ponedjeljak, 08.08.2011.

...sretan rođendan Antune!...


...kad netko zna znanje

.

...i pri tom nauči dobro i svoje zanimanje....



...a uz sve to još i voli ono što radi...

.


...i ima neku umjetničku crtu...

.

...tada dolazimo do poezije....mirisa i okusa...



...i prekrasnih umjetničkih slika....

.


...vrhunskog virtuoza kuhače...

.


...a ima tu i pregače...

...Antun Nišević...

.



...maestro....




...simfonije....

...čovjek koji čak i gofovima trepavice crta...




...jer ništa nije dovoljno dobro..




...a da ne bi bilo još i bolje...


..nikad nisam vidjela da netko vrhom noža može malko pomaknit pršut i od bezveznog sendviča iz fast fooda napravit sliku... samo jedan mali "tač" vrhom noža i ispred sebe sam ugledala zamaman sendvić...

Antun Nišević.... vrhunski majstor
odličan predavač
nenad'ebiv kuhar

i čovjek koji čuva sve moje tajne!

prijatelju... Sretan ti rođendan!




dolazi doma više.... treba me netko odvest do škole
gladna sam
treba mi netko da mi plati kavu




treba mi rame za plakanje

za majku.... Antune dolazi ODMA... skuhat ću ti pašta šutu!




- 11:46 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>