srijeda, 04.01.2023.

....prilagodba....

Nisam se previše uzbuđivala oko € ....
Nisu me brinula ni stalna upozorenja "Pripremite gotov novac!"
....i evo me.... 4. siječnja, a ja još nemam ni jednog €urića u novčaniku.

Na Novu godinu nije bilo problema.... bila na kavi u uredno je platila u kunama....
Drugi dan Nove godine konobar je upozoren da imam samo kune ...i uz širok osmjeh mi je donio kavicu s puno ljubavi



....novine su pročitane.... kavica popijena.... ugodno druženje .....

prolazim kraj svoje banke, bankomati ne rade, ljudi čekaju...otišla sam doma.

Sin je kupio kruh....
- kako si ga platio?
- u Eurima!
- i koliko košta?
- 9 kn
- čekaj, objasni
- nema se tu šta objašnjavat! Platio sam 9 kn u Eurima

....još mi ovo nije sjelo...ali morat ću riješit pitanje kuna i eura

Dan treći idem na rođendan.... prolazim kraj bankomata....on radi
stavim karticu ...on vrti....vrti.... vrti....
šta je sad ovo? Okrenrem se da pogledam na ulični sat....pa nije vrag da će mi progutat karticu? Sad ću provest cijeli dan kraj bankomata????
Odjednom mi javi da transakcija predugo traje pa da je opozvana!
Uf....s uzdahom olakšanja uzmem karticu.... odem u dućan....kupim poklon....pa na Žnjan ....na ugodni piknik



... bio je to prekrasan dan.... malo nam stvarno triba.... termosica kave.... paradižot.... nepotrebno puno kolača, muzika iz auta i čaša šampanjca da događaj učini veličanstvenim....



...pluća punih čistog zraka, srce ispunjeno srećom, dolazim doma....palim laptop da prebacim slike....kad u novinama slika mene na bankomatu



...ovdje se vrpoljim i pitam što li je s karticom....



....toliko sam dugo stala da me slikalo sa svih udaljenosti



....fotograf nepoznat!

Grintajući tako da nemam ni jedan euro u kući i da sam završila u novine pokušavajući doć do njih jedan mi odgovori

- šefice! (ovo mi tepa) Pa sve je face slikalo dok su dizali prve Eure, pa je i Vas
- al meni je bankomat ispljunio samo karticu
- dobro je dok je nije zadržao. Sutra ću ja skočit do Vas i dobacit Vam nešto Eura
- sačuvaj Bože! Još nije dotle došlo! Nekome sam dala sve sitne Eure, al sad zbog toga neću žalit

.... drago mi je da ima još kavalira... odoh ja van, na kavu....pa ako zapne .... zovem ljude da plate.... bitno je znat čovika koji zna čovika da se snađeš ... to se zove "prilagodit se svakoj situaciji"



- 10:08 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>