BLACKER THAN BLACKER THAN BLACKER THAN DARKNESS

29.03.2005., utorak

http://dronkonbrac.blog.hr/ , http://blackdijana.blog.hr/

Dakle, kako tu i tamo imam naviku pejstati vam link na koji dobar metal site, tako ću vam danas predstaviti svoj najdraži blog - http://dronkonbrac.blog.hr/ . Ovo je blog koji piše mlada Ela, doduše kći Dine Dvornika, ali to ju očito ne sprečava da sluša glazbu sasvim drukčiju od one koju stvara njezin slavni tata. Cura ima tek četrnaest godina, što je, kada pročitate neke njezine stavove, razmišljanja i tomu slično, naprosto nevjerovatno. Izdvojila sam njezin stav prema dečkima i curama, citiram ''s moje strane, jednako voljeni'' i prema nekim bendovima koje sluša, a, iako to nije žestoki metal, za njezine je godine iznimno napredno: ''rage against the machine -muzika SAVRŠENA,vokal SVE UNIŠTAVA; Nirvana -riječi su im neopisivo savršene,a pjevač i zgodan i vrlo dubokouman; Gun's and roses -vokal-savršeno nesavršen,pjesme-očaravajuće’’. Također, citiram ''Vrlo sam poremećenog humora -da to sam ja; Jako se čudno oblačim -to je mama kriva; Ljudi me nemogu shvatiti -neka pokušaju; Htjela bi u primjenjenu umjetnosti i dizajna..'' Mislim da se po ovome jasno da je ova prekrasna osviještena mlada djevojka krenula stopama buduće Močvarne Elite.. A što se tiče njezinog slikarskog talenta, koji joj zasigurno osigurava upis u željenu srednju školu, školu u koju ide svaka prava darkerica koja drži do sebe, dovoljno je da vam nabacim nekoliko linkova, mislim da je svaki komentar suvišan –
http://img225.exs.cx/img225/5456/dsc008141hh.jpg
http://img225.exs.cx/img225/218/dsc008155zj.jpg
http://img225.exs.cx/img225/9817/dsc008132vg.jpg
I konačno, izdvojila sam jedan od njezinih zadnjih postova, koji me toliko razveselio da vam ja to ne mogu opisati. Uspjela sam se čak i radosno nasmijati osmjehom punim nade, što se nije dogodilo već dugo vremena.. Prekrasno je znati da se vrijedi boriti jer ipak postoje ljudi koji će kada malo odrastu, a ja postanem prestara, krenuti mojim stopama.

23.03.2005., srijeda

I'M SO HAPPY COUSE TODAY...

Sada sam se čula s Miom i ona je trenutno na trajektu za Split i ide slavit sa prijama.Vjerojatno će pit a onda u 11 TRIJEZNA na bus.Onda se ja budim u 5 i idem po nju.Čim dođe odmah idemo van.Znaći oko 7.
I bit ćemo punih 17 sati vani.Prvo što ćemo napraviti je otići na bus.Nikada nisam bila tako rano na bus pa će biti teže švercat se...Onda do grada.Po gradu ćemo tražiti neki kafić di konobar onako spava i di je mamuran jer je sinoć bila fešta u kafiću.E pa onako pospan nam možda udjeli koje besplatno piće jer ćemo biti dosadne ko konjine.Pa ćemo popit neko piće(besplatno).Zatim ćemo laprdat gradom glavom bez obzira.Ići ćemo po svim legendarnim mjestima kao što je:RIBNJAK,ZVUK,GORNJI GRAD,RUPA,METAL SHOP...Neću ni ja sama znat di ćemo.Onako ljepo klošarski ćemo se vuć po gradu ko da smo umjesto nazad u ameriku došli u neku prčiju i neznamo di smo.Ah, kada budemo na trgu otić ćemo do onih baba s kršćanskim kalendarima koje će nam po običaju vikati Sotone a mi ćemo režati.E onda ćemo se nažderat,ko prasice.I potrošit ćemo sve pare na hranu...i tako neke stvari:).Eh, a onda ćemo ić u onaj hippy dučan.Kada nakon 3 sata izađemo iz tog dučana,očarane svim mogućim sranjima koje tamo imaju otić ćemo na trg i privlačiti pozornost,tako što ćemo mješati slinične molekule.Iliti se žvalit.Hahahaha.
No ja sad idem spavat(jebiga)jer se moram rano dignut.Asti a mogla je i kasnije krenut,klipača jedna.Ajmeeeeeeeeeee!!!
Uglavnom
LAKU NOĆ!!


Zvjerkice, velika pusa, ljudi, čitajte Zvjerkicu http://dronkonbrac.blog.hr/ ...

NA MLADIMA SVIJET OSTAJE.

---------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------

naknadno dodajem link na jos jedan izvrstan blog, a to je, tanananannaaa:

http://blackdijana.blog.hr/

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dakle, ovo je još jedan blog sličan Zvjerkicinom, posvećen, da budem precizna - ..metalcima kojima je metal samo imidž.., ..SLIJEPIM LJUDIMA.., te .."RUPAMA U SVEMIRU".. . Iako njegova autorica pruža otpor prema mome nastojanju da se sprijateljimo ili čak ujedinimo u jedan veliki blog, a možda otvorimo i neki forum na kojem bi mogli pisati protiv glupih isforsanih čmarnet usera, ja znam da smo nas dvije i sličnije nego ona misli, dapaće, da nije ovako malo..buckastija, rekla bih da smo jedna te ista osoba. No, ja mogu shvatiti zašto me odbija, i ja bih, da sam na njenom mjestu, bila malo uplašena pa čak i ljubomorna pred jednom osobom kao što sam ja, iako je iz njenih postova vidljivo da ima mnogo iskustva i godina u ovoj vrsti glazbe, ipak je malo ljudi bilo na toliko koncerata, upoznalo toliko ljudi i skinulo toliko mp3-ca koliko ja. Eto, neću više ništa reči, Preslatka Premračna Dijano, moj prijedlog i dalje stoji, također pržim i šaljem mp3 cd-e paganske, vikinške, folk i black metal glazbe, pa svi dečki koje zanima, neka se jave.

ps: molim vas, obratite pažnju na premračnu poeziju Crne Dijane. da mi se da sada kopati po kompjutoru, stavila bih vam neku svoju, da uočite još jednu od niza sličnosti među nama, ali pošto mi se neda, neću, ionako je svima jasno da je naš Sveti Cilj isti..

pSS: Dijano, štuješ li Hitlera ili Sotonu?

----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------

evo našla sam ipak jednu svoju pjesmu, napisala sam ju u depresiji kada sam izgubila svoju Ljubav, jednom davno...

ZIMA – JE I BIT ĆE

Vani hladne suze padaju
Na mome licu krupne kapi kiše
Jer ti me ostaviše.......
Ljubavi najmračnija

I Veljača već stiže
Iz grobka se diže,
Tvoja hladna blijeda ruka
Doziva me krik samotnoga vuka

Oh živote, što mi ga uze
A bio je tako mlad
Njegova kosa, crna, nježna, a ipak snažna
I njegove usne, ko’ rumene ruže

Nikad me više poljubiti neće, oh
Kako sam tužna i život ovaj
Nepravedan, što mi te uze
Iz očiju kapaju mi ledene suze.

- 13:00 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (16) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

27.03.2005., nedjelja

Izvještaj sa koncerta CRADLE OF FILTH – jer ste vi to tražili?

