petak, 26.08.2011.

...godišnji u Splitu..

...koncem lipnja je bila cijela svađa na Facebooku, potaknuta člankom u novinama, oko toga što je Obrtnička komora Split poslala Gradu Splitu zahtjev da ugostiteljski objekti u centru grada rade...ne samo vikendom do 1 ujutro... nego svaki dan... i to do 2 ujutro... (radno vrijeme im je bilo do 23 sata...i bilo je tužno navečer gledat onako vezane stolice preko rive...ljudi nisu smjeli radit...a od 23 sata nisi mogao nigdje ni sjest ...jer je bilo kažnjivo po Uredbi o radnom vremenu)

30.06.2011. 18:51

županijska obrtnička komora predlaže gradskoj upravi da se ugostiteljskim objektima produži radno vrijeme u turističkoj sezoni
INICIJATIVA Kafići i suvenirnice neka svaki dan rade i do jutra


Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije uputila je inicijativu Gradu Splitu, točnije Službi za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj, u kojoj traži da se ugostiteljskim objektima produlji radno vrijeme barem do dva sata ujutro.

.... Kad bi Grad izišao u susret vlasnicima kafića i restorana s produljenjem rada do dva sata, to bi im, kaže on, uvelike olakšalo život jer u ljetnim mjesecima ne bi morali tjerati goste sa štekata.
.....
Apsurdno je, no uz Obrtničku komoru nije stala i Turistička zajednica grada Splita.

 Produljenje radnog vremena značilo bi više buke, a samim time i više pritužbi stanara i iznajmljivača u Palači, a TZ živi od njih i od boravišnih pristojbi. Pitajte u hotelu “Slavija”, koji je okružen kafićima, što misle o tome pa ćete vidjeti. Nisam siguran da će to proći  mišljenje je Vedrana Matošića, direktora splitskoga TZ-a.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/142042/Default.aspx

evo djelovi članka... s jedne strane poduzetnici ...a s druge strane građani i turistička zajednica

Rasprava je bila na temu..a "kad ćemo mi spavat, ima nas koji radimo, studenti se pripremaju za ispite...u Splitu žive ljudi koji rade i djeca koja uče, kome je do izlazaka nek ide u turističke destinacije (??)." ... a nitko se nije pitao: "Kako ćemo zaradit novce? Da li će turisti doć u grad spavaonicu? Od čega mi živimo?"

...vika...deračina...napad... za zaštitu svog "duševnog mira" a sve...temeljem članka koji je izašao u novine... u članku je samo pisalo što je Obrtnička komora tražila....al u tom trenutku nije ništa dobila... znači svi smo puštali vatru "u prazno"

...tužno je bilo prošlo lito...kad bi sjedio u kafiću....živa muzika od jedne akustične gitare...a 5 min prije ponoći dolaze pristojno 3 policajca, jer se netko žalio na buku... Nikad mi nije bilo jasno zašto ti što zovu policiju više ne budu kažnjeni za ometanje službenih osoba....

...da li zbog članka u novinama...ili zbog zdrave pameti... ili zbog osobnih interesa... ili jednostavno da kažu da surađuju s institucijama... vjećnici su donjeli odluku.... "Zabava u restoranima i svim ugostiteljskim objetkima u centru grada može trajat svaki dan do 2 ujutro!".... što sam ja prevela sa "A onaj tko radi nek ide na Marjan spavat...svi ostali uživajte!"... evala ti Kerume!

...i odo ja na godišnji.... 7 dana tuge....oporavljanja od stresa posla...mantavice... samo da se naspavam pa idem negdje na ljetovanje...a dotle ću učinit koji đir po gradu.... i prođe mjesec dana a da nisam mrdnila iz kuće

...nakon mjesec dana kad sam shvatila da nisam nigdje bila na godišnjem...počela sam razmišljat gdje sam ja to bila...i napravila sam shemu svog kretanja...

.
(onaj tko poznaje Split...zna da se radi o radijusu od jedva od 500 m)

Svaki dan sam bila van! Svaku večer sam bila van! na Peristilu od ranog jutra vojnici, klape, Dioklecijan... pa živa muzika, razni performansi... plesovi...salsa.... u Vestibulu klape.... ispod Ure klape... na Pjaci... klape... trbušne plesačice... na rivi klaunovi...zabava za djecu...živa muzia od 21 pa nadalje... na Voćnom trgu stari zanati i zanimljive situacije.... i dok si sve to obišao...ode dan i noć

Pjaca ...trbušne plesačice se zagrijavaju jedno večer.... a organi reda uvježbavaju višeglasje na klapski način drugi dan

.


jednom sam došla do dna rive za popit kavu... navečer nikad nisam bila do Kerumovog kafića oko kojeg je bilo puno buke...jer je navodno pravio puno buke.... koga briga za svit koji postoji dalje od Isprid banke... nisam stigla... jednostavno nisam stigla sve obić...i svugdje uživat... pravilo je bilo lako: Kreni sam u đir i stani tamo di ti je u tom trenutku zabavno... što te briga za dalje...i tako ne možeš sve vidit

Ne govorimo ovdje o onim ...ajmo ih nazvat "službenim" manifestacijama ...a bilo ih je 3 ...za vrijeme mog godišnjeg.... proslava Hajduka, Riva party i Dani Dioklecijana... nekako mi se čini da su ti dani samo "pokvarili" moj odmor jer je u grad nahrupilo tona svijeta....pa sam se morala maknit malo po strani... govorimo o svakodnevoj šetnji kroz grad u kojoj nije moglo bit dosadno....

.

Kad sam shvatila da nisam prešla preko Marmontove ulice u mjesec dana... Des mi se nasmijala i pitala
- hoćeš da te ja otpratim do Marmontove?
- ne! Hvala, mogu i sama!
- Mislim da te ne bi bilo strah?
- moram i preć preko nje...do Prokurativa
- ooo, to je već velik korak u vašem žvotu. Ajde daj mi ruku, ja ću ti pomoć da ga savladaš

...eto mene na poslu... Finili su Mare bali... temperature su poskočile... idem ranije spavat.... stojim 50 m od rive... i uredno spavam...(ako mi temperatura zraka to dopusti)...a ako je prevruće... prošetam do rive... da se malo rashladim... i u ponoća ćete vidjet majke s kolicima...

Žao mi je što nisam po noći išla na Bačvice...tamo je bila dobra zabava za mlade... al ja i tako nisam više mlada... ujutro nisam htjela s penzionerima... po noći s mladima...a usred dana mi nije padalo na pamet.... bilo je zabavnijih stvari...

..Žao mi je što nisam izlazila sa svojim frendovima... nemam pojma di su oni....evo sad su se počeli javljat.... Godišnji u Splitu.... 100 m od kuće... bio je za mene pun pogodak! Ovdje je za svakog bilo ponešto... al baš za svakog ...i baš svaku večer... koji Špancir fest? ..-.koji vikend? Pa ovdje smo svi u španciru već 2 mjeseca ... i to s užitkom

.


ako trebamo grintat i prigovarat.... to je onda na prodavačice čipkanih stoljnjaka na Peristilu ... i na ulične svirače na divljaka.... neki su ipak kvarili opći dojam... i neujednačena muzika po kafićima... pa nije bilo dobro sjest na međi između 2 kafića...al valjda će se oni dogovorit...

...eto...tako sam i ja ove godine ostavila svoj novac u svom gradu...i stvarno se jako dobro zabavila na svom godišnjem odmoru... bez stresnih putovanja...(a sad idem malo pobrisat prašinu po kući.... Finili su Mare bali... treba nešto počet i radit..)


- 14:54 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>