nedjelja, 02.10.2011.

...šporkala sam psa!....

...stojim u kuhinji i spremam suđe u mašinu.... Tarja je odma dojurila i sjela na pod.... čekajući hoće li bit što za nju...

...za ručak je bilo malo daganja na buzaru... ...što znači da treba bacit nešto školjaka u smeće...pa tek onda stavit pjate u mašinu.... kad mi odjednom iz ruke isklizne školjka...puna šuga od pomidora...ravno na pasa....

- za majku, šporkala sam pasa, a nedilja je... di ću danas kupit novog? - promislim... i uzmem mobitel i slikam
tad mi padne na pamet da kćer sjedi 3 m ispred mene.... za kompjuterom... i brže bolje postavim sliku s aparata na Facebook...

- što si mi to uradila od pasa?" - napiše ona odmah komentar...al se ne okreće
a ja se već u komentaru ograđujem od situacije i opraštam od frendova
"- Nadam se da će mi kćer ovo vidit dok se skrivam iza šanka"

.


... šporak pas s ostacima buzare na leđima...uopće se ne uzbuđuje... kćer ne trza.... i odjednom se počne smijat
- SMSam se s frendovima i svi se pitaju kako ti je uspjelo šporkat pasa?
- kako mi je uspjelo? Pa lipo!
- ma daj, ne mogu vjerovat da si pogodila pasa šalšom od poma!
- a da probamo to oprat Wanishem?
- ti nisi normalna! Najprije si mačala pasa a sad bi...
- to zar to nije sredstvo protiv mača?


...pogledam u Tarju...a njoj se poviše glave vidi pitanje: "Koji je broj hrabrog telefona?"





- 16:00 - Gukni ako si faca (17) - #

<< Arhiva >>