subota, 29.06.2013.

....derneci....

...iz derneka...u dernek...

...ma znam da me puno ljudi čita...al sam se iznenadila na proslavi mature.... nakon što se nismo vidjeli 10 godina...svi su znali da Naprosto pišem blog Nabrzaka....

...očekujete sad slike ...da svi znaju kako nam je bilo zabavno?




....nema šanse! ....

...zabavno nam je bilo zato što smo se svi došli zabavit...
...nitko nije došao s namjerom da se hvali što je postigao u životu i što je sve stekao u životu....
...nitko nije došao s namjerom da ga netko drugi zabavlja, a on da pamti (i zlopamti) pa
...nitko nije sjedio ko drvena Marija...nego je pustio srcu...glasu i nogama na volju....

...ja o ovome neČu pisat ...jer


...danas je ipak...






- 16:03 - Gukni ako si faca (6) - #

subota, 22.06.2013.

....kako nas dresiraju....

...non stop nam se čini da nam drugi nameću svoju volju?
...ma neeeee....di bi oni

...u kući, na poslu, u društvu ....slušmo raznorazne stavove i smijemo se u sebi... mislimo... "ala blesana, nema pojma, dal' da mu kažem? ...ma neee... koga briga! ...nek živi u oblacima!"

...gledamo TV, čitamo novinske članke i mislimo ..."Oni misle da smo takvi naivci? Ma baš su blesavi.... nismo ni mi slijepi i znamo razlikovat stvari"

...tješimo se činjenicom da se "Zaklela Zemlja Raju da se na njoj sve tajne uvijek saznaju" ...i ne poduzimamo ništa...jer koga je briga...tko će se sad suprostavljat, argumentirano dokazivat da nisu u pravu.... razmišljajući tako vraćajući se s pazara gledam u jednog tipa ...a za njim ide pas.... tip skrene u parkić (valjda da prošeta psa...a pas preko Radunice...ne šljivi ga....

...zovne on njega...pas poslušno dođe do gospodara...učine zajedno 2 koraka...tip na jednu stranu...pas na drugu...i to je nijemo trajalo toliko dugo dok gospodar nije krenio za svojim psom.... bilo je puno djece okolo...on je sam sebi bio smiješan dok je tako glasno razgovarao sa psom... ljudi su prolazili... nije želio skrećat pozornost na sebe....

...dolazim kući...Bruna trenira strogoću....hoće...neće...moj brat je uvjerava...ona vrišti...a on ju posluša

- dobro brate, uvijek si mi govorio da sam razmazila djecu. Sad su i tvoja razmažena.
- jesu, pa šta?
- pa di je nestala ona tvoja pedagogija?
- pa tu je. Ja uredno sve objasnim Bruni, ali njeni su argumenti jači!
- dijete koje nema 3 godine ima jake argumente? A može mu bit


....ma moja su djeca već velika, ozbiljna su ...i dobro sam ih "izdresirala"
- popodne će mi doć prijateljice, molim te očisti taj stolić i zamijeni prekrivače na kauču - kažem ja sinu ...kuća i nije baš neuredna...al zbog pasa mi radimo "dedlakavizaciju" kad očekujemo goste ...a to je usisavanje kauča i zamjena prekrivača....

...sin skine prekrivače....shvati da ima dovoljno vremenaq i cijeli kauč prospe sodom bikarbonom ...shvati da ona mora malo stat prije usisavanja...pa na stolić spoji laptop da se malo poigra... dok se igrao ...vidi da su mu narasli nokti, pa ih ošiša ...isturpija.... naglo mu dođe do pameti da je vrijeme ručka i da nema vremena više ništa spremat ...i jednostavno ode....


(kuhinjski stol nakon čišćenja)

...niti pola sata nakon što sam ga zamolila za pomoć.... dnevni boravak...u kojem je trebalo očistit pepeljaru, obrisat stolić, skinit i zamijenit dva prekrivača.... izgledao je u totalnom kaosu... posvuda nožice, turpije, kremice...nokti...pepeo...kompjuteri....kablovi....

...a ja u žurbi.... tati spremam rođendansku tortu... a poslije te žurke doći će prijatejlice na moj rođendan

- i što si napravila? Jesi li sve spremila na svoje mjesto? - pita zabrinuto mama
- uzela sam fotoaparat i slikala!
- kako te nije sram slikat još ćeš negdje i objavit.
- nego što, nego ću objavit!
- ajde čerce spremi kuću za prijateljice!
- s njima idem van, a gospodin se i dalje može ponašat ovako, ali to će ga koštat 1.500 kn mjesečno za spremačicu.
- gdje ćeš od srama zvat prijateljice van?
- u Žbirca!!!!!



(stolić u dnevnom boravku nakon čišćenja)

- previše im dopuštaš!
- slušali bi me samo kad bi bila oštrokonđa. Normalnu osobu nitko ne sluša jer misle da je s njom lako!
- pa budi oštrokonđa!
- neČu! previše ih je na ovom svijetu!


...danas opet sinu objašnjavam....iz početka
- uzmi bančić, i očisti krovni prozor s vanjske strane!
...on se vraća nakon 2 minute
- očišćeno!
- a s unutarnje strane?
- nije pisalo u Radnom nalogu!


...eto...ne nameću oni nama svoju volju...oni nas jednostavno dresiraju da odustanemo od njih i snalazimo se sami.... pa nije ni to loše.... kad li ...tad li...shvatit će da mi možemo bez njih....al da su oni potpuno besposobni bez nas!...

...ovo je post o mom sinu? Yok! Ovo je jako politički angažiran post....jer se ovako svi ponašaju prema nama....sve dok ne sjednemo i ne napišemo Radni nalog! ..(a u međuvremenu ću se dobro zabavljat ...njima unatoč)




...noć je pusta najdraža...jedina
krije nas od pogleda
mraka boja
pusti brige, vrijeme
zlo me slomilo...

..prvi dan pita me Cvita:
- gdje ćeš?
- u frizera!
- ok!...


drugi dan pita me Cvita:
- ovo si sad s posla? jesi li jela?
- jesam, idem u pedikera!
- lipo si ti sebi organizirala život!
- a jesam!
- Ipak, morat ćeš se angažirat! Čuješ li me???? Imaš 4 godine
- za šta?
- ili za udat se, ili u politiku! Nema ti druge!!!!
- ti nisi normalna!
- normalna sam ja, normalna! Čuješ li me?


- 16:30 - Gukni ako si faca (2) - #

petak, 14.06.2013.

...ne što su moji prijatelji, oni su Savršeni ....

....sve je počelo s osmjehom....kada je ničim izazvana Trill napisala na mom zidu na Fejsu nešto u stilu
"a nećeš mi čestitat što se ove godine jako suzdržavam da ti ne pošaljem rođendanski poklon prije vremena"

...zezali smo se oko tog statusa.... bila sam bolesna...gripozna...fibrozna....sva nikakva.... kad će odjednom Mijo

"... ajme sta bi volija pobijedit Trill..".


Elica aaaaaaaaaaaaaa .....da organiziramo utrku? rukavica je bačena!
Mijo ... ok...
Elica tko mi veći osmjeh na lice izazove pobjeđuje?
Mijo ... ajme sta se problem parkirat u tvojoj ulici...
Elica ma problem je parkirat....jer je široka 120 cm....al osmjeh...eeeeeee to je problem
Mijo ... sorry, mora san se vrati doma, ostala mi je kuverta...
Elica hahahahahahaah
Mijo ... (ol ti ovo nije bilo smisno)... ... aaaa je, ipak je..
Elica ne ...nije (još se smijem...al skrivam....možda bude štogod bolje)
Mijo ... e to ces vidit za koji dan...
Elica idem malo prileć
Mijo ... aj, samo ti ozdravi, lako cemo za drugo...

Mijo ... zahvaljujuci povjerljivom izvoru bliskom bacacici rukavice - ima bit da mi se pobijeda smijesi... ali cekajmo zvanicnu objavu...
Elica .ovdje je bačena rukavica? ....ma svašta...ne daj se zbunit Trill....
Trill Ne zbunjujem se ja samo tako. U nekim stvarima sam jaka, recimo...u darivanju onih koje volim
Elica mi ne izazivamo ljude...jel da da da?
Trill daaaa


....tako je izgledao taj razgovor koji me je zabavljao....a moj rođendan se bližio... nije mi padalo na pamet da išta radim...pripremim....organiziram ....bol u mišićima...nenaspavanost... izmorenost kašljem ....ma baš me nije bilo briga.... ali mi je palo na pamet da "dugujem" nekim prijateljima ...

znate onaj osjećaj da trebaš osigurat mogućnost da se ekipa okupi....rođendani su dobar izgovor... a zadnjih mjeseci smo se puno družili...pa bi rođendansko okupljanje bilo vrhunac neopterećujuće zabave....

