četvrtak, 26.11.2020.

...u kazni sam...

Kad od Prokurativa krenete prema Prvoj vidilici, padinama Marjana, bez obzira kojom uličicom išli, prolazite kroz Veli Varoš....dijelom starog Splita u kojem su nekad živili težaci, ribari i radnici... tik uz Matejušku

....iako su na samom početku Velog Varoša trokatnice, autohtone kamene kućice prate Vas cijelim putem do Marjana. Tu negdje, u Jerinoj ulici, djetinjstvo je provela moja mama, kao i Smoje....puno njih znanih i neznanih .... od Luke Botića, preko Palmine Piplović do Čubija ....ne znam ih sve ni nabrojit

Nisam baš kompetentna da pričam o tom dijelu grada u kojem još živi pučka arhitektiura koju ste gledali u scenama iz Velog Mista, u kojem ćete pronaći "Vilu Ridulin" opjevanu u Splitskom akvarelu Ive Tijardovića. ...

“O kućo mala, sva moja divna radosti
u tebi stojim od prve svoje mladosti
Jerbo si lipa i lipa i smišna
U tebi dane sprovajan svoje starosti.”.


Ali imam prijatelje koje tamo žive..... katkad zaboravim da treba pazit kod deklinacije.... možeš kazat Varoš..... reci da živiš u Varošu, da si iz Varoša ....al nikad.... apsolutno nikad ne smiješ ime Varoš završit na "i" . Tad se naljute....i to tako jako..... da su me kaznili....

....kaznili su me onako kako su se nekad kažnjavala djeca, pod prijetnjom šibe......u kutu....na kukuruzu....



nema copy paste.... nema varanja.... javim se kad ispišem cilu bilježnicu.... ... neš ti njih i njihove fešte od Sv. Križa.... bolji su naši Da'ni Radunice!


(moja mama i ja idemo Križevom kalom)

"Kad zadnja sunčana zraka
za Marjan umorna zađe
Križevon kalon niz varoš pojde
na rivu picaferaj.

Na kosti nosi on skale
da može užgat ferale
klapadu žute stare postole
ća su se sjale na bal."



....boli me rukaaaa.....


- 20:13 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>