nedjelja, 08.01.2023.

....na pazaru....

...subota je....trebalo bi kupit nešto povrća za detoksikaciju organizma....

....Splitski pazar prepun....



- mogu li dobit pola ovog kravljeg sira?
- da možeš li! Evo....48 kn
- nemam kune. Koliko je to u Eurima?
- ajme, dušo moja, čekaj
- samo polako
- evo daj 6 € i sve u redu
- kako 6? Jeste li sigurni
- ma nek' ti je sa srićom.


...držim sir u rukama i množim... dijelim... nije 7, al nije ni 6....koji je ovo tečaj? Nije vrag da me prevarila? Ma ne...nije...ne mogu vjerovat...ček 48 podijelimo sa 7....hodam i mozgam

Cijene su izložene svuda u kunama pa u eurima....sve se računa u kunama,

- krumpir, kapula, kobasica....čekajte to je točno 4 € i 82 c - kaže on, i počne brojat cente da vrati - evo 8, čekajte još trebam nać 10. Di su sad ti od 10 c?
- ali nisam Vam još dala novac
...ne čuje me, još je koncentriran na to da ne pogriješi....



....a naplaćuju kako hoćeš..... polako.... smireno.... zastajkuju....



....preračunavaju.... uglavnom u kupčevu korist... na sve su spremni...



- sad treba uzimat sve bugare* - tumači mi sin!
- ajme, čekajte gospođo dugujem vam 1 cent za kruške!
- govori mi mlada prodavačica
- nema veze - odgovaram
- bugari su važni! - dobacuje moj sin
- ajde momak reci mi da li bi se sagnuo i skupio 20 lp s ceste? - pita ga stariji prodavač
- ne bi mi palo na pamet - odgovara sin
- a za 50 lp? - nastavlja on
- mislim da bi!
- Misliš? eto! Onda se ne uzbuđuj ako je krivo izračunato za manje od 10 centi. Samo malo
(obraća se drugom kupcu) polako, nema panike, kad se okrenem prema Vama onda sam samo Vaš. Nismo očekivali ovoliko ljudi danas na pazaru, a ne smiješ pogriješit da ne završiš u novine



- isto treba vodit računa o bugarima! - ne da se moj sin
- ne znam ništa. samo znam da ću izludit. Sve izgleda jeftino al' imamo 7 i po puta manje para. Još računam koliko mi je sir naplatila
- 40 centi manje!
- kaže on kao iz topa
- eto, ona nam je dala cent manje, onaj nam je vratio 3 c više, ona je naplatila 40 c manje, vodimo za 42 centa!

Ništa mi neće ovaj dan pokvarit! Do sad smo se cjenkali na pazaru, al sad to nije potrebno. Svi su koncentrirani na konverziju i računaju na svoju štetu....


* bugari - sitniš (bezvrijedan)
Photo by V. Šegvić


- 13:06 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>