Da, znam da željno iščekujete moje izvješće od barem pola stranice, ali znate što – nećete ga dobiti. Da ja umaram svoje nježne ruke, koje za usput, mogu mnogo korisnije upotrijebiti, da bih vama, koji očito niste dovoljno veliki fanovi da biste potrošili pišljivih 170 kuna na tako dobar koncert, prepričala što je sve bilo??? Kurac! To nećete dobiti, jebe mi se što je Uskrs, ili možda baš zato! Ja nisam od mame dobila ništa, pa nećete ni vi! Barem ne od mene! Znam da se takvo nešto rijetko kad čuje iz mojih usta jer sam iznimno druželjubiva i darežljiva osoba, ali ovaj put dižem ruke, usta i sve ostalo od vas. Uostalom, znam da, kada bih nešto napisala, vjerovatno bi nekom pametnjakoviću palo na pamet da taj tekst ili neki njegov dio upotrijebi kao svoj u nekoj recenziji na nekom lošem metal siteu, forumu ili časopisu. Napisat ću vam samo okvirno, što se dogodilo, ali samo zato jer je to prevažan događaj u mome, i općenito blackmetalskom životu da nebi bio barem u nekoliko rečenica spomenut na ovom blogu kojem svrha ipak jest prosvjetljivanje i podučavanje hrvatskih metalheadsa. Neću vam pisati o putu, ne tiče vas se kako smo se ja i moje prijateljice zabavljale sa dečkima iz Bosne i međusobno, kako smo prešle pola Ljubljane, niti kako smo se smrzavale ispred dvorane...prelazim odmah na glazbu.. Što se tiče Noctiferie, dečki su bili fenomenalni!!!! Mislim da se svima u dvorani jezik vukao po podu svaki puta kada bi se preeeeeezgodni vokal približio rubu stagea. The Haunted je pak bio toliko dosadan da je to bilo nevjerojatno, mislim, bili su zanimljivi kao hrvatska black metal scena, skoro sam zaspala od dosade, vjerovatno i bih da se netko svako malo nije spoticao o moje 20centimetarske stikle i rubove moje kožno-čipkaste haljine koji su se vukli po podu.. I onda konačno, COF, sad će se vjerovatno hrpa debila početi sprdati, jooj kakva si ti metalka a slušaš te pederčiće, al ja sam se na takva sranja odavno prestala obazirat, znam ja da je sad u modi pljuvat po njima.. Ljudi moji... Corpse paintovi, demoni, iskre, precakane oskudno odjevene djevojke, ljudi u kukuljicama, preeeeeeeeeezgodan bassist, premedeni i presimpatični Dani i njegov predobar kreštavi vokal... Sve to učinilo je ovaj show NEZABORAVNIM! Tolko sam se bengala i skakala u prvom redu da sam, kad je završilo, bila sva raščupana i polomljenih rebara, ali vrijedilo je.. I tako, mogu vam reči da je svakako vrijedilo potrošiti četristo kuna na jedan tako IZNIMNO KVALITETAN događaj.. Svirali su PREEEEJEBENE pjesme, zvuk je bio odličan, možda je malo kratko trajalo ali jebiga, nemaju ni oni repertoara na bacanje, i zausput, dečki su bili toliko simpatični i otvoreni prema publici bez i najmanje distance da nisam mogla vjerovati... Kasnije su mi se još Dani i preslatki bassist, vokal iz Noctiferie, prelijepa Sarah J. Deva i ona druga djevojka sa njihovog plakata, inače, da napomenem, žena iznadprosječno lijepog izgleda i stila za oblačenje – potpisali. Ali kvragu, fakat moram konačno naučit kako da na engleskom zatražim potpis na grudima :(( I eto, to vam je otprilike to, naravno da sam rekla da vam neću ništa napisati, a opet na kraju jesam, jebiga, ipak je meni previše stalo do black metala da budem takva pička, fakat mi idu na kurac oni ljudi koji samo pljuju po našoj sceni iz svojih foteljica pred kompjuterima, a nitko ne poduzima ništa konkretno, kao recimo otvaranje topica o tome problemu na nekom poznatijem forumu... Eto, ništa, u sve u svemu, ODLIČAN KONCERT, s punooo odličnih pjesama i puno predobre svirke!!!! Ma znate kaj, sad sam se nekako raspoložila jer sam se svega prisjetila i jer je tu kraj mene potpisan meni njihov najdraži album, naravno Bitter Suites To Succubi, i tak, pa, SRETAN VAM, DRAGI MOJI POGANI, USKRS!

ps: Naravno, dragi moji čmarovci koje sam tamo srela, da vas nisam zaboravila.. Pošto znam da bi čestitanje jednog ovakvog judeokrščanskog blagdana za vas bila prevelika uvreda i nadasve neprikladno, vama samo jedna veeeelika puSSa!

- 18:09 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (14) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

15.03.2005., utorak

GROWL!

