nedjelja, 11.11.2012.

....škorpije su svuda oko nas!....

....ili kad je dan dug...onda postaje još i duži.....

....a sve je počelo u petak odlaskom neviste u rodilište.... i pozivom iz rodilišta oko 23,45 da će rodit svaki sekund...

...moj brat je svira 30 km daleko od kuće... ali zahvaljujući dobrim dušama... bio je bolje informiran o svemu...od nas u kući...

...i negdje u 2,20 sati....rodi se drugo dijete našeg najdražeg blogera i bego mila majka postane to drugi put....

...normalno....kad je takvo veselje u kući...odmah se skupi gomila svita.... i umisto jednog svog...Bego nam je jadan šetao svoje i tuđe dite gradom.... pa trčao ženi u rodilište... pa na probe u Kazalište....pa na predstavu....i onda su ga doveli na rodžendan da proslavi rođenje djeteta zajedno s ostalim škorpijama...

....nema lipšeg datuma za rodit se...nego je to 10.11.12. :-)) ...

....ma vratimo se mi našoj radnji....



....a opet...jednom se rađaš....a



...i mladom tatici koji je dočekan s velikim pljeskom i skandiranjem.... nakon primljenih česttki odmah je ženski dio publike obavijestio o dizajnu svog rublja ....



....mladi tata bio je presretan i želio je usrećit sve oko sebe....pa se odmah mašio gitare



....i mikrofona (???!!!!)



"....ma ne možete mi ništa ...ja sam najponosniji mladi tatica...i nitko nema lipše kćere od mene..."



"...možda sam se malo umorio... svirka...pa šetnja po cilom gradu...pa predstava.... al izdržat ću duže od Vas!..."



....a mi smo se onda počeli pitat....



....sve u svemu....dragi moji škorpiJoni.... i ostala braćo.....



....sritan Vam rodžendan svima....najviše škorpijonima....a naročito drugu Čarliju.... da nam poživi još 100 godina....pa makar uvik gulaš jeli... jeli?



...od njegove blogerske klike...
...i mlade tete Elyce :-P


- 13:13 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>