POCEPANI DZEP

25.02.2007., nedjelja

Bizzare festival

Tri dana nisam spavao u svom krevetu...

POČETAK
Ja obično živim mirno, izlazim kad imam kinte, nisam neki probisvet, niti švaler, ali ovih 3 dana su bili stvarno neverovatni. Kao da sam uskočio u "Trainspotting". Sve je počelo u četvrtak. Ja sam učio za ispit, "Međunarodni odnosi", najozbiljniji ispit, i mislio da četvrtak veče provedem kući kulirajući i uz fudbal na TV-u. U stvari, možda je sve počelo u ponedeljak - tad sam počeo polako da trošim štek marijuane koji sam nabavio za vikend... I tako, baš u taj četvrtak sam mislio da iskuliram, ali me je zvala jedna cura da dođem kod nje da gledamo film... Ok. Međutim, iskustvo mi je govorilo da će tu biti svega i ja ponesem napravim jedan lepi 100 S dzoint i krenem kod ribe. Kad mi tamo, a ono međutim - film koji smo trebali da gledamo, "Babilon", su joj loše narezali i nije mogao da se pusti... I tako, logično krenemo na DŽOINT I URADIMO SE SVETSKI, ALI SVETSKI! Kunem se da nisam ni dotakao nijednu njenu erogenu zonu, a riba je svršila tu u krevetu. Zamislite moju facu u tom trenutku. Šta je realnost? Jel stvarno ili sam ja poludeo? To je bilo nešto najčudnije što sam u životu doživeo, bar sam tada mislio tako.
Vratio sam se kući u pola 10 ujutru, slomljen.

ZAPLET
Zaplet sledi kada meni kasnije tog dana, npr. oko 5h stiže poruka u kojoj mi javljaju da mi je ispit odložen. Ekstra, uvek je bolje kasnije smijeh... I tako mislim se šta da radim tad, sve me boli, umoran, a nema šansi da učim... Naravno, opet cura - ali druga, (jebo te, stvarno ima nešto u ovom februaru, nisu mačke za džabe toliko aktivne) zove na kafu. Ok, što da ne. Pošto sam fin dečko, kod nje ne nosim zabranjene supstance, tu nosim NEXT djus 100%smijeh, ne pije riba alkohol. Da skratim priču - trebalo mi je pola sata da je privučem sebi, dva sata da je skinem (!!!)burninmadburninmad, a kad sam je skinuo radila je i šta treba i šta ne treba... Međutim, lepo kaže naš narod, što ne platiš na mostu platićeš na ćupriji - u neko vreme ja izgubim erekciju. Ma nema šansi da se digne... Ali, pametan čovek se svuda snađe - "dok na ruci imaš prst, ne mora da bude čvrst" što bi reko B. Đorđević... Ispravio sam kiks UJUTRU, nije tu problem...
Povređene sujete vratio sam se kući po strahovitom vetru u 11 ujutru.

FINALE
U subotu se kod nas igrao "večiti derbi", Zvezda - Partizan (interesantno da je to bilo istog dana kad i Dinamo-Hajduk). Ja navijam za Partizan, i bio sam na stadionu kad smo poslednji put pobedili Zvezdu (6. maj 2001. došao u BG iz Mitrovice specijalno za tekmu). Znači 6 godina nismo ih dobili, a poslednji put na njihovom stadionu smo dobili pre 11 godina. I šta se desi - RASTAVLJANJE, IZULI SMO IH IZ KOPAČKI, 4:2 ZA PARTIZAN! Nije potrebno govoriti kako sam slavio, mada nisam bio na utakmici, a stadion mi je na 20 minuta od gajbe... I uveče zaglavim prvo na nekoj house žurci koja je meni bila ekstra, ali moje društvo se baš nije slagalo sa njim i na kraju, finale, završim na Saobraćajnom faksu, gde je bila klasična narodnjačka žurka, sa gomilom riba koje ti se bacaju u naručje, pijane, razbijene... Ja sam bio naduvan, pa mi nije toilko smetalo, ali da sam bio čist, povraćao bih. I kao trešnjica na torti, kući me vozi žena taksista, u nekom razbijenom autu, proizvedenom verovatno u Čehoslovačkoj 1974 godine...
Nosio sam roze duks, to sam zaboravio! Napolju je bilo ekstra hladno, duvao je tajfun, jebo te...

REZIME:
DAN 1 - riba svršava a da je nisam takao
DAN 2 - impotencija
DAN 3 - pobeda u derbiju (iliti jebanje u zdrav mozak) i roze duks

Narednih sedam dana ne izlazim van.
- 21:45 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...