Evooo i mene konačno sa dojmovima i utiscima sa događaja koji je uzburkao krv u žilama svih nas metalhedsa, naravno MOONSPELL/ENSLAVED/VREID koncerta! Nisam mogla prije pisati jer sam morala malo smiriti misli, prikupiti, sabrati i sabrati sve što mi se vrzma po glavi, čoovječe, skulirati se, jer sam još pod utjecajem i mislim da će me pucat još neko vrijeme! Koja je to rasturačina bila! Pregrizite si žile na zapešćima svi koji niste bili tamo! Daklem..
Vreid – solidno, ok, iako sam zapravo samo jednu pjesmu čula kako spada, ostalo vrijeme sam (nažalost) provela čineći nešto što ću vam podrobnije opisati malo niže.. Svejedno, ta jedna pjesma koju sam čula mi je bila dovoljno dobra da sam si kupila sve njihove originale. Ipak mi je Windir čiju su pjesmu odsvirali, iako ju ja nisam čula, veoma drag bend.
Enslaved – Sons Of Northern Darkness!!! Neznam što da kažem. Grutle me pogledao, mislim da će taj trenutak zauvijek ostati u mom srcu.. Naravno da sam bila u prvom redu, gurala se sa pijanim balavcima, al jebiga, band kao što su oni definitivno zaslužuje jedan brutalni headbang... Još me malo boli vrat, a i ona kost ispod grudiju :( jer mi je križ koji sam imala oko vrata čitavo vrijeme dok sam luđački skakala udarao u kopču korzeta :(( Naravno da imam i potpis od Grutlea, htjela sam ga tražiti da mi se potpiše na grudi ali nisam znala kako se to kaže na engleskom pa sam potpis ipak dobila samo na papiru, ali nema veze, IMAM GA!!!!!!
Moonspell – Neznam što da kažem, smatrala sam ih gay bandom prije ovoga, smatram ih gay bandom sada još i više.. Mi Hrvati pacifisti?.. Možda da prema svojemu, sigurno ne prema nekim portugalskim ciganima... Ne, stvarno nemam komentara, glupo mi je uopće trošiti riječi na nešto kao što su oni, jedini razlog što ih nisam gađala praznom bocom svoje 0,3 Stelle je ‘’Vampiria’’.. U tom trenu poželjela sam se naći na stejdžu sa Moonspellom, i bacati naopake križeve u publiku...
Eto, toliko o muzici, bolje da ne pišem više o tome jer ću se opet rasplakati što je prošlo i što možda više nikada preslatki Grutle neće uperiti svoj ledeni sjevernjački pogled u moje.......
Sada ću vam napisati nešto o onome zbog čega sam većim djelom propustila prvi band i što si nikada neću oprostiti... Upoznala sam nekog dečka zapravo, i bila sam s njim, činilo se tako idilično dok me naslonjenu na zid u Močvari obasipao nježnim dodirima i vrućim poljupcima, taj mladić crne kose i krvavo crvenih usana, dok je svojim dugim hladnim prstima istraživao najskrivenije kutke mojega tijela... Ali, znate kako to već ide, čarolija je trajala od kada smo se upoznali i počeli izmjenjivati dodire, do trenutka velikog razočaranja, dakle oko 45 minuta... I pričali smo o svemu, ne biste vjerovali, o glazbi, o Drugom Svjetskom Ratu, o tome kako je Hitler samo pogrešno shvaćen...Nebi sve ovo posebno isticala i prepričavala nadugo i naširoko, da mi se nije zaista i iskreno svidio.. A onda me, dok je tražio novčanik, zamolio da mu pridružim neke cd-e, i, ne biste vjerovali, a nisam ni ja, čak niti svojim očima, što sam vidjela... Na prvom cd-u je pisalo ‘’Dub Buk’’...Sad ćete svi reči kako sam glupa, da ako mi se netko stvarno sviđa, nije bitno što sluša, oprostite, ali meni je moja glazba moj život i jednostavno ne mogu biti sa nekime tko ne dijeli moj stav..Da, mogu ja popričati s nekim tko sluša nešto drugo, bilo drugi bendovi, bilo sasvim drugu vrstu, ali ne postoji način da se sa takvom osobom pretjerano zbližim.. A sa njime sam osjetila potrebu upravo za tim, možda još i tu večer ako bi neki wc bio slobodan...Ok, tražim što sličnije sebi, ako hoćete tako...A on mi se činio takvim..i onda to...Dub Buk, jebeni Dub Buk, jebeni pozer i forser, uske crne traperice u martama, mrežasta majica, hrpa kilera, i prepuna glava (očito samo napamet naučenog) znanja o nacizmu, a sluša.....jebeni dub!!!!..jebeni dub, šta je on neki jebeni niger, dub, regge, pizda materina, aj u kurac...Osjećam se iskorišteno..od rastafarijanca u duši....Eto, najrađe bih opet plakala, zbog Grutlea, zbog ovih prvih, zbog njega, ni ime mu neznam...i hvala Bogu da je tako... :(((((((((((((((

- 00:07 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (50) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

09.03.2005., srijeda

ŽENE U BLACK METALU!!!

Kako ˘eDeNBeAST˘ uvijek misli na svoje citatelje bilo bi red da svojim stalnim, bivsim i novim citateljicama, zenama i svima onima koji se tako osjecaju, koje mi tako cesto uljepsavaju vrijeme provedeno na blogu, forumu, a posebice na raznim izlascima na ribnjak i drpc i koncertima u mocvari i jabuci cestitam i zazelim sve najbolje povodom medjunarodnog dana zena koji se prema odluci UN-a (da napomenem, ˘eDeNBeAST˘ je protiv EU!) slavi diljem svijeta 08. marta. Budite uvijek tako otkacene, lijepe, neobicne i drukcije, mracne, pametne, slusajte i dalje odlicnu muziku i nosite otvorenu crnu odjecu, budite zle i naopake, kako vi samo znate biti. ˘eDeNBeAST˘ vam ovim putem porucuje ZIVJELI na moj i vas poseban nacin.

Image Hosted by ImageShack.us
- 00:29 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (21) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

07.03.2005., ponedjeljak

JUBILEJ

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:43 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (2) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #
''The Gestapo Stomp'' - Vaginal Jesus


We've come for you, you fucking jew. Here's your tattoo.
Time to fry


Into the oven, and now your burnin'. The jews are running.
From Adolf Hitler


Round up the jews, a yellow star for you. Your head shaved, too.
The world must be purified.


In a cattle car you won't go far. Hardee-har-har!
Next stop: Aushwitz


.......................


You mean to tell me this nigger son of a bitch and you are friends? NO!






- 23:26 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (3) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

KAMENJE ili SERBIANS ARE STUPID, THROW ROCKS AT THEM

Eto, prošao je i taj pro-srbo-četnički sramotni događaj. Dakle, kako je bilo…Ovako..
Došli smo u Zaaabok, ja, frendica i nekolicina slatkih čelavih prijatelja u spitkama. Odmah da se ispričam svima koji su me još od 8 i 8 h (20:08) uzdignute glave čekali ispred Gjalskoga, oboružani bakljama, barjacima i bijelim žnirancima. Nažalost, dogodilo se nešto što me spriječilo i odgodilo moj dolazak na to veoma bitno organizirano okupljanje za čitavih nekoliko sati. Iako sam se nadala da će moji domoljubni prijatelji održati prosvjed bez njihove predvodnice, mene, veoma sam se razočarala kada sam došla i, umjesto pepela i vatrice koja tinja, ugledala kako Gjalski, velik i uzdignuta pročelja, i dalje stoji na brdu, dom naših kraljeva i knezova, sada okaljan prljavim zrakom koji izdišu srpski nakoti. Unutra također nisam vidjela nikoga sa Znakom prepoznavanja, prema tome zaključujem da ste bijele žnirance zamijenili običnima, radi zavaravanja prljavog četničkog protivnika. No, da, kako god, da vam konačno objasnim što me spriječilo u ostvarivanju dogovorenog podviga. Dakle, otprilike na pola puta do Gjalskog, ugledali smo kako nam se polagano približava kombi srbočetničko beogradske registracije. Dečki i frendica Ana, koja nema tu sreću da je tako obdarena kao ja, sakrili su se iza živica, a ja sam stala nasred ceste i podigla svoj prstić sa crno nalakiranim noktom sa pagansko zelenim pentagramom. Dečki su, dečki kao dečki, njih trojica, srbi ali ipak muškarci, naravno stali, i u tom trenu se mojih sedam skinheads frendova zajedno samnom, zaletilo na njih sa praznim bocama, kamenjem i ciglama. Neću vam pretjerano opisivati fajt, bojim se da bi to moglo biti prebrutalno za osjetljivije želuce, samo ću vam reči da su cigani završili sa slomljenim ekstremitetima, modricama, razbijenih nosova i auto-stakala. Ja i dečki te Ana smo tada nastavili put prema Gjalskom, ne obazirući se na njihove bijedne uzvike i prijetnje koje neći ni navoditi a kojih pola nisam niti shvatila jer ne razumijem srpski.. Skinheads frendovi su se na nekom dijelu puta odvojili, a ja i Ana smo same nastavile put, uglavnom, njih smo izgubile iz vida, nisam ih ni kasnije srela u Gjalskom, neznam kamo su nestali, nema veze ionako smo ih upoznale u vlaku i ja sam zabrijala samo s dvojicom, a Ana isto s jednim od te dvojice i još dvojicom. I tako, kad smo ušle u Gjalski, upravo je završavao Gorthaurs Wrath i skoro mi je pao mrak na oči kad sam vidjela ono što sam vidjela…A vidjela sam neke dvije gruppie drolje kako kod stolića sa cd-ima žicaju potpise od prljavih srbendara.. Nebi bilo tako strašno da su to bile neke srpkinje, ali ja ih znam iz Močvare i nikad nisam mislila da su JEBENE ČETNIKUŠE! Prljave drolje, umjesto da su u wc-u dopustile nekom Čistom Hrvatskom metalcu da im napravi dijete, one su radje raširile noge tim komunistima. Naprosto ne mogu riječima izraziti svoje gađenje i zgražanje prema tom događaju… Poslije toga je bio Unholy Inquisition, bend sa izvrsnim logom, nisam bengala jer sam ozbiljna metalka i smatram se prestarom i preozbiljnom za takve djetinjaste ispade. Bili su u redu, iako su svirali neke nepoznate pjesme koje nitko nije znao, očito neke njihove, a onda su zasvirali Mother North i svi smo se razvalili, jer nije to najkomercijalnija i jedina pjesma od Satyricona koju je večina klinaca koji se nazivaju black metalcima ikad čula, več himna norveškog black metala. Poslije toga su nastupile srbendare, neznam što da vam kažem, naravno muzika im vrijedi manje i od njih, šteta što se nisu spalili onim bakljama kojima su skoro zapalili našu prelijepu hrvatsku baštinu, ali glupi kvazinaciblackmetalci su se naravno razbengali, rasplesali, neznam kaj…Uopće ne želim ni pričati o tome, nakon neke ''Unveiled Evil'' (koje glupo ime za pjesmu) sam se maknula malo dalje maziti s nekim kovrčavim metalcem, dok nije došla njegova cura, onda su se oni posvađali nešto, a ja sam otišla s Anom koju sam jedva odvukla od nekog čelavca na wc. Unutra smo malo brijale, a onda smo još popile po koju pivu, malo gledale dvd od nekog lijevog benda koji su puštali, neko je rekao daje to nešto sa M, već sam bila malo pripita pa sam zaboravila, valjda neki naš jer nisam to nikad prije čula, možda Melkor ili nemam pojma, nebitno, i onda smo konačno otišle na vlak i pravac – doma. Ovom prilikom još pozdravljam sve čmarovce koja sam upoznala, ljudi ZAAAKOOON STE! Žao mi je što nisam imala malo više vremena da popričam s nekima od vas, ali eto, Gayspell je uskoro..pravo osvježenje nakon ovog rugla.