... tad glas razuma moje 3D prijateljice prevlada: "Ma ženo. To je TVOJ rođendan i proslavit ćeš ga kako TI hoćeš! Ako ga nećeš slavit, nemoj! To je tvoja odluka...a ukoliko se predomisliš, ja ću ti bit slobodna od 18 sati za neku kavu, piće...štogod" ...ali ja jednostavno nisam imala snage...grozne su ove viroze kad te ništa ne boli....ali boli te apsolutno sve....

...dan prije rođendana zazvoni mobitel ... Mijo se raspituje za moje zdravlje....a tad zapita nešto jako čudno: "U koji sat ideš spavat?" ...i tu konačno kreće radnja ovog teksta

...ono što sam ja mislila da je igra "tko će me nasmijat" postala je utrka... tko će mi poklonit ono što volim .... On je danima preturao po našim razgovorima i prikupljao podatke...pa je shvatio da je Čokoladna tortica Zakona nad Zakonima.... da su bobići tražena roba u gradu.... da se za baklave putuje po otocima .... malo prije ponoća .... dođe ispred moje kuće .... i kaže:

- da se razumijemo. Ovo je od srca. Sutra se možeš ljutit na mene. Što se mene tiče ne moraš mi se nikad više javit u životu, ali sve što voliš u ovom je autu. osim dijamanta, normalno. Sretan ti rođendan!

...i otvori gepek!....a on pun.... zapravo ....dva ogromna paketa....zamotana u celofan s mašnicama



....Strumph...Toblerone...mandulat.....



....dvije kutije baklava (da imam za odnjet u ured)



....i torta od nutele..s kremom od čokolade.lješnjaka, višanja, s preljevom ...

....ostala sam bez riječi...bez teksta....toliko truda.... toliko pažnje.... a sve zato da ipak imam rođendan.... a uz sve zapakiran i rođendanski poklon



....poziv za piće odbijen je "Samo se ti komodaj i uživaj u svome danu!"
...i jesam.... zahvaljujući njemu...sve je bilo tu ....kraj toliko prijatelja kuhara...našao se on da mi peče kolače...

.......ne znam kako sam zaslužila ovakve prijatelje.... ne znam čime sam ih tako zadužila.... ali. uživala sam u njihovim radostima . i čestitkama....a ono što su sve radili na moj rođendan.... to se novcem ne može kupit ....
a zvali su me pri tom "anđeo prerušen u vješticu" ..."najdraža vještica" ... "prija" ... "grintava kraljica" ..."lipoto naša"..."da te nema, mi bi te izmislili".. svakakva su mi imena davali i uživali u tome...

Trill: a mene baš sve to skupa razveseljuje...Elice, možeš ti imati i češće rođendane., šta se mene tiče

...a što je ona poklonila? Pa poslala mi je poštom



....isjeckanu slaninu da se što prije oporavim.... hahahaha....to je ono što je Mijo zaboravio u svom poklonu....malo špeka i luka :-)



...tada na njegovom zidu ugledam sliku ....i shvatim kako je to bila teška borba.... da bi pokloni za mene stigli što prije....balave su se hladile na sušilima....


"... ideja kako u nedostatku vremena hitno ohladit kolač... iskoristite sušilo..." (a kao pravi muškarac odmah je to i patentirao)

...oko mene se opet vodio rat...a da ja to nisam ni znala :-)



- 21:21 - Gukni ako si faca (7) - #

nedjelja, 09.06.2013.

"shvati kako želiš i umiješ.."

....kako stvaramo vlastito mišljenje?
...ide mi na živce kako su ljudi povodiljivi i kako lako donose zaključke temeljene na neobjektivnim činjenicama...
....svaka stvar, slika, osjećaj, misao....sve ima svoje lice i naličje....

....ipak svi smo ponosni na činjenicu da smo slobodni i da svaku stvar možemo shvatit kako želimo.... ali kod shvaćanja ipak vodimo računa da to bude u skladu s onim što nam nude sredstva priopćavanja...koja pišu onako kako to paše političkoj eliti...koja pak razmišlja o svom probitku i o onome što misli onaj kojemu se dodvoravaju ...

