Amerika nije samo rad i znoj...

petak, 03.11.2006.

We got whured iliti kako smo nasanjkani

Biti na sveucilistu u Kaliforniji je dobra stvar zbog jos jednog razloga. Bogate korporacije dolaze traziti nove radnike na sveucilista i organiziraju okupljanja na kojima bude besplatne hrane (JAKO bitno) i raznih pokloncica. Veljko, kolega koji studira Computer Science, jucer je bio na Googleovoj prezentaciji i dobio puno lijepih stvari: besplatnu pizzu, I feel lucky! majicu i, ono najzanimljivije, propusnicu za pretpremijeru Borata u downtown Santa Barbari. Drag covjek kakav jest, pozvao je mene da idem s njim. I zaputili se mi prema Santa Barbari lokalnim autobusnim prijevozom posto ja nemam novaca da kupim auto, a Veljko nema ni vozacku, a onda bi kupovina auta bila totalna futilnost (iako se mozda Emilijo ne bi slozio s tim ;) ).



I tako je Veljkov autobus kasnio, ali nema veze, stigli smo dovoljno rano pred film. Dolazimo pred kino, a ono red od kojih 30tak metara. Pa dobro, rekosmo, pricekat cemo, besplatno je. I tako cekamo mi, cekamo, a ono red sve vise zastajkuje, no ipak ide. I tako, docekali mi da dodjemo nadomak vrata. Kaze djevojka, primit cemo jos samo 10 ljudi, puna dvorana, odbroji prvih deset i pokaze na Veljka i mene kao na zadnje. Kakva sreca! :)) I ulaze ti ljudi ispred nas kad ono par ispred nas nema kartu.
"Pa kako nemate?"
"Pa nemamo, upisali smo se na nekakvu listu..."
"Nema nikakve liste..."
"Uf pa sto cemo sad?"
"Ajde nista, ulazite", kaze plavokosa djevojka u plavom odijelu.
I stavi ruku pred nas i kaze -
"Gotovo je, nema vise mjesta".
Ma kako... ma gdje... ma stajat cemo, ne popusta kravetina (op.a. razlog za ovo slijedi) i ne pusta nas unutra. Kaze
"Mozete tu pricekati, ako bude mjesta, pustit cu vas unutra".
Veljko, jos pribran na to "Pa dobro, super, kad cete znati?"
"A ne, znam sada, nema vise karata"
"Ali sad ste rekli da mozemo pricekati pa ako bude mjesta da mozemo uci"
"Da, ali nema mjesta."
"Pa dobro, kada cete znati hoce li biti?"
"Nece biti mjesta, al mozete uzeti koliko hocete naljepnica..."
U tom trenutku Veljko pusta paru po savovima i na tecnom srpskom tjera kravu (op.a. jel sad jasno?) u rodno mjesto i spominje joj familiju. Zastitar nas mrko gleda, a ja ga odvlacim na stranu. "Ma probit cu vrata, napast cu je." Veljko je malo tanak na zivce u takvim situacijama, ipak ni on ni ja nismo u nasim civiliziranim domovinama navikli da nas se tako tretira. Ipak smo mi akademski gradjani.



Kao dobru zamjenu za Borata preporucam pintu Firestone piva ($5 ukljucujuci napojnicu) s jedno pound (0.5kg) besplatnog kikirikija ($0 ukljucujuci napojnicu) u James Joyce baru, ne traze vas ni ID. Ako se nadjete nasanjkani u downtown Santa Barbari.

- 07:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #