POCEPANI DZEP

19.11.2006., nedjelja

Od svega po malo...

There is a time and place for everything, and it calls college – kaže Chef u South Parku... Ne želim da se u 35-oj probudim pokraj žene shvativši da u životu nisam prošao ništa, po sistemu 'Šta sve u životu nisam probao', što bi reko onaj čiča iz reklame za Coca-Colu... Zato ovako i živim. Jebo te, baš sam razmišljao nešto, došao sam u Beograd iz pičke materine, iz bukvalno po mentalitetu ljudi možda i najgoreg mesta u Srbiji za život (ajde ako nije najgore, onda je sigurno u top 10) i sad se zajebavam po BG-u, visim po klubovima, pušim travu ispred Skupštine, Vlade, Ministarstva privrede... Opet mi nije dosta!! Ja bih više, još... Prokleta pohlepa, čovek je stvarno najveća životinja koja postoji.

Sedi tu gde si, smiri se, kretenu jedan, kažem sebi možda i 20 puta na dan. Dugujem pare maltene svima, a kako ću da ih vratim ne znam. Nadam se u neko božansko proviđenje, ali od toga nema vajde... Nema leba bez motike, treba da se zasuku rukavi da bi se zaradilo, zar ne? A ja ću i dalje da blejim, da čekam ćaleta da uleti kintu ili od nekog drugog da pokupim... I tako, od danas do sutra, rat race is in da house!

Kad dve večeri uzastopno zatvaraš klubove po BG-u, nešto ti kvrcne u tvojoj nadrogiranoj i alkoholom dotučenoj glavi. Neće moći još dugo ovako. Mora i nešto da se uči, sine, sedi i radi nešto... Jedino što sam u poslednjih 10 dana naučio jeste kako očistiti ket trave i napraviti dzoint za minut. Za to sam profesionalac. I kako ne zaspati u prvoj jutarnjoj troli (za to mi je trebalo baš dosta truda).bang

A što se cura tiče, ako koja ima dečka i hoće da ga vara, neka mi se javi, ionako ja samo takve cure i nalazim u poslednjih mesec-dva... Ja ne znam kako će da izgleda ona 'prava', ali sasvim sam siguran da ću znati da je to ona kad je upoznam. Do tad ću da zadovoljavam nesrećne cure u vezi...

I nepopravljivo sam navučen na house muziku... Ostavljam i nekoliko svojih predloga za slušanje, nešto bez čega ne mogu ovih dana, slušam stvari i kući, a i u klubovima nema DJ seta bez njih:

1 .David Guetta – Love dont let me go (remix)

2. Chicane ft Tom Jones – Stoned in love (sjajno!)

3. Leya feat Anne K – Lucky you (baš sad slušam...) i naravno

4. Morandi – Love me i 5. Morandi – Oh la la...

A evo kako ja izgledam ujutru (e sad, to je relativan pojam, za mene je jutro posle 12)... Malo samoreklame ne bi škodilo, zar ne? coolcool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:25 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...