POCEPANI DZEP

28.09.2006., četvrtak

Laka riba

Sad je 01:40, pravo vreme za pisanje posta. Vreme je da se pozabavim još jednom od tema muško-ženskih odnosa.

O čemu se radi i što baš sad to pišem?

Priča ide ovako - 'varim'smokin ja tako sinoć sam u stanu i totalno sam bio cool i opušten i posle nekog vremena cima me neki broj... ja pošto ne znam ko me cima, onako napušen napišem poruku 'ko me cima i sl.' i ispostavi se da je to cimerka moje dobre prijateljice, koju sam upoznao recimo pre pet meseci. Hm, otkud ona, mislim se ja? I tako mi se kao nešto dopisivali (mada je meni trebalo 15 minuta da napišem jedan SMS) i ništa... Ja sam nju upoznao i zapamtio kao strašno veselu devojku, šaljivdžiju i baš sam se super proveo tad kad sam se prvi put sa njom video... Sutra ujutru kad sam se ja rasanio i razbistrio glavu, proverim mob i vidim nekoliko propuštenih poziva od iste devojke. Hm, ne budem lenj, odgovorim porukom, i tako mi dogovorimo sastanak uveče.

I tako nađemo se mi, odemo u kafić, priča krene... Cura je krenula da davi, davi, davi, headbangheadbang i prvo sam se pitao koji joj je đavo, a onda sam skapirao - žešće je bila nervozna. Odemo mi na Kališ posle, ispratim je ja do stana (u centru grada, mnogo sam je ispratio, nema deset minuta hoda) i sve se završi na nekom mlakom poljupcu...

I sad se pošten čovek pita, što si ti nama sad sve ovo ispričao? Evo zbog čega.

Zbog čega je devojka (ime joj je Dina, lepo ime, moram da priznam, ali sad stvarno mislim kad to kažem) bila nervozna? Ona je mene prva cimnula, da je ja nisam pozvao van ona bi mene zvala, siguran sam. I sad, kad je već toliko slobodna, koji joj je đavo odjednom? And then I got it - neće da ispadne laka riba. What the fuck, dosta mi je bre više tog sranja... Kakva bre laka riba, čoveče, pa gde toga danas ima. Šta sad treba, da izlazimo dva meseca pre nego što pređemo na ozbiljne stvari? Naježim se od toga, ako nešto radiš, radi do kraja - ako si krenula tako da se ponašaš (cimaš me, šalješ mi poruke) ponašaj se tako do kraja. A sad odjednom hoće da ispadne čedna cura... I'm too old for that shit. Što bi reko Bora Čorba, a pomenula je to i Mala plava u nekom svom ranijem postu - 'Nađite drugog, ko vas jebe, ja sam budala samo za sebe!'


- 01:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...