- 22:45 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (11) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

03.03.2005., četvrtak

''ALL VEGANS SHOULD BE COOKED''

Sjeverna Mistika

Drugim riječima, nije li to bolesno. Mislim recite mi molim vas, otkud ljudima uopće takve glupe ideje. Ne jesti meso. Ma dajte, pa čovjek je mesožder, to mu je u genima, da ne jedemo meso na kojem bi sada stupnju razvitka uopće bili, u metalnom dobu?!..Mi metalci smo 99% mesožderi, hvala bogu, jedemo ukusnu krvavu janjetinu, sušenu svinjetinu, čvarke, čevape s lukom...mmm, cure mi sline...I to se po nama i vidi! Ne pokušavam reči da su darkerice debele, već samo jako inteligentne; jebem vam stereotipe, prvo upoznajte par ljudi prije nego serete o njima, nemre mi neki debil koji nema niti jednog prijatelja gotičara već ih zna samo iz viđenja pričat da su darkerice debele. Činjenica jest da smo mi metalci jedan od najinteligentnijih dijelova populacije.. Pogledajte samo malo Čmar net...da da znam, u zadnje vrijeme se neprestano vraćam tamo, što ću kada je to najbolji primjer i prostor koji okuplja te ujedinjuje većinu metalaca Hrvatske. Uglavnom, kao što rekoh, pogledajte samo Čmar net, pogledajte slike u galeriji, pogledajte kolumne, pogledajte postove na Forumu - i shvatit ćete koliko jedenje mesa utječe na mozak!

I to je sve što imam reči o ovome pokvarenom komunističko-hipijevskom nastojanju da pučanstvo intelektualno vrate na razinu Demokrita.

