utorak, 10.06.2008.

trideseti post - jucer sam bio pametan stoga sam mjenjao svijet, danas sam mudar pa mjenjam sebe

evo ljudi moji ja tako sretna ovih dana
joj wiii
imam odlicnu novost

dobit cu pierc bez obzira hocu li proc s 5 ili 4. to mi je mama veceras rekla jer smatra da sam se trudila ovu godinu i da me treba nagraditi...wiii!!
super..jedino sta cu morat cekat do kraja 7.mj kad mi prodje logor da mi se ne bi inficiralo tamo negdje bogu iza nogu u divljini

Image Hosted by ImageShack.us


sad da nastavim stafetu (iako ih bas ne prakticiram al eto):
1. NAJBOLJA ZIVOTNA IZREKA:
,,patnje u covjeku izdube rupe bas kao one na flauti, ali iz njih izlazi melodiozan glas duha,,

2.SAVRSEN TRENUTAK U ZIVOTU (NE MORA BITI STVARAN):
stojim na mulu, daleko od obale i gledam kako kisa dolazi prema meni (dozivjela u stvarnosti i predobro je)


3. NAJSRETNIJI DOGADJAJ:
kad sam dobila seku wiii =)

4. NAJTUZNIJI DOGADJAJ
pa uh....neznam stvarno...a i ne bi bas o tome


5. OPISI SE SA 3 RIJECI:
- druzeljubiva
- izvidjac
- sa stavom

6. KAKO SE VIDIS U UDUCNOSTI:
vidim se kao osoba sa karijerom, po mogucnosti sa posvojenim djetetom, nikako u braku


7. OCJENI SVOJ ZIVOT OD 1 DO 10:
7

stafetu predajem bilo kome tko je zeli uzeti, ne ustrucavajte se
ovaj post je bio kratak (mozda je bio i red da bude ahahhah)


Image Hosted by ImageShack.us


pozz sve ljude koji me vesele zadnjih dana a pogotovo one 3 lude rijecanke s kojim smo dogovorili bivak za 2 tjedna
ahhahah
cujemo se


SpaZz


23:27 | Komentari (69) | Print | ^ |