...a da li umijemo shvatit kako treba? e sad to je drugi par postola...jer svi mislimo o sebi da smo najpametniji i da smo baš mi ti koji smo shvatili nešto kako treba.... samo je pitanje da li pri tom poštujemo i tuđe shvaćanje ili ga uvjeravamo u to da je baš on krivo shvatio....

... pobjeda ili poraz dvije sestre blizanke
rođene u ponoć
jedna malo prije druga malo kasnije
....kaže Gibo

....o čemu govorim? ...o ovome....



- ajme koje kurvanjske cipele si obukla!
- super su ti cipele, izdužuju ti noge i cijelu figuru, te odlično pašu uz rebatinke
(ovdje je bitno da ne vidimo kako joj stoje jer je slika samo cipela, a najvažnije ne vidimo ...a to je osobu koja ove cipele nosi)

....oprečna mišljenja za istu stvar... donesena temeljem djelomično serviranih činjenica

....mogu ovdje stavit tisuće slika i svaku prokomentirat oprečno .... ali ipak je najzabavnije o sexu, crkvi i politici...

najljepše je bilo u Splitu u predizbornoj kampanji.... koja borba za grad koji je svima trn u oku.... 4 godine se svi smiju na račun njega i govore kako nevaljamo...a onda bjesumučna borba... u kojoj su svi pobijedili .... SDP je dao Gradonačelnika....al je HDZ odnio pobjedu u više mjesnih kotareva... i svak trubi svoje...i svak te uvjerava u svoju pobjedu.... zaboravljajući pri tome da je tema samo za 3 dana...a poslije toga ništa...kao da ništa nije bilo....kao da izbora i kampanji nije bilo....a morali smo ih slušat....jer da ih nismo slušali bili bi označeni neprijatelji .... destruktivci....

...što god da kažeš nevalja.... što god da napraviš nevalja ....ali nevalja kome? Onima koji nisu dosljedni i koji pokušavaju na taj način manipulirat s okolinom i s drugima...jer im baš nešto odgovara u jednom određenom trenutku....



evo su i znanstvenici identificirali područje mozga koje se nalazi iza i iznad desnoga uha za koje smatraju da kontrolira moralna stajališta pa su lako i jednostavno manipulirali ljudima u najbanalnijim situacijama (http://danas.net.hr/znanost/magnetom-je-moguce-promijeniti-osjecaj-za-moral) .... tako ispada da smo nafrkali zbog običnog magneta....ili da možemo nafrkat ....zavisi...kako gledate



...znači da ni ovo neće sutra vrijedit?

...pita mene frend koja je razlika između sexa, religije i politike.... onda naš dragi feta.blog da odgovor: ."sex je jedna čista, prirodna ljudska aktivnost, ugodna svim čulima, politika i religija, to isto samo sa suprotnim predznakom." ...jesu li? dal je on siguran u to štto govori?

....danas se slažem s njim....a dok objavim ovaj tekst možda se moje mišljenje i promijeni? ...Koga briga.... o tome imam vlastito mišljenje s kojim se ne slažem baš najbolje! (kaže Bego i naruči)

Elica: "Meni jednu kavu s ljubavlju." (Bego se srami s kim je na kavi. Da s ljubavlju, kako pederski!)
Bego: "Konobar, jednu s ljubavlju za Elicu, a meni jednu priko ku'ca." (Gladi se stvar, konobar nas shvaća ka normalne, neće mi pljunit u kavu.)
...

Elica: "Gren ća."
Bego: "Aj, ja ću platit."
Elica: "S ljubavlju ili priko ku'ca?"
Bego: "Kavu, s ljubavlju. Da si naručila viski bilo bi priko ku'ca."

....a o ostalom? koga briga.....shvatite to kako želite i kako umijete.... jedino Hajduk živi vječno! ....




....
- 12:50 - Gukni ako si faca (4) - #

srijeda, 05.06.2013.

...bon ton na odmoru....



- izvolite Presvjetli
- hvala Vaše visočanstvo,



- samo uđite Presvjetli
- bilježim se sa štovanjem



- blagosljivljam Vaše Visočanstvo



- samo polako presvjetli



- čuvajte glavu



- konačno mir. Sad je zaključan i ne može van



....točno 12 puta sam ponovila ovu scenu....i na kraju smo došli u Split, do njegove kuće kad će on:
- hoćeš mi otvorit vrata?
- al ne znaš sam izać? Razvicjala sam te!
- ajde dobro idem sam...
...i uhvati on kvaku...kad ono zaključan...
- zaključala si me beštijo!
- ajme, to je zaštita za djecu, ja sam zaključala vrata i zaboravila na to
- a mi to nismo cili dan primjetili? hahahahaha - kažem ...izađem i otvorim mu vrata





- 14:41 - Gukni ako si faca (3) - #

nedjelja, 02.06.2013.

