nedjelja, 09.10.2011.

...krempite smutnje....

...i dok sam tako prošli petak slikavala divlje kestene i kako padaju na pod... i bilo me sram slikat ljude koji svi u japankama i šlapicama prolaze kraj kestena na podu.... uživajući baš kao i ja, više ne u babljem...nego u prababljem ljetu...svi smo znali da se sprema oluja..al se nitko nije uznemiravao...jer od ponedjeljka će opet sve bit po starom... sunce...sunce...i sunce...

.

....otvaranje izložbe.... posjet cvjećarnici.... pljusak.... (al sve je to tema za jedan drugi post) .... došla sam rano navečer kući...i napravila čokoladnu tortu i krempite! ...Torta je morala odmah u frižider...a krempite su se hladile...pa onda u frižider... i prije nego sam otišla spavat pojedem ja 2 ...onako polutople...iz kuta škrovade... morala sam vidit da li su mi dobro ispale...

...ujutro mi u 9,30 zazvoni mobitel...
- mama, imaš li zaleđene juhe u frižideru?
- nemam!
- a koliko ti treba da je skuhaš?
- zaleđeno je meso! Donesi...što doneseš skuhat ću!
- ali ja to moram u 11 odnijet u Šibenik!
- netko je bolestan? Idi u mesnicu, kupi mlađu junetinu i donesi što god...pa ću skuhat
- ma nije bolestan, nego u Solarisu je nakon 12,30 švedski stol prazan!
- ????


...dignem se ja...skuham kavu...kad sin već sa spizom .... stavim kuhat juhu...pa lešo kaul..pa tikvice... pa gucnem malo kave... pa pojedem jednu krempitu... i panikaaaaaa...

...znate li vi kakva je panika kad je dnevni boravak na drugom katu...a WC na trećem?.... recimo samo da sam do podne potrošila godišnju zalihu toalet papira jedne manje države...

...ipak...u 11,15...sin je bio spakiran...juha skuhana...teleći šniceli izroštiljani... jetrica u umaku od Moutarde... i ode on... ostade svinjac u kuhinji... a ja na WC školjci!

.

...popodne mi dođe prijateljica.... skuham joj kavu...meni malo juhe u šoljicu od kave...
- ponudila bi te krempitama, al me strah jer su mene potjerale samo tako!
- kad si ih radila?
- sinoć
- ništa od sajmonele. Jaja su tvornički i kemijski tretirana, ti krempite ipak kuhaš. Nije to od njih
- onda hoćeš jednu?
- neću! Ne želim riskirat
- hahaha, a hoćeš li fetu torte od čokolade?
- a ide to tebe, uvijek te išlo!
- bogme ću i ja jednu pojest, padam u nesvjest od gladi i muke
- kad sam ja zadnji put imala tih problema smršavila sam 5 kg, ne kukaj sad ovdje
- bogme ću se ja nadebljat 5 kg...u ovoj torti ima po kile čokolade!


....i ode ona...ja nekako preživim dan s čokoladnom tortom...i ujutro...manta mi se od gladi...a strah me i popit kavu... pogledam ja u krempite..... što da radim s njima???? ...i izvadim jednu....pa još jednu.... evo...tko će! ...tko je hrabar....

...prošlo je već sat vremena i nije mi ništa..... samo me boli glava od nedostatka kofeina...

.

...možda da ih pošaljem put Šibenika?



- 13:50 - Gukni ako si faca (21) - #

<< Arhiva >>