.......... JA I MOJE MISLI .............. https://blog.dnevnik.hr/emanuelamia

ponedjeljak, 13.05.2024.

EHHH KADA BI TI IME ZNALI





Jednom davno uspoređivala sam te sa kišom...jer tekao si kroz moje tjelo preko moga lica....Jednom davno imao si ime noći...jer ne postoji tišina kada se začuje nešto tiše...Tajanstveni stranci ,poznanici u daljini ...mrtvo slovo u odaji mojih tajni...a nekada jeka u nepreglednom prostranstvu...Bio si mi...Bio si mi krv i voda ...Kruh i vino...slabost i snaga....
Anđeo osvetnik,vrag iz rukava...prolazio si cestama neznanim , jedva da sam ti i glas čula...ali bio si nezamijenjivi dio mene , moje duše...bio si...ostao si...

Više ne čujem tvoje korake u daljini...nekako su izbljedili kao i tvoja slika...Bojim se ponekad da me ne zaboraviš...želim da me pamtiš i nosiš u sebi onako kako si samo ti znao...
Ako si jednom bio kamen ...sada više nemožeš postati stijena...Ako si bio moja prošlost zar si sada samo sjena...?
I proči ću opet kroz tebe ,pored tebe...dodirnuti ću te šapatom tvoje ruke...neću pustiti niti jedan glas u tišini... ostati ću tamo gdje sam uvijek i bila...a ti me pronađi ako još uvijek poznaješ put što do mene vodi... Ti si taj koji je znao dušu da oslobodi...
Rika u blizini...dolaziš li ponovno po mene ili samo prolaziš njemo kao i ove godine , sjene...puštam te ...nemogu protiv tebe da se borim...bio si i ostao jedini kojeg se i u bunilu bojim...

13.05.2024. u 23:22 • 0 KomentaraPrint#^

< svibanj, 2024  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    




































Linkovi