POCEPANI DZEP

24.11.2006., petak

Prepisivanje

"De Puškinjo", "Puškaš" (pokojni, bog da mu dušu prosti), "Puškoglu"... sve su nazivi za jednu jedinu stvar koja povezuje osnovca, srednjoškolca i "onoga ko pohađa fakultet", da ne kažem fakultetliju...cool I tako sam ja spremio mog Puškinja za sutra, imam neki kolokvijum i uz Božju pomoć i malo veštine, nadam se da ću proći....

A viđao sam svašta na fakultetu... Video sam svakakve načine za prepisati - od onih klasičnih, čisti papirići koji izleću iz svakog džepa, pa do nešto inovativnijih - dve hemijske olovke zalepiš, između papir i samo rotiraš na ono što ti treba, pa zatim i najsofisticiranijih - mobilni telefoni, bubice i slično.

Međutim, moja top 2 prepisivanja su:

1. Video sam devojku koja je celu postavu od teksas jakne ispisala, položila jaknu pored sebe i prepisuje - genijalno!

2. Ali, APSOLUTNI ŠAMPION je ideja mog najboljeg druga, efikasno sprovedena u delu na kolokvijumu iz predmeta Engleski jezik II - kupiš potpuno prazan indeks u knjižari, ispuniš prvu stranu i zalepiš svoju sliku, pa onda ceo indeks, tamo gde za to ima mesta, ispišeš stvarima koje će ti trebati. A što je najbolje od svega - na zadnjoj strani napraviš sadržaj i tačno znaš gde je šta. Profesor dođe, vidi prvu stranu indeksa (ili ne vidi, ako ne pregleda), ti mirno kao okrećeš indeks sve vreme, a u stvari razbijaš prepisivanje. Dobio je 9 na kolokvijumu (10 je maksimum).

Tek, ja ću sutra da primenim jednu malo modifikovanu varijantu klasičnog sistema. Naime, u jednom bloku za pisanje (sa naslovom "recite ne trgovini decom"), gde su prvih ko zna koliko strana ispisane rukopisom moje sestre o nekim nebitnim stvarima, ja sam negde 20 stranica pred kraj uradio puškice. I sutra ću pokušati da prepišem, a ako me uhvate, samo zaklopim blokče pa nek oni posle traže odakle ja prepisujem...wink

Inače, što se tiče samog prepisivanja, moram da kažem da sam tu dosta neprincipijelan - po neki put mi je ok, po neki put nije. Kad se profa stvarno trudi i kad su mu zanimljiva predavanja i vežbe, ja tu idem na fer. A kod nekog skota koga boli uvo za sve, prepisujem sve u šesnaest, ako mi dozvoli, naravno...

Već su mi se javili interesenti za kopiranje puškica. Imam neki čudan osećaj da će sutra levi gornji ugao slušaonice 6 prepisivati iz istih beleški...winkwinkwink
- 00:12 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...