POCEPANI DZEP

29.01.2007., ponedjeljak

Zadaci

Ovako – jedna od boljih plavuša mi je u nasleđe ostavila da uradim neke «zadatke». Koliko sam ja shvatio celu priču, to bi trebale biti 5 stvari «koje ste hteli da znate a niste smeli da pitate». Here I come:

1. Džep je bivši genijalac – na svetskom prvenstvu 1990. kada sam imao 6 godina, znao sam napamet sve učesnike prvenstva, od prvog do poslednjeg tima, uključujući i trenere. Naučio sam da pišem sa 5 godina, i to i ćirilicu i latinicu, engleski već sasvim odlično znao do 5 razreda (11 god.), kad se kod nas inače počinje sa učenjem tog jezika. Negde u to doba takođe sam znao napamet glavne gradove svih država sveta, uključujući Samou i slične mini-države, za 10 sekundi izračunavao količnik bilo koja dva dvocifrena broja i sl. Kasnije, kad sam shvatio da od toga 'leba nema, počeo sam da narušavam memoriju različitim supstancama.... Mada i danas bljesne talenat po nekad – kad iz dubine uma izvadim neku pesmu i izgovorim naizust kako ide do kraja.

2. Džep je rođen pod srećnom zvezdom – evo i zašto to mislim – preživeo iako je rođen u sedmom mesecu; preživeo pad niz 27 stepenica samo sa 5 kopči na glavi; dva puta strahovito pao, a imao samo naprsnuća kostiju, nikad prelom; jednom za dlaku izbegao bombu, a više puta ga meci mimoišli; napustio preslasnu trešnju 10 minuta pre nego što je avion NATO-a bombardovao kuću 15 metara iznad nje... Nešto mi u zadnje vreme ne ide, ali i dalje znam da kad bude trebalo – imaću sreće... i nikad ne proklinjem ako me nekad i zaobiđe. Zahvalan sam za sve do sada.

3. Džep je imao dugu plavu kosu – joj kad se samo toga setim! Počeo sam da je «puštam» još u sedmom razredu i ona mi je do upisa u srednju padala skoro do ramena. Zvali su me «zlatokosa» jedno vreme... To je ona rokerska faza koja je kod mene počela mnogo ranije (6 razred), ali se i završila isto tako rano (1. godina srednje). Tad sam nosio lenonke i fajerku, doduše nikad martinke jer nisam imao kinte da ih kupim, a nisu mi se nešto ni sviđale... I nikad, kad malo bolje razmislim, nisam nosio majce sa natpisom grupa.. to mi je bilo malo bezveze. Tad sam voleo da slišam Guns-e i Nirvanu. Danas mi se otprilike povraća kad ih čujem, mada ima pesama Nirvane koje vrede. Guns-e više ne podnosim (izuzev «Paradise city»)...

4. Džep se prvi put poljubio sa 16 godina – šta bih dao da mogu da vratim to unazad! Mrzim tu devojku, više je i ne viđam, iskoristila me – ja mrtav od alkohola, ali ne još uvek dovoljno, a ona sa nekim ortakinjama... ja znači nisam raspoznavao ništa, ali sam bio svestan kad mi je ona lupila «žvaku»... I tako smo se mi davili jedno dva sata, kasnije sam ja negde nestao i ona isto... Ujutru sam mislio da sam sve istripovao, ali kad su mi pričali sve mi se vratilo... ispočetka mi je bilo cool, ali sad mislim da nije cool... bilo bi mnogo bolje da sam to uradio sa curom u koju sam stvarno bio zaljubljen.

5. Kad je prvi put karao, Džep nije mogao da svrši sat vremena – e ovo je već priča za sebe. Ni dan danas mi nije jasno šta se desilo. Ja napaljen do daske, ona isto, mislio sam da ću da eksplodiram i krenemo mi tako da se jebemo i ona se riba ubi, nemam ni ja pojma koliko je puta svršila, a ja jedva, na kraju. Ona super zadovoljna, ekstra joj... ma je li? Još uvek se pitam šta se kog đavola to desilo? Ako ima neko ko se razume u medicinu molio bih objašnjenje. Hvala.

Sad bi ja kao trebao nekome drugom proslediti petaka, ali ne znam ko je to već radio. Ako je neko već to radio, ne mora ponovo. Ok, onda ovako:

1. BITCH28
2. FUBAR SURABENU
3. CIGO
4. ISKRIVLJENA HIPOTENUZA
5. MAJJA

- 01:16 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...