utorak, 23.08.2011.

...godina proizvodnje...

za sve je kriva godina proizvodnje :-(((

Upeklo je... za sve je krivo ljeto koje je došlo nakon Velike Gospe. Od kad je svita i vika nakon 15.8. imamo 2-3 dana kiše i zahlađenja, nakon kojeg nastupa ono lipo lito kad nije prevruće... nego je baš kako treba bit... i onda želimo da to traje dugo ...i što duže.
Upravo zbog ovog ja idem na godišnji do 15.8.... da najveće vrućine provedem van ureda....
al ove godine ... ili sam loše planirala...ili me je priroda gadno zafrkala... al temperature preko 35 C su bile upravo nakon 15.8.

...ne mogu spavat u klimatiziranom prostoru...svi prozori su otvoreni... i vrtim se ja tako.. vrtim... i nekako oznojna dočekam jutro...ali s glavom na dva kušina... odakle meni ispod glave 2 kušina... upitam se onako mamurna...jedva izvlačeći se iz kreveta... i odem pod tuš......tuširanje je donilo nekakvo osvježenje...al još uvijek sam zombi koji automatski ide prema mirisu kave ...

Na šanku ispred mene je cjediljka u kojoj je sin iscijedio 2 naranče.... vadim 1 naranču sebi iz košare... al tko će to sad stiskat i gnječit??? ... promislim i ulijem malo vode u posudu te to ispijem...onako...na tašte...

ajme užasa.... nešto gore u životu nisam popila...te sam taj grozan okus pokušala isprat s kavom...al zaludu.... sve je išlo kvraguc!

...nekako u polusnu dođem do ureda... zgrabim juice iz frižidera ... skuham si kavu... i pijem taj juice koji ima neki kiseli ukus... pokušavam nekako čavrljat s kolegicom

- ajme jutros sam ulila vode u posudu gdje mi je sin štrukavao naranče...užas! Ne mogu isprat taj okus iz usta
- pa normalno da je užas!
- ali kad se pravi narančada ulije se malo vode
- al u sok od naranče dušo... ti si pila šporku vodu!
- i vrat me boli od spavanja na 2 kušina
- ajmo malo gimnastike vratom
... tješi me ona

...protezala sam se kao mačka cijeli dan u svojoj fotelji... radila jesam... i za divno čudo čak sam i puno posla obavila... ali okretala glavom nisam

tek sam se negdje oko podne koliko toliko razbudila i shvatila da je i juice u uredu kisel... pokvario se!

...e sad me već uhvatila panika....koliko sam ga popila? ...ajme.... je sam smantana.... očito sam plavusha u dushi!

.


i tad sam stala i razmislila! Ma meni nije ništa! Treba me samo reklamirat malo u tvornicu. Za sve je kriva godina proizvodnje što je vidljivo iz zapisnika u kojem stoji

Model je te godine proizvodnje izašao iz tvornice s greškom.
Vratni trap zapinje, osijeća se sklonost ka kruškolikom obliku, živci su prenategnuti, a mišićna masa kako gdje, koncentracija smušenosti je prevelika, a model pokazuje velike sklonosti ka izljevu emocija.. ispušta neke "hahaha" zvukove. Gega se u vožnji, nekako čudno i patkoliko. Povremeno pušta vodu na očnim otvorima, a u blizini slatkiša i sladoleda pušta slinu i na usnim otvorima. Previše je tvrdoglav i svojeglav i ne sluša komande iako da da ga vozaju posvuda, ali je i tad nepredvdiv.
kao takav model Elyca je odmah nakon ispitivanja prototipa, povučen iz daljnjeg razvoja zbog prevelikog broja grešaka.

Nekim čudom, taj prototip je još u voznom stanju, u nepoznatom je vlasništvu i s obzirom na njegove karakteristike, neprocjenjive je vrijednosti.




Eto...nisam ja ništa kriva! Kriva je godina proizvodnje
p.E.

...šestobljetnica....
dragi blože

sretna ti obljetnica!

Datum i vrijeme kreiranja bloga:23.08.2005. (21:22)
Broj postova: 1122
Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 20579
Broj posjeta....nemamo pojma jer brojač tu nije toliko dugo vrimena ...al preko 160.000 ...to je sigurno :-)))






- 00:01 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>