subota, 17.09.2011.

...ribe i grintanja....

...i dok Jadranka sa svojim govorima, otvaranjima, broševima, izjavama... iskače iz svih pašteta ....gradonačelnik Kerumova (uzalud bježeći od novinara) izbaci katkad pokoju izjavu koju se dugo prenosi u novinama...u javnosti...a onda se oko nje počimaju stvarat priče i razni performansi....

...s jedne strane imamo ..."ja pa ja" govore ukrašene briljantima i snježnim osmjesima... a s druge strane grintavu facu uokvirenu gustim ricama....

...ako moram birat između njih dvoje... definitivno biram Keruma.... on svakim danom u svakom pogledu sve više napreduje i polako postaje car u mojim očima!
na kraju krajeva konačno je realizirao onu "Kruha i igara!" .... i dok prodavačice u njegovim dućanima zarađuju za kruh....cijeli je grad pretvorio u pravu ...(i za javnost besplatnu) ....cirkusku arenu!...

...ljudi moji...jako je zabavno u Splitu.... sve započima iza 11 ujutro i završava iza 2 ujutro... za svakog po nešto... vratio se duh starog grada u kojem su grintavci po cijeli dan grintali protiv nečeg...a zajednička im je jedino bila uzrečica "Šta'š ti meni vlaju govorit!" ... razlika je jedino u tome što svi sad jedva čekaju da on nešto progovori ...da se ima o čemu pričat.... a kad on šuti i radi... onda se dobiva na vremenu za prepričavanje i analiziranje izrečenog!

...i tako izađem ja konačno u rane jutarnje sate da izbjegnem klapske pjesme... Dioklecijanovo obraćanje pučanstvu...a i da se opskrbim kojom ribicom.... kad ..nisam došla ni do pola puta... tamo Kuštre radi performance.....s kolicima

"Prodaje kolica ili ih iznajmljuje za potrebe snimanja filma" ...valjda je čuo da su veliki honorari????

.

....izvlači on iz kolica upakiran lik... fotografi slikaju... skida papir i celofan...i izvlači Keruma... opet škljocanje aparata... nešto mu govori... i to je to...

.

- ma di baš na mene? Di baš da ja na ovo naletim? A taman odustala od pisanja bloga...i uvik naletim na neku novu vijest? ...

promislim i sve dobro fotodokumentiram... i odem do peškarije...a tamo više fotografa nego ribe i kupaca... ne možeš ni uč a da to ne foto dokumentiraju za bar 3 zemlje....

ljudi moji... još se niko nije sitio da u gradu Splitu treba naplačivat...ne boravišnu pristojbu...nego Fotografsku pristojbu... jer ako ništa...u ovom gradu možete napravit jako jako lijepe slike... cili grad je jedna velika i lijepo uređena pozornica....a svi mi smo odlični glumci i statisti

.

P.S. zašto na ribarnici stoji znak "Zabranjeno psima!"...a nigdje nema znaka "zabranjeno mačkama"????

.

P.S.2 ...namjerno pišem "Č" :-)))

...evo konačno u novinama

"Snima svoj film i Željka Keruma nosi po 'cilom' gradu Splitu
Ante Kuštre radi dokumentarac po uzoru na remek-djelo Orsona Wellesa “Građanin Kane”. Prvi kadrovi 'Građanina Keruma' snimljeni su na Voćnom trgu i Pjaci" 24 sata



- 12:12 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>