ponedjeljak, 10.12.2012.

...glad je glad....

...kad se nakupi stres na poslu...moji ukućani slave, .... takve stresove od boravka među jako puno ljudi ja liječim kućnom izolacijom...i brašnom!...
...ili u prijevodu...radim kolače.... al to ne radim bilo kako... najčešće na nogama imam čizme (valjda zato jer ih ne stignem skinut)...i neku staru crnu majicu ...jer u receptu uvijek piše

..."brašna koliko upije"




I. ....najprije ide priprema...

1. kako sam u fazi izbjegavanja ljudi, napravim inventuru po kući i frižideru...gledam što ima...što fali...i koji bi se kolač s kombinacijom onog što imam mogao napravit....

2. tada razmišljam koji bi kolač rado jela...a inače ga ne radim

3. sve ovo radim sjedeći za laptopom, slažući pasijansi i slušajući muziku

II. ...nabava...jer koliko god da uvijek imam svega u kući...ono čega obično nema je kiselo vrhnje, dovoljno čokolade ili jaja...(a kad već pravim kolače...onda mi nije do štednje

1. obučem se na juriš i odem u dućan

2. donesem brzinski doma i tad mi je već priša za peć....pa vjerovatno zbog toga ostanem u čizmama

III...izrada

....to je proces koji se ne može brzinski opisat....jer mozak počne radit 300 na sat...i slagat kombinacije...koji kolač prvi da počnem...tako da nakon paljenja pečnice jedan za drugim ulijeću u peć...da se bez veze ne rasipa energija....

...i u trenutku kad je prvi kolač u pečnici...opet dobijem vremena da zapalim cigaretu i tad dobijem stručno tumačenje svog postupka

Hrana je lijek gladnom srcu i to se zove Emocionalno tješenje

...ma nema veze s ljubavlju već s poslom...promislim...i odgovorim...

da vam nije Freud-a....rekli bi da sam vridna žena....ovako sam emocionalno gladna...a što ćeš...ukusi su različiti... i stavim peć drugi kolač.... kad mi uleti prijateljica s pitanjem...a što to pečem...a ja ko iz topa...čisteći mak ispod noktiju...odgovorim orahnjaču!

....hahahaha....i stvarno mi nije bilo jasno što je...pa sam slikala situaciju...



...koja pogreška....jer osim što sam u trenu ostala bez jedne polovice kolača ....dobila sam i pjesmicu

"Kad Elica muti njaču,
ne zna se jel orah ili mak,
al rado dođe svak :))))" (by Trillian.blog.hr)


...torta je već u pečnici.... melju se bajami...peče nešto ka nešto....



....hladna torta od čokolade...



...topla torta od sira bila je taman gotova kad su gosti ušli u kuću...



...nema se kad slikavat....degustira se.... odoše oni.... sjednem za kompjuter i promislim

"liječenje je bilo uspješno" ..... upalim muziku i shvatim.....

gladna sam!




....kvraguc i SIgmund!

“Veliko pitanje na koje nije dat odgovor i na koje nisam ni sam u stanju da odgovorim poslije trideset godina istraživanja ženske duše glasi: šta žena zapravo želi?” (Sigmund Freud)
(Pa ovo je prestrašno!)


- 22:22 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>