan glas duha,,

2.SAVRSEN TRENUTAK U ZIVOTU (NE MORA BITI STVARAN):
stojim na mulu, daleko od obale i gledam kako kisa dolazi prema meni (dozivjela u stvarnosti i predobro je)


3. NAJSRETNIJI DOGADJAJ:
kad sam dobila seku wiii =)

4. NAJTUZNIJI DOGADJAJ
pa uh....neznam stvarno...a i ne bi bas o tome


5. OPISI SE SA 3 RIJECI:
- druzeljubiva
- izvidjac
- sa stavom

6. KAKO SE VIDIS U UDUCNOSTI:
vidim se kao osoba sa karijerom, po mogucnosti sa posvojenim djetetom, nikako u braku


7. OCJENI SVOJ ZIVOT OD 1 DO 10:
7

stafetu predajem bilo kome tko je zeli uzeti, ne ustrucavajte se
ovaj post je bio kratak (mozda je bio i red da bude ahahhah)


Image Hosted by ImageShack.us


pozz sve ljude koji me vesele zadnjih dana a pogotovo one 3 lude rijecanke s kojim smo dogovorili bivak za 2 tjedna
ahhahah
cujemo se


SpaZz


23:27 | Komentari (69) | Print | ^ |