nedjelja, 15.11.2020.

....nekad i sad....

....lipo je kad te blog sjeti na neke stare priče....

Priča s mog bloga od 13.1.2007. -e, ide ovako:

Ponedjeljak – odlazak u dućan
...3 žene su veselo uhihotale u dućan i kupile skupi frižider malko veći u visini od onog kojeg su do tada imale...
....ceh...boli glava!!!!

Utorak – dostava novog frižidera
...zove vozać da ne može donijet frižider, jer da kamion ne može parkirat pred kuću!
- pa šta ću Vam ja???...ja platila dostavu do kućnih vrata!
- Dobro, do vrata ste platili, do vrata ću Vam ga i donijet
I donese on frižider i ostavi ga na ulici!

Srijeda – paljenje frižidera
...frižider pušta čudne zvukove i radi kao centrifuga od mašine za robu... Zovem oca... dolijeće nevista.... i zovemo dućan
Nema problem gospođo, poslat ćemo dežurnog servsera: Međutim dežurni serviser se ne javlja na telefon i ja mrtvo ladno dođem do vlasnike firme (koji se javio sa skijanja) s zahtjevom za novi frižider

Četvrtak – servis
Ujutro zovemo servis i reklamiramo da ih se ne može dobit nakon 17 sati i da je o istom obaviješten gazda.

Odjednom zovu iz dućana da imaju bolju klasu frižidera, ali da ga ja moram doć vidjet!
Odlazimo...vrlo ljubazno ispunjavamo formular frižider za frižider....sad smo već na onom od 4.000 kn!

Petak: dostava novog frižidera!
Vozač – alo, da li bi Vi naš frižider mogli spustit na cestu da se mi ne penjemo do Vas pa ćemo samo zamijenit frižidere?
Ja – ni u ludilu...izvolite doć po njega
Vozač – ali ja imam zabranu nošenja po kućama
Ja – pa to je već Vaš problem!
Vozač – onda ostavimo to za ponedjeljak?
Ja – u ponedjeljak ćemo imat isti problem, s tim da ja odmah zovem šefove
....
I zvala sam, te tražila povrat novca!

Šef se ponudio osobno doć sa vozačem i donijet frižider!... pa gdje smo došli??? Šef prodavaonice nosi frižider da sačuva obraz svojoj firmi???
Otišla na neodoljivu kavu za smirenje, sa šarmantnim tipom u F-a ....

Subota: konačno zamjena frižidera
U 8,30 zove šef iz prodavaonice da je sve sređeno ali da ne mogu doć nego između 11 i 12!
- ali ja moram na fakultet!
- ništa se vi ne brinite gđa Elyca, samo ostavite nekog da nam otvori vrata, ja vas zovem ranije da možete i spizu obavit i da nas ne čekate!
- treći put Vam govorim da imam kružne stepenice u kući
- znam gospođo, ajdete vi lipo na fakultet, a mi ćemo sve sredit

Neodoljivi dolazi po mene i vozi me na fax....te trkom natrag sa faxa. Zaustavlja auto nasred ceste jer je cestu blokirao kamion sa mojim frižiderom! (11,22 sata)
- Eto sve si stigla napravit i dočekat frižider – kaže on
- da li je to frižider za Elyca
- je gospođo, ali ga ne možemo sad dostavit jer momci još nisu došli...samo vi budite kući
....u 13,45 zvono na vratima...(dakle trebalo im 2 sata za učinit 75 m)...evo njih sa frižiderima
Donijeli ga do utičnice za struju, uzeli svoj, zahvalili se i otišli!

Nevjerojatno!!!!! Isti frižider ali za 10 klasa bolji! Bolji je raspored u unutrašnjosti, bolja je kvaliteta materijala, bolja je čak i kvaliteta dugmeta za paljenje....ima mali milion gluposti za lakšu upotrebu .... Uputstva samo na hrvatskom i finskom ...nema nigdje arapskih znakova....
Pa što to mi ovdje dobivamo za svoje novce?????? Dobiješ proizvod samo ako ocijene da si „opasan“ kupac!

... ......................... ...

...dakle ovo je priča o mom frižideru koji je danima ulazio u kuću.... Neki dan sam odlučila kupit novi (iako je ovaj još uvijek u funkciji, ali sad odlazim ravno u dućan onih iz servisa koji su mi riješili problem prvi put!

- kupila bi novi frižider ukoliko mi možete ispunit 2 zahtjeva
- recite
- da mi odnesete stari dan nakon što dovezete novi
- to je bar lako
- da bude dostava u Radunicu
- nema problema


.. kupimo mi frižider u četvrtak, u petak zove služba za odvoženje frižidera... sin im kaže da to nije po dogovoru ....sat poslije dođe novi frižider. 18 % jeftiniji od onog starog - toliko je tehnika pojeftinila u 13 godina) ...6 cm viši od skala (kružnih) ....donesu ga oni .... a stari....nikako iz kuće

....stari stoji u dvoru i čeka službu za odvoženje....



....sviđa mu se u cvijetnom okruženju....
zovem dućan da ponove prijavu odvoženja i pravdam momke da je padala kiša...

nakon 15 dana zovem opet dućan.....prodavačica ljubazna

nakon 38 dana zovem ponovo dućan.... očito su vidili gdje je frižider i da ga moraju gurati 75 do 150 m.... ali su i očito dobili jezikovu juhu i samo su pozvonili na vrata...

tako je, nakon 13 godina fižider otišao iz kuće.... (ne bi ni znala da je toliko dugo bio ovdje da nije bloga ...


- 17:52 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Arhiva >>