Amerika nije samo rad i znoj...

ponedjeljak, 02.10.2006.

Prvi dan u skoli

Dinamicki sustaviU cetvrtak mi je bio prvi dan u novoj skoli. Znas, jabuka za uciteljicu i to. I bio je dobar dan u skoli, dizao sam ruku i ostavio dojam na uciteljicu to je bitno jer onda dobijes bolju ocjenu na kraju polugodista.

No ozbiljno, stvarno je bio dobar dan. Imao sam dva od tri predmeta koje sam upisao. Slusao sam Linear Systems i Applied Dynamical Systems, jos mi ostaje Matrix Analysis and Computation, to cu vidjeti u ponedjeljak. Osim tih predmeta slusam jos neke obavezne seminare i drzim konzultacije iz Control Systems Design. Trebat cu prije ili kasnije ispravljati i zadace iz CSD i vjerojatno testove, al to cemo jos vidjeti.



Prof FrinkLinear Systems je bio OK. Prvo smo malo cekali profesora za kojeg se ispostavilo da je negdje na konferenciji. Umjesto njega - profesor Kokotovic. Koji je ime iz knjiga. Ima cijelu jednu teoriju (postupak tocaka osjetljivosti) koju smo na FERu ucili. Prvi puta valjda da mi je predavao netko tko je ime iz knjiga. Onda sam ga ja nakon predavanja povukao za rukav pa smo malo i popricali i tako (sto na hrvatskom, sto na engleskom). Ugodan covo, nema sta. Ovdje je jako zgodno sto su svi puno pristupacniji i nekako je atmosfera prijateljskija nego kod u HR.

Nakon toga sam imao i App Dyn Sys koji su bili odlicni. Profesor ekstra zanimljiv, ima nas samo 9 na tome i tako. Profesor inzistirao da ga zovemo Jeff jer je njemu neugodno kad mu se netko obraca s "profesore". Nasao sam se i s prof Mezicem koji mi je tako objasnio da sam izgleda stigao na bolje mjesto nego sto sam mislio. Program automatike na UCSB evaluiran je kao jedan od 5 najboljih programa automatike u USA pa je time valjda i jedan od barem 10 na svijetu. Samo sam se cerio iducih pola sata kad sam to cuo. Muy bien, rekli bi ovdje.



Moja sobaSve ovo, cini ti se kao da mi se stalno dogadjaju neke akademske stvari. No sto se dogodilo s mojom praznom sobom. Trebalo je to popuniti. Krevet sam kupio, pljunuo $375 za njega i jos me to boli. No nekako sam uspio nivelirati stvari. Naime, konacno sam kupio stol i ormaric za knjige! Nakon tjedana zivciranja, usporedjivanja cijena, razbijanja glave i mucenja, odem ja tako u Central Stores. To je zgradurina gdje prodaju polovne stvari sa sveucilista. Dodjem tamo, a ono par stolova i polica za knjige. Odmjerim ja jednu mrcinu od stola i policu za knjige. Odem do lika koji prodaje i ocekujem bar 100 udaraca u novcanik. Na to meni Jeff kaze da mu dam $15 i odnesem. U tom trenutku posumnjao sam u svoju muskost i htio zagrliti i izljubiti dragog covjeka Jeffa. Samo da naznacim da sam do sada kalkulirao s cijenama od preko $200 za oboje (preko oglasa, novo i tako). Istina, nakon toga sam pola dana prao stol i policu jer je to sve skladisteno na otvorenom (odn neskladisteno) ali "uvijek je bolje malo se pomuciti nego platiti $80 vise" (Kon-Fu-Ce).



KupovinaDodatno, nabavio sam i bunker za bicikl - plasticnu kutiju svezanu iznad straznjeg kotaca. Galoni piva, galoni mlijeka, unce pilecih fileta i funte crvenih lijepih jabuka samo cekaju da ih stavim u svoje reciklirane vrecice i bunkerisem sve dok ne dodjem kuci i uzivam u carima steroidima napumpanih proizvoda. Idem sad malo obloziti svoje police da mi se skupe knjige ($230) ne uprljaju hrdjom. Prokleta je Amerika i sunce sto sja...

- 17:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #