utorak, 22.04.2014.

....kad sin zaželi dagnje....

dok sam u četvrtak navečer ležala doma...upitam sina?
- što bi mogli sutra za ručak a da je gotovo u 20 min?
- rižoto od daganja u woku?
- super! Može...


...ali nisam očekivala nešto što se zove "skraćeno radno vrijeme" ... eto mene na Pjaci u kafiću...konobar me veselo pozdravi i pita
- nije danas subota?
- nije danas bi trebao bit Veliki četvrtak
- a znam! danas je mala srijeda! Evo stiže jedna s ljubavlju!


...u kafiću nije bilo slobodnog mjesta na štekatu, na suncu....pa sam sjela u prazni kafić popila kavu nabrzaka...da stignem proć preko ribarnice...a tamo ribe ...zubaca ...šampjera ...škampa ....cijene i nisu tako strašne, gledala sam, mozgala...em mi skupo...em treba ić doma kuhat...a skraćeno radno vrijeme nije svakodnevno...treba iskoristit svaki tračak sunca... ugledam svježe dagnje...15 kn kilo...a sve je i počelo od daganja ...pa nek bude...kad se sin zaželio

...na rivi naletim na dvostrukog kandidata za Porina...popijem s njim piće...kad me zovne frendica da dolazi na rivu ....

....sačekam je i za nagradu dobijem malo voća....



....Čokolada je voće!!!!....

....kako moj sin nije želio ić van na ručak...odosmo same....

....dagnje su stale ispod stola dok smo mi uživale u bakalaru i lignjama....



...a zatom je trebalo popit kavu....na Zapadnoj obali (promjene radi)...pa su dagnje i tamo otišle...



....pristojno su obišle cijeli grad....uobičajeno je da se ide u restoran NA dagnje....al eto ...moje su bile u obilasku restorana pa su bile jako raspoložene za kuhanje kad su došle kući...



....nakon njihove kupke u bilom vinu....došlo je vrime za novu kavu.... dođem sama na rivu...neki novi konobar ...a ja nikog da mi pravi društvo... nema više ni daganja....

a bilo je lipo šetat s njima.... žutoj kesici unatoč




- 14:30 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>