....kako nas varaju....

....nisam tako bogata da kupujem jeftine stvari....tome me uvijek učilo ... kod kupnje sam se uvijek rukovodila tom poslovicom...naročito kad bi se kupovali kućanski aparati, garderoba....i slične stvari .... nije bilo bitno koliko nešto košta, nego se od toga tražilo da traje više godina ...

....i stvano prva mašina za pranje suđa trajala je 12 godina (bez servisa)... druga malo više od 10 godina... dođe red na treću.... uzmem sad drugu marku, ali isto jako kvalitetnu.... platim servis da mi objasni kako se s njom rukuje ...uglavnom, svaki put kad operem suđe.... puno suđa ostane mokro...

...optuživala sam sebe, svoju glupost, nesposobnost da namistim mašinu kako treba....kapala je voda po podu... i ja sam to praktično riješila tako da pola opranog suđa izvadim van, stavim na jednu kuhinjsku krpu i pustim da se osuši...

....tad sam otišla na rođendan jednog frenda... usred rođendana on otvori mašinu za suđe...iz nje izađe ogroman oblak vruće pare..
- što to radiš čovjeće?
- a puštam paru da se suđe osuši
- a inaće neće?
- nema šanse, ostaje mokro!
- čudno moja mašina osuši suđe
(kaže jedna gošća)
- i moja (doda druga)
...i tad shvatim..."nije do mene, nego do mašine"

...pitam se kome je to palo na pamet napravit mašinu za pranje suđa s kojom se trebaš dovijat kako osušit suđe? ...možda je na etiketi pisalo samo "pere"....al ne i "suši" ....e tad je to već moja greška ...

... odem do dućana kupim sredstvo za čišćenje pločica....nikako se ne mogu sjetit koji koristm...kad mi pogled privuče cijena.... jedno sredstvo košta 37,00 kn....a sva ostala do 19,00 kn...pločice su nove....ne volim se previše trudit oko čišćenja, ali želim da blista kao na reklami... kupim ja najskuplje sredstvo (protiv kamenca i bakterija) ... poprskam cijelu banju.... i doživim užasan šok.... po svim pločicama ostao je zacmentan kamenac....a pločice modre.... šporkije su bile nakon pranja, nego prije pranja!...evo ih već mjesec dana pokušavam vratit u prvobitno stanje...jednu po jednu.... i već mjesec dana želim slikat to sredstvo za čišćenje uz svoje pločice....ali me je strah da me ne tuže (s obzirom na to kako su skupi sigurno imaju dobre odvjetnike....

....kiša i izlasci su me "omeli" od tjednog posjeta pazaru...i nabave povrća za cijelu sedmicu....al nema veze, i tako svi kupuju u velikim trgovačkim centrima... pa što ne bi i ja? ... trebao mi je petrusimul (pešrin) ...uzmem paket s police... (nisam znala da se treba vagat i dođem do blagajne... ljubazna blagajnica zovne kolegicu da izvaže i naplati....4,82 kn! ...da nije bilo tog naknadnog vaganja ne bi ni znala da sam za ovo dala 5,00 kn ...a na pazaru je 1 ili 2 kn....zavisi o vremenu....



.....donesem doma....otvorim....kad ispod lišća dobro skriveno korjenje....
...korjenje je zdravo...i ja ga tražim za kupit....ali na deklaraciji lijepo, jasno i glasno piše: "Peršinov LIST!" ...zato toliko puno i košta



... što se buniš? - pitat ćete me... i sama kažeš da je zdravo?....

....ljuti me što se ponašamo kao pijani bogataši! ....
- ovo korjenje bakice daju besplatno uz ovoliko lista ...ili sve prodaju za 2 kn.
- na etiketi piše "list" a korjenje je lijepo sakriveno uz puno truda, da se ne vidi

....kuna po kuna....3 kn po 3 kn.... i eto nova mašina za suđe (koja zna sušit suđe) i nove pločice u kupatilu (na kojima nema tragova kamenca)



- 19:13 - Gukni ako si faca (3) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>