- 23:00 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (25) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

02.03.2005., srijeda

jos jedna vlazna noc...

opet sam sanjala ovu djevojku...nadam se da mladic na slici do nje nije njezin zivotni partner :'(

http://img90.exs.cx/img90/7003/p22000749mb.jpg

ps:kvragu ana, moras mi prestati slati slike tako zgodnih cura, znas kako se lako zaljubljujem!
- 22:46 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (21) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

12/06 (1)
10/06 (1)
09/06 (1)
08/06 (2)
06/06 (1)
05/06 (2)
04/06 (4)
03/06 (6)
02/06 (2)
01/06 (3)
12/05 (2)
08/05 (1)
07/05 (1)
06/05 (2)
05/05 (1)
04/05 (5)
03/05 (9)
02/05 (13)
01/05 (7)
12/04 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

˘eDeNBeAST˘eD ili procvat poroka

All are welcome here
To the Eden Feast
Enter if you will
This is ˘eDeNBeAST˘eD

Image hosting by TinyPic


Jonni... ova je za tebe.

current 93


music song lyrics




Za razliku od nebesko plavih i ružičastih šiški u špic (koje se, ne zaboravite, još uvijek nose!), ovaj put SAMO ZA CURE --- mojih jedanaest modnih (da, drage moje, modnih, jer vaš izgled, koliko god mračno arhaičan bio, neće vam kod markantnih metalaca iz Močvare značiti ništa ukoliko niste viđene na pravim mjestima) savjeta dana, tjedna, mjeseca, života:

1. 28.8., pon, Nokturnal Mortum, Korozy, Blizzard
Vrt hotela Royal, Osijek
Na ovo morate otići ako i vašu maštu kopka onaj ćelavi macan u polo majici.
2. 2.9., sub, Špancirfest: Omar Sosa, Urban & 4
Varaždin
Otiđite da biste se kasnije pred lokalnim gotičarem mogle pohvaliti da i vi slušate bendove čiji članovi nose suknje.
3. 25.9., pon, N'slaved, Vreid
Močvara, Zagreb
Na ovo ako držite do sebe nemojte ići jer na takve koncerte idu kvazimetalci u crnom koji zapravo slušaju reggae (vidi post zvučnoga naziva ''GROWL!'').
4. 5.10., čet, Satyricon, Keep Of Kalessin
Boogaloo Club, Zagreb
Jedna riječ: plavokosi Satyr! SS (sexy skins)!
5. 15.10., ned, Bajaga i Instruktori
Dvorana Zrinjevac, Osijek
Ako ste prave gotičarke na ovo ćete otići jer su se pjesmom ''Ti se ljubiš na tako dobar način'' inspirirala sva zvučna imena gothic Scene ovih prostora.
6. 31.10., uto, Napalm Death
Zagreb
Da li je potrebno reći zašto morate otići na ovo?
7. 3.11., pet, Tankard
Močvara, Zagreb
Na ovo otiđite, ne zbog benda, već da pokažete svoju novu čipkastu crnu suknju, čipkasti crni korzet, čipkaste crne rukavice, čipkasti crni remen i čipkastu crnu kosu.
8. 8.11., sri, Amon Amarth, Wintersun, Tyr
Boogaloo Club, Zagreb
Na ovo nema smisla da idete jer ih ja ne slušam.
9. 29.11., sri, Cradle Of Filth
Boogaloo Club, Zagreb
Na ovo otiđite: a) ako imate od 12 do 16,5 godina da biste obožavali prelatkog Danija a vaši vam manje sretni vršnjaci s Ribnjaka zavidjeli,
b) ako imate od 16,5 do 22 da biste se sa svojim mračnim prijateljima i prijateljicama mogli šprdati, izrugivati i ispuštati čudne zvukove nalik skvičanju svinje oponašajući Danija,
c) ako imate više od 22 godine da osvojite nekog maloljetnika u maksicama ili ukoliko je taj slatki maloljetnik vaš sin da pazite da ga ne osvoji neka perverznjača od 22-nadalje,
d) ako imate 155 cm da i vi konačno budete viši od nekoga.

10. 4.12., pon, Vader
Močvara, Zagreb
Ako ste iz Osijeka na ovo otiđite da budete true.
11. 16.12., sub, Vader
MMC Slavija, Osijek
Ako ste iz Zagreba na ovo obvezno otiđite da budete još i više true od onih droca koje su u Močvaru došle iz Osijeka - jer svi idu u Močvaru, ali tko još i zašto osim i isključivo zbog benda ide u Osijek.
12. 1.2., čet, Therion, Grave Digger
Boogaloo Club, Zagreb
Na ovo nemojte otići jer je gej hevijana.

Moj top 6 zdravog i ugodnog života (broj 6 predstavlja čistoću, ljepotu, slavu, borbu, te plavu, boju mojih očiju kada ne nosim crvene ili bijele leće – a sve to zajedno predstavlja Nacizam, a Nacizam zahtijeva zdrav život jer Nacisti drže do Prelijepe Prirode Svoje Domovine Hrvatske):

1. Volonterski rad na projektu ''Gothicom protiv anoreksije''.
2. Bojkotiranje ikakvog kontakta s većinom prijateljica gotičarki jer beskrupulozno izlaze van prije no što sunce zađe ne mareći za svoju (bivšu) sniježno bijelu put.
3. Njegovanje svoje kože na rukama bijele poput mlijeka arijske majke Dove noćnom kremom za ruke.
4. Benganje na dobrotvornom koncertu za Miu i lAnu.
5. Puštanje kose do poda i dalje tako da ju mogu koristiti umjesto lisica za vezanje Marcusa za krevet.
6. SS faktor.
7. Nema 7, ovo je top 6, jer je 6 broj Pravog Božanskog, Fuhrera, osnivača i izumitelja vegetarijanstva (čak i 6=F).




Hit Counter
Hit Counter



Linkovi

Ne znam ih staviti, pa ih sami kopi-pejstajte u onu bijelu liniju gore u koju inače pišete adrese mračnih goth siteova prepunih slika prelijepih djevojaka tamih kosa, očiju i srca...


Grim Links:

http://www.cmar-net.org

http://www.skac.hr/



Dark Blogs:

http://kutnjaci.blog.hr/ - Nema sotonista do Ateista!

http://dronkonbrac.blog.hr/
- ''Glup dan ujutro,glup dan popodne,glup dan navečer...sve ej glupo i svi su glupi...i ja sam glupa i glup je amtija lončar iz zabranjne ljubavi i glup je leon i moja profa je glupa i čak je moj wc glup a jedini pametan je moja pas....AS'' - Moja Ellegična STella..

http://gleamsofdeath.blog.hr/ - ''Napustiše li nečija duša ovaj svijet?...'' - Možda, ali ne moje muze, Morrigan!

http://larchtreeparty.blog.hr/ - Najljepši od sviju gusara.

Nekad http://maneken.blog.hr/, sada http://fensicentar.blog.hr/ - Blog na kojem možete pratiti kako mladi mladić postaje muškarac.


http://dementna.blog.hr/
- Ženski Bukowski, ali mnogo mračniji; nažalost, ovaj blog više nije u funkcionalnom stanju jer su metalci jako zli, no ovaj izvanredan spisateljski talent možete i dalje pratiti na http://www.cmar-net.org.


http://drainyou.blog.hr/
- Blog koji progovara o mračnoj strani bivanja drugačijom u malom prigradskom mjestašcu kada si mlada, neiskusna i neiskvarena, a najbolja prijateljica ti je drolja.

http://interred.blog.hr/ - Kolegica.

http://lebov.blog.hr/ - Šovinistička svinja koja svojim literarnim otpadom vrijeđa sve nas samouvjerene, samosvjesne, suverene biseksualke.

http://pjesmeomirni.blog.hr/ - Nježna ljubavna poezija.

http://debelkurac.blog.hr/ - Nježna ljubavna proza.

http://zythaar.blog.hr/
- Blog o black metalu, a nije http://edenbeasted.blog.hr/.

http://tonyinchains.blog.hr - Pravi black metalac i mračna duša - Tony, ali ne onaj preslatki moderator na čmarnetu ;)))...

http://blackmetalistkrieg.blog.hr//
- Moj maleni maloljetni ljubavnik i ljubav.

http://cistadosada.blog.hr/ - Uopće nije!

http://deadsy.blog.hr/ - Rijedak talent!

http://krispy.blog.hr/ - Lutka s naslovne strane!

http://futilni.blog.hr/
- Inteligentni i lijepi!

http://mrtvadjeva.blog.hr/ - Koristan i praktičan blog ako nakon večeri neobuzdanog općenja sa djevojkama, mladićima i gotičarima u ženskom wc-u u Močvari posumnjate da možda imate sifilis, ili kada se jednostavno zaželite kvalitetne proze u stilu Rujane Jeger.

http://infocore.blog.hr/ - Emo! :).

One nisu gotičarke:

http://omgwtf.blog.hr/
arhiva-2006-02.html#1620673288

http://dawnrazor.blog.hr/
arhiva-2006-02.html#1620670443

http://imamcesalj.blog.hr/
arhiva-2006-02.html#1620677528



E(vil) mail:

edenbeast@vampirefreaks.com


Samo neki metal bendovi koje slušam:

Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic

Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!